08-08-2013 | Vrouw | 38
clotrimazol
1 Tablet Canesten helpt bij mij al prima. Voor iedereen die klaagt over restjes in je ondergoed: Gewoon even zolang nodig inlegkruisjes gebruiken.

10-03-2013 | Vrouw | 65
clotrimazol
Miconazol geeft ondraaglijk brandend gevoel. 3 jaar geleden ook al eens dezelfde bijwerkingen gehad. Nu opnieuw door arts voorgeschreven, maar voor mij nooit meer. Met Canesten geen enkel probleem. (Red; tekst gekopieerd vanuit de andere mening van deze gebruiker op idem datum, ivm makkelijker leesbaar en informatiever wanneer iemand op medicijnnaam zoekt. Mvg, MijnMedicij[lees meer...]n )

20-01-2013 | Vrouw | 27
clotrimazol
Normaal heb ik altijd de tabletten van de huisarts maar omdat het zaterdag was besloot ik om de tablet van daktarin gyno te proberen. Helaas met weinig succes. De jeuk was wel direct weg maar nu de volgende dag heb ik vreselijk pijn in mijn vagina. Zolang ik maar stil blijf zitten en niet beweeg is er niets aan de hand maar als ik ga bewegen doet het echt vreselijk zeer. I[lees meer...]k ga morgen direct een afspraak maken bij de huisarts voor een andere kuur.

27-12-2012 | Vrouw | 21
clotrimazol
smeerboel in je ondergoed, lange tijdsduur van de "kuur", verkeerd beschreven hoe je de applicator moet vullen (helft van de tijd vult het niet goed m.b.t. de lucht die erin zit), net te weinig creme om de laatste applicator te vullen. wel effectief maar heb toch liever de capsules van de huisarts

11-09-2012 | Vrouw | 23
clotrimazol
Na heel veel pijnlijke bijwerkingen (waarschijnlijk allergische reactie) van gyno-daktarin en miconazol ben ik overgestapt naar clotrimazol creme en canesten vaginaal tablet. Ik ben zeer tevreden en ik ga nooit meer terug naar gyno-daktarin en miconazol!!!

29-08-2012 | Vrouw | 23
clotrimazol
Liep al twee weken met vage klachten. Had wel eens eerder een schimmelinfectie gehad maar dat ging gepaard met jeuk, ve afscheiding, en gezwollen schaamlippen. Dit keer had ik al twee weken vage jeuk en wt meer afscheiding. Niet heel erg ernstig, maar wel vervelend. Toen de tablet van canesten gebruikt. Voor het slapen ingebracht rn merkte de volgende dag al dat mijn klach[lees meer...]ten minder en zo goed als weg waren! Enige nadeel is wel dat ik die dag de hele dag veel afscheiding heb gehad. Veel, dun, doorzichig en geurloos. Alsof je steeds beetjes in je broek plast. Ook vond ik restjes van de pil in mijn onderbroek. Dus schoon ondergoed mee voor de dag erna! Dat was voor mij de enige bijwerking. Verder heel tevreden over de werking, had het veel eerder moeten toepassen

12-07-2012 | Vrouw | 60
clotrimazol
Ik heb al maandenlang een branderig pijnlijk gevoel in vagina. Zag de advertentie en dacht,dat ga ik proberen. Heb de creme genomen,gebruik het nu pas voor de 3de dag,en nu al is er verbetering!Ben pijnloos!Wat een geluk. Hoop dat het zo blijft. Mieke

08-07-2012 | Vrouw | 21
clotrimazol
De jeuk is wel verminderd maar nog aanwezig net als het branderige gevoel.. Gisteravond voor het slapengaan ingebracht dus misschien ben ik te ongeduldig..

02-04-2012 | Vrouw | 40
clotrimazol
voor mij nooit geen miconazol meer

14-03-2012 | Vrouw | 48
clotrimazol
Was eenmalig 1 tablet, super eenvoudig en zonder bijwerkingen. Effectiviteit nog even afwachten, heb het net gebruikt... Maar echt reuze meegevallen en heerlijk kunnen slapen!

01-02-2012 | Vrouw | 21
clotrimazol
Inbrengen is geen pretje maar effect is direct merkbaar. Last van diaree, menstruatiekrampen en na de laatste tablet ook een helderrode doorbraakbloeding. Deze klachten houden nu al 4 dagen aan. Omdat ik me zorgen maakte heb ik contact gehad met de poli gyn, die zeiden dat als het zoveel als een 'normale' mentruatie is ik me geen zorgen hoef te maken. Als het erger wordt m[lees meer...]oet ik opnieuw contact op nemen. Conclusie: fijn product que affectiviteit maar wat mij betreft veel te veel bijwerkingen.

18-10-2011 | Vrouw | 23
Schimmel infectie
Gisternacht laatste tablet ingebracht, heb wel nog last van lichte buikpijn en branderige gevoel aan me binnenste schaamlippen. Jeuk is wel al verdwenen. Alleen vind ik het heel naar dat alles ( of een deel) weer er uit komt.

16-08-2011 | Vrouw | 44
Schimmelinfectie
Na gebruik hevige pijn in onderbuik. 2 dagen na gebruik bloedverlies en aanhoudende buikpijn. De vaginale tablet lost niet goed op, komt er in poederachtige klontjes overdag weer uit. Wel snel vermindering van jeuk, branderigheid en roodheid.

28-11-2010 | Vrouw

07-06-2010 | Vrouw
clotrimazol
het medicijn is lastig in gebruik doordat je het 's nachts moet gebruiken. maar de aandoening zelf is ook lastig. medicijn werkt wel heel goed. ik heb betere ervaring met 3x 200 mg dan 1x 500 mg. schimmelinfectie is echt voorbij na gebruik.

02-04-2010 | Vrouw
Vaginale schimmelinfectie
creme d.m.v. inbrenghulzen. Helpen direct.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (577) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum