Ervaringen met Melatonine

Moeheid (3 meningen)

Bojan Nikolik (03-04-2015)

10-03-2024 | Vrouw | 50
melatonine (0.3)
Ik gebruik 3 smelttabletjes onder mijn tong van ieder 0.1 mg. Dus 0.3 in totaal. 2 uur voor het slapen gaan. Binnen 5 minuten val ik heerlijk in slaap. Top. Geen bijwerkingen.

01-11-2023 | Vrouw | 56
melatonine (299)
Fijn in gebruik. Lag altijd uren wakker. Nu krijg ik nog niet één bladzijde meer gelezen. Zo snel val ik in een heerlijke slaap. Totaal geen last van nachtmerries en wat ik hier voor gekke dingen nog meer lees. Het is een lichaamseigen stof, melatonine, die vul je aan door een pilletje. Blij dat het bestaat. Want er is niets erger dan willen slapen en t lukt niet!

19-10-2023 | Vrouw | 67
Valdisper

18-09-2023 | Vrouw | 40
melatonine (5mg)
Ik had ook echte levendige nachtmerries ik heb toen het middel serequel gebruikt daarmee val je ook in slaap en droom je niet meer intens mij heeft het echt geholpen met nachtmerries en dit medicijn is ook niet verslavend

26-08-2023 | Vrouw | 41
melatonine (5mg)
Ik neem melatonine forte wegens slaapproblemen. Ik ben al vaak uit mijn bed gevallen omdat de nachtmerries zo erg zijn! Van boven tot onder blauwe plekken. Het helpt wel om in slaap te vallen maar daarna heb je geen controle over je dromen.

28-08-2022 | Vrouw | 59
melatonine (2mg)
Overactieve hersens zorgen ervoor dat ik niet in mijn diepe slaap kom. Ik wil graag slapen maar mijn hersens nemen het over

20-04-2022 | Vrouw | 27
melatonine (1mg)
Ik sliep altijd al vrij moeilijk in, maar na omstandigheden sliep ik bijna helemaal niet meer toen heb ik oxazepam gekregen, maar hier voelde ik me dag erna zo vreemd van. zelf overgestapt op melatonine en het helpt mij echt goed ik val veel sneller in slaap, en word uitgeruster wakker.

08-01-2022 | Vrouw | 53
melatonine (1mg)
Al langere tijd slecht slapen en van alles gebruikt, ook melatonine pilletjes weinig tot geen effect. Nu slik ik al half jaar lorazepam waar ik van af wil. Tot mijn dochter vertelde dat ze geleerd had dat hormonen vloeibaar zijn, zoals melatonine. Op internet vond ik vloeibare melatonine van vitaplex. 1 druppel 0, 25 mg wat zij aanraden, maar begon zelf iets te enthous[lees meer...]iast met 6 druppels. Eerste nacht kreeg ik hartkloppingen dus niet bepaald bevorderlijk voor een uitgerust gevoel. Daarna terug gegaan naar 3 a 4 druppels op een theelepel langzaam laten oplossen in de mond. Ik heb de lorazepam nog wel nodig om te slapen, probeer in kleine beetjes af te bouwen, maar het lijkt of ik met de vloeibare melatonine nu weer vaker droom en dan toch wat uitgeruster wakker wordt.

21-10-2020 | Vrouw | 32
melatonine (5mg)
Door een burnout en depressie slaapnis al maanden slecht. Ik heb dit middel zo n 8 dagen ingenomen en kreeg gauw aftes en mondhoeken. Vanacht om 4 uur snachts begon ik tijdens een diepe slaap helemaal draaierig te worden misselijk overgeven en flauw vallen. Ik kon nie meer staan en zitten of ik viel weer flauw. Ik las net de bijwerkingen en zie dat allemaal tegen komen.[lees meer...] Vanavond slaap ik lekker zonder melatoline. Deze was van merk lucatival ofzo. Weet nu niet hoe ik het precies moet schrijven tis ook 2.12 snachts hehe. Iedergeval mensen pas goed op! Voordat net als bij mij de ambulance moest komen en de hele dag naar de klote is

22-09-2020 | Vrouw | 54
melatonine (5mg)
Ik dacht laat ik eens Valdispert 5 mg Melatonine proberen. Aangezien dat ik maar 4 uur per nacht slaap. Een uur van te voren ingenomen. Na 20 minuten werd ik duizelig en voelde me niet goed. Gelijk op bed gegaan. Heel naar en vreemd gedroomd. Zweten. Angst om weer terug te vallen in een nieuwe overspannenheid. Ik kom net uit een overspannenheid. Ging heel goed. Maar even[lees meer...] een kleine terugval. Ik blijf in het vervolg wel langer wakker als het moet.

30-08-2020 | Vrouw | 56
melatonine (1mg)
Het middel 5 weken gebruikt, ging alleen maar slechter slapen en had daarnaast ook heel veel vervelende bijwerkingen.Het heeft 5 maanden geduurd voordat ik weer in staat was normaal te functioneren, het middels is vrij verkrijgbaar maar schadelijk als je het niet af kan breken wat bij 10% van de bevolking zo schijnt te zijn.

28-05-2020 | Vrouw | 59
melatonine (1mg)
Ik neem de melatonine al een paar jaar en ben er heel tevreden over. Let wel: bij het opstarten van de melatonine moet je er rekening mee houden dat je deze een geruime tijd moet nemen, ongeveer 10dagen voor je de gewenste resultaten boekt.

16-02-2020 | Vrouw | 70
melatonine (3mg)
Na 1x gebruik merkte ik gelijk de volgende dag dat ik snel geïrriteerd was en een kort lontje had. Dit heb ik met tussenpozen uitgeprobeerd. Ook vreselijke nachtmerries kreeg ik er van.

19-07-2019 | Vrouw | 56
melatonine (2mg)
Stress
Omdat er veel zorgen in mijn familie zijn en ik daardoor slecht kon slapen melotanine gekregen van de huisarts en omdat ik ze zelf moet betalen gewoon gekocht bij de trekpleister. Na 5 weken lag ik hele nachten onrustig wakker, toen dacht ik ik kan beter zonder dan met troep wakker liggen, ik sliep de nacht erna 4,5 uur, dat was lang geleden, ik dacht het is onschuldig dus[lees meer...] ik hoef de bijwerkingen niet te lezen, dat ging ik erna doen, bijna alle bijwerkingen vermeldt had ik, slapeloosheid, enorm zweten, buikpijn, zwakke spieren, zere handen en voeten, dorst en een verschrikkelijk slechte adem. Wat een troep zeg en bijzonder dat je het gewoon kan kopen. Ik breek het niet af en het is dus nog niet uit mijn systeem helaas.

28-01-2019 | Vrouw | 16
melatonine (3mg)
Ik heb al jaren slaapproblemen en gebruik nu 3 jaar melatonine. Het helpt mij heel erg en ik ben erg tevreden.

04-11-2018 | Vrouw | 35
melatonine (1mg)
Als de slapeloosheid je overvalt en je echt even een nacht moet doorslapen dan is de Melatonine Thee een uitkomst. Een half uur voor slapen gaan opdrinken. Niet meer van elk geluid wakker. In combinatie met kneedbare oordopjes gaf dit mij al 2 goede nachten.