clotrimazol

10-09-2017 | Vrouw | 23
clotrimazol (200mg)
Vreselijke troep! Eerst de canesten test gedaan en later 7 dagen lang tube ingebracht. Branderige pijn, opgezwollen lippen en bultjes. Wat een hel! Morgen alsnog naar de dokter. Weg gegooid geld!

01-09-2017 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Een vriendin van mij en ik hadden heel toevallig tegelijkertijd een vaginale schimmelinfectie. Allebei hebben we de canestan gyno tabletten gehaald en ingebracht en nu, 3 weken later, hebben we allebei nog steeds last. Die pillen werken voor geen meter. 15 euro weggegooid en maar weer naar de apotheker toe..

22-08-2017 | Vrouw | 30
Vaginale schimmelinfectie
Ooit al een keer gehad en toen had ik van de huisarts een antibiotica kuur. Vergelijkbaar met de capsule qua gebruik van Canesten. Echter canesten heeft bij mij niet geholpen en eigelijk de klachten een soort van verergerd. Ik heb er een zeer droge vagina doorgekregen en de jeuk is heel even verdwenen maar weer terug. Was de eerste en de laatste keer!

06-08-2017 | Vrouw | 31
clotrimazol (20mg/g)
Vaginale schimmelinfectie
Regelmatig terug kerende schimmelinfectie. Bij de huisarts krijg ik steeds dure soa testen en uitstrijkjes. Die kan ik niet betalen. Word niet serieus genomen. Steeds blijkt na onderzoeken dat het een schimmelinfectie is. De cremetjes die ik krijg helpen nauwelijks. Dus ik dacht ik probeer de zachte capsule van canesten. Jeuk is erger geworden en de afscheiding dikker, de [lees meer...]huid van me schaamlippen is aan alle kanten gescheurd.

07-07-2017 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Binnen 3 dagen van mijn klachten af! Zeer makkelijk in gebruik, en fijn dat het gewoon bij de drogist te krijgen is.

30-06-2017 | Vrouw | 28
Vaginale schimmelinfectie
Doet wat het moet doen. Ik gebruikte de crème die 6 dagen ingebracht dient te worden. Bracht het 6 avonden voor het slapengaan in en was binnen die 6 dagen van de hele infectie af. Geen enkele bijwerking gehad. Zeker aan te raden. Tip: wanneer u deze crème gebruikt is het aan te raden de dagen van gebruik met een inlegkruisje te lopen.

16-05-2017 | Vrouw | 47
Vaginale schimmelinfectie
Nadat ik het twee dagen uitwendig op de brandende en jeukende plekken had aangebracht waren mijn schaam lippen dubbel zo dik, rood en ontstoken. Uiteindelijk van de huisarts diflucan gekregen. Voor mij nooit Canesten meer bij een vaginale schimmel infectie

01-04-2017 | Vrouw | 34
Vaginale schimmelinfectie
Ik had last van jeuk en branderig gevoel aan mijn vagina. Ik wist dat het een schimmelinfectie was en heb toen zelf gyno-canesten creme gekocht. Na gebruik voelde het alsof de jeuk alleen maar erger werd. Na 2 dagen gebruik was het een stuk minder bij dag 3 had ik opeens ook pijn en branderig gevoel, jeuk in mijn vagina ik had eerst alleen aan de buiten kant last van . [lees meer...]Heb toen met de applicator die in de verpakking zat de creme in gebracht. Ik had enorme jeuk en branderig gevoel na inbrengen dat zakte later weg, maar na een 1 uur kwam de creme eruit. Ik voelde mijn broek nat worden. Is dat normaal of heb ik nou iets verkeerd gedaan?

26-03-2017 | Vrouw | 44
Vaginale schimmelinfectie
Ik was een beetje huiverig na de verhalen hier. Maar toch gebruikt...En ik moet zeggen jeuk weg, geen rommel in mijn slip. Enige is een klein beetje kramp gehad maar niet noemenswaardig. Mijn menstruatie bezorgt me veel meer pijn. Dus ik ben heel positief !

23-03-2017 | Vrouw | 36
Vaginale schimmelinfectie
Voor de tweede keer een vaginale schimmel infectie gehad,ik wist van de eerste keer direct wat het was, gelijk canesten gyno gekocht capsule en de crème, binnen een week was het over net zoals de vorige keer Ik ben heel blij en tevreden met en over canesten gyno

07-11-2016 | Vrouw | 20
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb echt al heel erg lang last van afscheiding. Gewoon puur afscheiding, geen jeuk of andere rare dingen er om heen.. heb hier eigenlijk te lang mee gelopen. Ik schaamde me er voor, maar durfde het aan niemand te vertellen. Heb uiteindelijk dus via kruidvat online de canesten gyno capsule gekocht. Afgelopen zaterdagavond ingebracht en zoals aangegeven wel een inlegkruis[lees meer...]je gebruikt. Heb gewoon heerlijk geslapen! Volgende ochtend onder de douche gestapt en er kwam wel wat dikke witte soort van afscheiding er uit, maar dit zijn restanten van de capsule. Normaal had ik een paar keer op een dag afscheiding, het is inmiddels maandag middag en heb nog steeds geen afscheiding gehad!! Ik ben dus zeer tevreden! Ook geen last gehad van rare bijwerkingen dus ik raad het product zeer zeker aan, mits je dus allergisch bent voor een van de ingrediënten.. ik zit na een hele lange tijd in iedere geval zonder afscheiding! :)

04-11-2016 | Vrouw | 36
Vaginale schimmelinfectie
ik heb deze crème online gekocht, de bijsluiter is oud en via onderstaande link vindt u de nieuwe van 2015! hierin staat essentiële informatie die niét in de oude bijsluiter van 2011 staat! http://docplayer.nl /21044478-Bijsluiter-informatie- voor-de-gebruiker. html Ik heb de 10mg crème gebruikt deze mag absoluut GÉÉN 6 dagen achtereen worden gebruikt, er hoort in het do[lees meer...]osje één applicator te zitten en bij mij zaten er 6 in! de crème die er in had moeten zitten had een tube van 5mg moeten zijn, dit is voor eenmalig gebruikt, bij mij zat er een tube in van 35 gram voor 6 dagen met een te hoge dosering! Werking: éénmaal inbrengen is bij mij voldoende geweest om van de schimmel en bij behorende klachten af te komen, aangezien in de oude bijsluiter stond (en ik niet wist dat er een nieuwere was) dat je het echt 6 dagen moest gebruiken anders kwamen de klachten weer terug, ik ben doorgegaan met het gebruik, onbewust wat er de derde dag met mij zou gebeuren... De eerste dag was crème volledig geabsorbeerd en er kwam niks uit mijn vagina, de eerste behandeling heeft bij mij gelijk de schimmel gedood, ook de jeuk, de korrelige afscheiding, de opgezette schaamlippen waren na de eerste behandeling weg, in de vagina bleef het nog wel enkele dagen gevoelig, dit gevoel trekt inmiddels al weg. De tweede en derde dag kwam de crème er door mijn lichaam "ongebruikt" uit. Ik kreeg de derde dag 4 uur in de ochtend een heftige bijna dodelijke allergische reactie, ik ben moest naar het toilet plassen en ik voelde mij nadat ik klaar was met plassen onwel worden, ik ben flauwgevallen, en werd snakkend naar lucht wakker, (dit was geen hyperventilatie wat ook bij flauwvallen voorkomt) ik snakte naar lucht want mijn tong was ernstig opgezwollen, dit heeft bijna mijn leven gekost! ik ben hier natuurlijk erg boos om geweest, en ik heb er belangrijke leerlessen eruit gehaald, ik heb geleerd, dat wanneer een bijsluiter oud is zoals deze van 2011 dat je echt eerst op zoek moet naar vernieuwde informatie over deze over andere medicatie die je zonder recept kunt aanschaffen, kun je de informatie niet online vinden? vraag dan absoluut je apotheker! schaam je niet want dit is nergens voor nodig! is absurd dat deze crème je het leven kan kosten, ik heb veel geluk gehad aangezien ik alleenstaande ben.

