clotrimazol

24-03-2016 | Vrouw | 17
Vaginale schimmelinfectie
Vannacht een pil van canesten ingebracht. Merk nu al veel minder jeuk maar bij mij is er nog niets uitgekomen van de pil zelf!? Komt dit nog? Overigens heb ik diabetes type 1 en dus veel kans op schimmelinfecties, die ik helaas al heel vaak heb gehad.

21-03-2016 | Vrouw | 20
Vaginale schimmelinfectie
Ik had als eerst zelf de Canesten gyno pil gehaald, deze werkte voor mij helemaal niet.. en de volgende ochtend zat alles weer in de onderbroek. omdat ik perse niet naar de dokter wou heb ik daarna ook maar de creme van Canesten gyno gehaald om te proberen of dit wel werkte, dit werkte prima al na 1 dag dat ik het gebruikte werden de klachten veel minder. en na 2 dagen w[lees meer...]as ik er helemaal van af, dus ik raad de creme aan en niet de pil. (wel moet de creme gebruikt worden tot deze op is)

18-03-2016 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
Canesten Gyno tablet werkte bij mij niet! Klachten bleven. De manier van inname was wel erg simpel, maar eenmaal ingenomen ging het erg branden. De dag erna werd de tablet wat korrelig uitgescheiden in mijn onderbroek, gelukkig voor de zekerheid maar een inlegkruisje ingedaan! Geen bijwerkingen gehad, maar zoals de bijwerkingen uitbleven, bleef ook de echte werking uit en [lees meer...]heb ik vandaag mijn huisarts maar gebeld voor een ander middel, dit kan ik gelukkig vanmiddag al ophalen.

03-03-2016 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Na de hoop negatieve reacties hier een hele Positieve!! Sinds begin dit jaar een schimmelinfectie opgelopen door antibiotica te moeten nemen. Nadien nog een paar keer gekregen en denken dat het vanzelf zou overgaan. Helaas uitgegroeit tot een stafylokokkenbacterie (down under), waardoor veeeel pijn, koorts en jeuk. Deze infectie is alleen weg te krijgen met antibiotica [lees meer...](ditmaal 2 verschillende), wat nu weer resulteerde in een schimmelinfectie. Ben dan Canesten Gyno gaan halen bij de apotheek, op aanraden. Want de jeuk was niet meer te houden. Dit is 1 tablet dat je savonds voor je gaat slapen moet inbrengen vanbinnen. En dat heb ik gisteren gedaan, ben nu inmiddels van die verschrikkelijke jeuk af. Werkt dus super!! Ook totaal geen bijwerkingen gehad van branderigheid en dergelijke, nergens last van. Ben er echt heel blij mee! Zeker een aanrader.

03-03-2016 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
Super!! tijden last gehad (lees:8 maanden) dokter dacht aan andere dingen, zelfs pillen voor soa gehad (bleek bij partner niet te zijn) en bij tweede test ook niet. En dan eindelijk zomaar na 1 dag van klachten af!!

01-03-2016 | Vrouw | 15
clotrimazol (20mg/g)
Vaginale schimmelinfectie
Het werk heel goed bij mij, alleen vind ik het een beetje onhandig aan te brengen. Ik heb helemaal geen last van bijwerkingen en schimmel lijkt weg te zijn. Helemaal top!

17-02-2016 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Top product! Door andere ervaringen werd ik bang om dit product te gebruiken (bij sommige ging het hevig branden). Maar bij mij bleek dit helemaal niet het geval te zijn! Heb geen bijwerkingen gehad en kon gewoon normaal slapen(je moet het voor het slapen in brengen). Alleen zitten er 's ochtends wel witte brokken van de capsule in je slipje, dus dan kan je het beste maand[lees meer...]verband gebruiken. Al met al vind ik dit een prima product!

20-01-2016 | Vrouw | 53
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb twee keer eerder een vaginale schimmelinfectie gehad. Toen heb ik canesten vaginale creme zonder problemen gebruikt zoals de bijsluiter aangeeft. Deze keer heb ik een tablet gekocht (500 mg) om eenmalig in te brengen. Daarnaast gebruik ik creme om mijn schaamlippen dun mee in te smeren. Elke keer als ik de creme aanbreng krijg ik jeuk en gaat het branden en is het[lees meer...] slijmvlies van mijn vagina knalrood. Ik denk zelf dat ik overgevoelig ben geworden voor canesten. Als ik deze klacht nog een keer krijg, durf ik zeker geen canesten meer te gebruiken. De schimmelinfectie zelf lijkt wel verdwenen.

09-01-2016 | Vrouw | 19
clotrimazol (20mg/g)
Vaginale schimmelinfectie
ik had al 3 dagen last van een vreselijke jeuk. omdat het zo vervelend is en ik nog niet naar de huisarts wilde eerst naar de apotheek geweest. Dinsdag de creme voor het eerst gebruikt en gaf meteen verlichting. Daar was ik dus al erg blij mee. Woensdag weer jeuk, maar toen ik de creme gebruikte stopte de jeuk niet. Donderdag hetzelfde verhaal. vrijdag had ik eigenlijk de [lees meer...]hele dag geen last, pas toen ik de creme gebruikte begon het in de nacht weer vreselijk te jeuken, wel in slaap gevallen, maar was vanochtend heel vroeg wakker en ik kon ook niet meer slapen. maar in een warm bad gegaan wat de jeuk enigzins verlicht. vandaag en morgen de laatste 2 applicators gebruiken, maar als het alleen erger wordt dan stop ik en bel ik maandag meteen de huisarts op.

23-12-2015 | Vrouw | 31
Vaginale schimmelinfectie
meestal als je een strakke sportbroek aan heb gehad krijg je last en dan begint ineens de jeuk en een paar dagen later de pijn en de witte afscheiding dus ik wil graag als tip meegeven trek nooit te strakke broeken aan en vooral geen strakke synthetische broeken want daar wek je het mee op want synthetische broeken ademen niet,en niemand zit te wachten op een schimmel in[lees meer...]fectie aan de vagina

15-11-2015 | Vrouw | 52
Vaginale schimmelinfectie
Heb woensdag avond 04/11 eenmalige tablet canesten gebruikt, omdat ik jeuk en branderig gevoel had. Donderdag veel buikpijn en steken in mijn onderbuik geen witverlies of zo, zocht het op en nog mensen hadden die klachten en zeiden dat het even duurde voor het werkte! Zaterdag terug naar apotheker, omdat de klachten niet beter werden, nu dactarin gyno gekregen 7 dagen gebr[lees meer...]uiken met pipet creme. Uiteindelijk toch vrijdag naar de huisarts veel last, uitstrijkjes genomen, potje geplast (wacht nu op de uitslag), pilletje fluconazole gekregen, 's avonds al veel beter! Nu zondag terug buikpijn en steken! Morgen bellen voor uitslag en hopen dat het niet te erg is! Niet te snel zelf handelen en sneller naar de dokter gaan! Canesten heeft alles nog erger gemaakt!! Nooit meer voor mij, lees er ook niet veel goeds over :-(

23-08-2015 | Vrouw | 35
Vaginale schimmelinfectie
Het inbrengen ging makkelijk, na 1 dag klachten weg, nu na 2 dagen klachten weer terug! Bij mij werkt het dus niet.

26-07-2015 | Vrouw | 31
clotrimazol (10mg/g)
Vaginale schimmelinfectie
Het inbrengen is een beetje vaag, maar als t zit ben je d'r vanaf!! Ik raad t aan. Het is wel n beetje duur. Maar als je naar de dokter moet voor n vaginale schimmelinfectie is het wel n beetje ongemakkelijk haha.

16-04-2015 | Vrouw | 29
clotrimazol (10mg/g)
Vaginale schimmelinfectie
Na bijna twee weken naar de huisarts te hebben gelopen en geen stap verder te komen. 3 verschillende artsen gehad en al mijn klachten wezen op een blaasontsteking. Na vele malen de urine te testen kwam er geen ontsteking uit. Vervolgens niets meegekregen en geen verdere behandeling volgens hen mogelijk. Zelf maar wat onderzoek gedaan en gekomen op de mogelijkheid van een s[lees meer...]chimmelinfectie. Dus canesten gyno gekocht en een poging gewaagd. Snelle verlichting van de symptomen die ik had, voornamelijk pijnlijke steken en een nare geur. De creme inbrengen met de bijgevoegde applicators is geen probleem, het enige probleem dat ik tot nu toe heb ondervonden is dat de creme na verloop van tijd weer uit de vagina komt.

12-04-2015 | Vrouw | 42
clotrimazol (500mg)
Mijn man heeft de tablet voor mij gehaald bij de drogist, vanwege aanhoudende klachten, die overeenkomen met hetgeen ik in de bijsluiter las .. Sinds ik het ingebracht heb, voel ik me goed en opgelucht want ik voel gewoon dat de tablet zijn werk doet. Ik heb vertrouwen in het medicijn! Mocht ik niet tevreden zijn over het resultaat, dan kan ik natuurlijk altijd nog naar de[lees meer...] huisarts. Het risico van zelfmedicatie/bijwerkingen blijft, naar mijn mening natuurlijk altijd bestaan, mocht je ZELF de verkeerde diagnose gesteld hebben, hoeft het niet aan het product liggen.

25-02-2015 | Vrouw | 40
Vaginale schimmelinfectie
Door mijn diabetes een schimmelinfectie opgelopen. Had over dit medicijn gelezen. In tegenstelling tot alle andere negatieve ervaringen ben ik zéér tevreden over het product. Absoluut geen bijwerkingen gehad en was eigenlijk direct van de jeuk af.

Amoxicilline / Clavulaanzuur (422) - Antibiotica - penicillines breedspectrum