Slapeloosheid (99 meningen)

Bojan Nikolik (03-04-2015)

27-06-2014 | Man | 7
melatonine (1mg)
Onrust
Onze zoon, 7 jaar, was onrustig, ging erg laat slapen en was veel bezig met school, en is een echte denker. Nu hij melatonine neemt, slaapt hij binnen een half uur in, en is veel rustiger, ook overdag.

01-08-2013 | Man | 8
ADHD
Mijn zoon van 8 jaar, sliep heel slecht in omwille van zijn drukte en beweeglijkheid en het vele nadenken in zijn hoofd. Hij sliep maar tegen 22u à 22u30 in en uitte zijn vermoeidheid overdag in het nog actiever zijn en agressiviteit. Sedert 3 dagen geven wij nu Melatonine, 2 mg een uur voor het slapengaan en de eerste dag sliep hij om 20u50 in, gisteren om 20u30 en vand[lees meer...]aag om 20u. Hij gaat altijd rond 19u30 slapen... We zijn superblij dat het zo'n goed effect geeft want nu is hij een echt vrolijk uitgeslapen mannetje als hij opstaat. Hij slaapt vroeger in maar komt daarom niet vroeger wakker 's morgens. Als dit zo blijft, dan zijn wij superblij... Een echte aanrader...

25-01-2012 | Vrouw | 8
melatonine
mijn dochter van 8 gebruikt melatonine ik ben zeer tevreden.ze kon nooit in slaap komen s´avonds om 11 uur lag ze vaak nog wakker in bed .op school was ze altijd moe en snel boos. en s´ ochtends kon ik haar moeilijk wakker krijgen.nu slaapt ze na een uur in als ze een tabletje heeft genomen .en is uit gerust wakker ik heb hier door een heel lief meisje gekregen

19-11-2012 | Man | 9
PDD-NOS
Mijn oudste zoon (9 jaar) heeft ASS en neemt ook Circadin in sinds een maand of 4. Dit middel heeft het bedtijd moment zo veranderd, waar wij vroeger tegen op zagen, is nu een plezier geworden! Vroeger lag J nog uren wakker, bleef uren uit bed komen, nu neemt hij een uur voor bedtijd zijn pilletje in, en slaapt binnen een kwartiertje in.

09-04-2015 | Man | 11
melatonine (3mg)
beide zonen nu 10 en 11 jaar nemen al bijna 2 jaar elke avond 3 mg melatonine, waardoor ze makkelijker slapen binnen 15 min en smorgens uitgerust zijn en fit in de klas zitten (beide speciaal onderwijs adhd met kenmerken ass) dyslectie, dyscalculie en aggressie, uitbarstingen).

09-12-2011 | Vrouw | 11
melatonine
Onze dochter kon slecht inslapen, maar dit medicijn gaf niet de rust die we verlangde. Omdat we geen andere optie hadden toch lang gebruikt. Enkele weken geleden werden de angstige dromen toch echt te veel. Extreem angstig dromen, jeuk, buikpijn, pijnlijke armen en benen en hoofdpijn. Niet uitgerust wakker worden. we moeten op zoek naar iets anders

15-11-2011 | Man | 11
melatonine
Mijn zoon had bijna een jaar slaap te kort voordat we er achter kwamen dat hij zelf het inslaaphormoon niet aanmaakte. Hij had daar door veel slaap te kort kon niets meer van anndere mensen hebben. Kon geen goede contacten meer krijgen zat niet lekker meer in zijn vel. Nu is het een heel ander kind. Neemt zelf om 19.00 de pillen in zonder dat wij dat moet aan geven omdat[lees meer...] hij weet hoe goed het hem doet om te slapen. Klasgenootjes zeggen zelf dat het een leuke, andere jongen is geworden.

18-01-2012 | Man | 12
melatonine
Mijn zoontje kon nooit in slaap vallen,maar met het gebruik van 0,2 of 0,3 mg melatonine gaat het prima!!

09-09-2015 | Man | 14
melatonine (1mg)
Mijn zoon gebruikte het. Werkt prima is er nu tijdens vakantie mee gestopt en heeft het niet meer nodig. Niet 'verslavend'.

24-06-2015 | Vrouw | 14
melatonine (3mg)
Niet kunnen slapen. Met zo´n pilletje slaap je zo.

03-01-2017 | Vrouw | 15
melatonine (2mg)
Begonnen vanwege moeilijk in slaap komen. Soms vraag ik me af of het voor mij effectief is, omdat ik op sommige dagen weinig verschil merk, met of zonder inname.

28-01-2019 | Vrouw | 16
melatonine (3mg)
Ik heb al jaren slaapproblemen en gebruik nu 3 jaar melatonine. Het helpt mij heel erg en ik ben erg tevreden.

14-08-2014 | Vrouw | 16
PDD-NOS
Dit medicijn werd voorgeschreven door een homeopaat, melatonine geeft rust voor veel mensen gebruiken ze dat voor het slapen gaan. ik doe dit als ik juist naar school ging dag is geen 5mg maar een speciale dozering, 20 om maar liefst te zijn het iss een smelttablet en was zeer onder de indruk, ik was meer gefocust en ging makkelijker te werk op school nu gebruik ik niet me[lees meer...]er... maar het is vooral een aanrader. ga een keer langs een homeopaat .

06-08-2012 | Man | 16
melatonine
ik slik melatonine nu 3 dagen en gelijk op de eerste dag had ik al problemen ik kreeg last van erge maagzuur en ik was meer moe overdag dan dat ik in de avond was ik heb dit medicijn nu voor de laatste keer geslikt want ik ben er klaar mee dit doet niets goeds voor mijzelf ik hoop dat andere mensen er wel baat bij hebben

01-08-2016 | Vrouw | 17
melatonine (2mg)
Ik kon niet slapen en dat kan ik nu nog niet. Ik was bezig op internet op zoeken wat er tegen zou kunnen helpt. en ik bedacht me dat ik in 2015 melatonine gekregen had van mij therapeute om me te helpen met het in slaap komen. maar ik kreeg er soort blaasjes van dus ben naar de dokter gegaan en die dacht eerst dat het herpes was. maar ik zij dat ik wel van luceris melato[lees meer...]nine had gehad. hij adviseerde dat ik dat niet meer moest nemen en als het niet over ging, dat ik terug moest komen. het is weg gegaan dus ik ben niet meer naar de dokter gegaan voor dat. en ik had een vraag kan je depressie krijgen alles je slaap problemen hebt ? en zijn er ander oplossingen dan medicijnen en lavendel?

01-03-2015 | Vrouw | 17
melatonine (3mg)
Ik val snel in slaap door de melatonine, maar ik ben de volgende ochtend nog heel erg moe. Net als de rest van de dag. Ook vind ik het lastig dat ik de soort die ik nu heb 3 uur van te voren zou moeten innemen.