08-10-2016 | Vrouw | 35
Vaginale schimmelinfectie
ik had al 2 dagen last van jeuk en branderige gevoel in en om de vagina. afscheiding was iets meer als normaal en geurloos. Ik heb vrijdagavond in bed canesten gyno zachte capsule ingebracht wat goed werkte en daarnaast creme van canesten voor de binnenkant van de schaamlippen tegen de jeuk en branderig gevoel. Die nacht zonder onderbroek geslapen maar met een handdoek er[lees meer...]onder ivm mocht er wat afscheiding uitlopen. Maar goed ook want het komt er bijna als water eruit. Handdoek doorweekt. Nu is het zaterdagmiddag en ik draag inmiddels mijn 4e maandverband want het blijft bijna als water er uitlopen. Met wat ik heb gelezen hier lijkt mij dit niet echt normaal. Nog steeds wat jeuk en branderig gevoel maar ik denk iets minder dan gisteren.

21-09-2016 | Vrouw | 17
Vaginale schimmelinfectie
Ik ben pas begonnen met het gebruik van de crème. Inwendig en uitwendig. Na het inbrengen van crème, kom het ongeveer over een uurtje weer uit. Hoort dat?.. Maak me beetje zorgen, of ik wat verkeert doe. Kan iemand helpen plzz

17-07-2016 | Vrouw | 21
clotrimazol (200mg)
Vaginale schimmelinfectie
Ik had vaak last van blaasontstekingen waarvoor ik antibiotica kreeg, hierdoor heb ik een vaginale schimmelinfectie opgelopen. Een half jaar geleden begonnen de klachten, toen kreeg ik van de huisarts de Canesten Gyno 3 tablet. Deze had toen weinig effect, maar een paar dagen. De laatste weken leek het alleen maar erger te worden, dus ben ik toch maar weer teruggegaan. Nu [lees meer...]weer de tabletten gekregen en deze moet ik nu 3 dagen achter elkaar voor het slapen gaan inbrengen, heb gisteravond de eerste ingebracht. Heb het idee dat de afscheiding al een stuk verminderd is. Wel is het vervelend dat die pil er vandaag weer uitkwam in poedervorm, maar goed, daarvoor zijn inlegkruisjes een fijne oplossing. Daarnaast heb ik ook nog de crème gekregen voor uitwendig gebruik, na het aanbrengen hiervan kreeg ik wel erge jeuk aan mijn schaamlippen. Maar niet zo extreem dat ik er gek van werd. Hopelijk zorgt het er wel voor dat de schimmel niet meer terugkeert.

15-07-2016 | Vrouw | 20
clotrimazol (500mg)
Fijn in gebruik, niet moeilijk in te brengen. Heb regelmatig weer last van een schimmelinfectie en dit leek mij fijn om eens te proberen om niet weer voor de zoveelste keer langs de huisarts te moeten. Na 1 dag voelde ik al meteen verlichting van de klachten, na 2 dagen gaat het al veel beter. Ik vind het wel langzaam gaan qua werking, pas op de derde dag gaat het echt bet[lees meer...]er. Heb deze ervaring met het recept van de huisarts niet, hierbij werkt het voor mij sneller. Ik vind het jammer dat je zo'n rommel krijgt in je onderbroek, een inlegkruisje kan maar het gaat enorm jeuken door de troep die er nu al 2 dagen steeds uit blijft komen, heel vervelend. Mochten de klachten weer terug komen ga ik toch liever naar de apotheek voor een receptje van daktarin is het geloof ik, werkt beter, sneller en geeft minder rommel. Vond het product ook best wel duur. Prima dat je het zelf kan kopen, maar bij twijfel toch beter om de huisarts te raadplegen aangezien het ook iets anders kan zijn (bijvoorbeeld blaasontsteking etc)

Thyrax Duotab (867) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (585) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (433) - Antibiotica - penicillines breedspectrum