Ervaringen met Temazepam

temazepam

gestrest hartklopping versuft ataxie depressie zweten

Slapeloosheid (142 meningen)
Onrust (1 mening)

21-11-2018 | Man | 35
temazepam (20mg)
Goed inslaap medicijn. Ik gebruik dit incidenteel in stressvolle periodes. Ik slaap dan bijvoorbeeld 2-3 nachten niet of nauwelijks en de 4e nacht neem ik dan 20mg temazepam en slaap door de vermoeidheid icm dit medicijn als een roosje. Ipv dat het allemaal erger wordt en het niet slapen een obsessie wordt. De huisarts is akkoord met dit gebruik. Doe ongeveer 5-6 maand[lees meer...]en met 1 pakje van 30 capsules. Doe dit al een aantal jaar op deze manier.

05-05-2018 | Man | 32
temazepam (10mg)
Voor mij een wondermiddel, slaap de nacht door. De nacht voelt wel alsof het niet is gebeurd. Geen dromen, gewoon een donkergat etc.

21-02-2018 | Vrouw | 27
Fibromyalgie
Ik heb 5 jaar geleden diagnose ME/CVS , fibromyalgie gekregen. Ik slaap slecht in en wordt vele malen wakker wat geen fijn effect heeft op het dagelijkse leven met werk en kinderen. Omdat het eigenlijk niet te doen was naar de huisarts gegaan die mij 20mg heeft voor geschreven. Ik neem ze niet dagelijks, maar als ik ze neem geeft het wel het gewenste effect!

28-11-2017 | Man | 23
temazepam (20mg)
Recentelijk last van een depressie en PTSS daarom had ik veel moeite met slapen en werd ik vaak waker. Dit brak mij mentaal nog meer op. Door de huisarts Tamezepam voorgeschreven gekregen, hierdoor slaap ik nu aan een stuk door. Werkt top! Enige nadeel is als je stopt met het medicijn dat slapen weer moeilijk zal worden. Dat is bij mij in ieder geval. Zeker aan te raden [lees meer...]bij slapeloosheid.

03-08-2017 | Man | 26
Fijn inslapertje

23-05-2017 | Man | 33
temazepam (20mg)
Ik ben zeer tevreden over Temazepam, na wilde feesten van langer dan 2 dagen kan ik soms de slaap niet vatten. Echter met Temazepam val ik in slaap als een roosje. Ook in combinatie met GHB, lachgas, MDMA, speed, XTC en alcohol werkt het echt perfect. Aanrader voor een ieder die niet in slaap kan komen na lange zware feestjes.

31-03-2017 | Man | 30
Drugsverslaving
Als ik onder invloed ben van iets oppeppend, dan is dit ideaal om binnen een half uur te slapen.

22-12-2016 | Vrouw | 30
temazepam (10mg)
Last van slapeloosheid ten gevolge van een zware burn-out. Was heel de dag angstig en opgejaagd en kon dan savonds niet slapen, hoogstens een uurtje lichte slaap. Dit breekt je echt op (de dag erna ben je nog beroerder) dus terwijl ik bezig was met cognitieve therapie en acupunctuur heb ik deze tabletten gebruikt om op energie te komen. Het is een soort nep-slaap die niet [lees meer...]zo fijn voelt als echte slaap. Daarnaast is het erg verslavend. Ik was na 2 weken "verslaafd" in totaal heb ik ze 5 maanden gebruikt. Inclusief afbouwen de laatste 2,5 maand. Dit was goed te doen, vooral in de zomerperiode. Geen horrorverhaal gelukkig. Ik pak er nu af en toe eentje als ik alleen thuis slaap (vind ik moeilijk).

31-07-2016 | Vrouw | 56
temazepam (20mg)
Op advies van de huisarts gestart met Temazepam omdat dit middel mij meer ontspannen laat ontwaken dan Diazepam (wat mij slaperig hield tot ver in de ochtend). Zeer tevreden over het gebruiksgemak. Ik neem het alleen als ik weet dat ik weer toe ben aan een goede nachtrust. Omdat ik vaak mijn bed uitmoet voor mijn man die hulpbehoevend is. Soms is dan een goede nachtrust ge[lees meer...]en overbodige luxe. Niet verslaafd omdat ik eens in de drie weken een heel tablet slik.

26-07-2016 | Man | 54
Bovenmatige slaperigheid

25-06-2016 | Vrouw | 69
temazepam (10mg)
Ik gebruik het alleen als ik weg ga de volgende dag, ik slaap dan de hele nacht niet, wat het ook is. Ik kan me dan niet ontspannen, dan is Temazepam een mooie uitkomst. slaap als een roos alleen een klein beetje suffig als ik wakker word, maar dat heb ik er graag voor over, beter dan een hele nacht niet slapen.

21-04-2016 | Vrouw | 66
temazepam (10mg)
Na een rumoerige periode opeens slaapproblemen. Huisarts, haptonoom en toen dat niet hielp temazepam 10 mg. Heerlijk geslapen, maar al na een paar dagen op halfjes overgestapt. Wat een absolute aanrader is, is Slapen als een Roos van dr Guy Meadows. 16 euro een topboek!! Ik slaap nu soms weken als een roos en neem nog heel af en toe een halfje van een tablet van 10 mg. Lez[lees meer...]en dat boek!! Heus!

15-04-2016 | Vrouw | 65
MS (multiple sclerose)
Geweldig, helpt bij inslapen, na inname omg, een kwartier en ik ben weg, slaap heerlijk ,ga in de nacht nog naar toilet en slaap gelijk verder. Wij gaan om 24.00 uur naar bed en staan om 9.00 uur op.

21-02-2016 | Vrouw | 30
ADD
Ik lig vaak in de nacht alles te overdenken in bed, met name door mijn ADD. Als ik er dan vroeg uit moet, of als ik nachtdienst heb gehad, neem ik 1 zo'n liquid cap en val binnen 10 minuten in slaap ipv na 4u, ik slaap daarna ook lekker 'nuchter' door!

13-07-2015 | Vrouw | 57
temazepam (10mg)
Indien nodig slik ik Temazepam 10 mg. Ik heb dit middel van de huisarts voorgeschreven gekregen. Door te veel stres heb ik slaapproblemen. Temzapam voel ik een 30 minuten na innemen dat het gaat werken en val ik vlot in slaap. Ik slaap er zeker 7 tot 8 uur per nacht mee. En dan word ik uitgerust wakker. Het werkt dus prima voor mij.

23-03-2015 | Man | 50
temazepam (10mg)
Twee jaar last gehad van extreme slapeloosheid, zeker in tijden van stress. Neem nu een half tabletje van 10 mg en slaap goed. Wel vroeg wakker, maar ben al een gelukkig man met 5 tot 6 uur slaap.