temazepam

Slapeloosheid (124 meningen)
Onrust (1 mening)

05-04-2018 | Vrouw | 62
temazepam (20mg)
Met alle slaapmiddelen beperkte werking bijwerkingen zijn tot suïcide toe komt pas na 2 maanden gebruik, maar dat heb je ook als je nooit slaapt dus willens en wetens worden er medicatie gemaakt die ernstige bijwerkingen hebben, natuurlijk of alternatieve middelen werken ook niet n slaapsysteem wat lang niet werkt kun je niet zomaar herstellen.

03-09-2013 | Man | 62
temazepam
Ik neem voor ik slapen ga een capsule van 20 mg. Ik slaap heerlijk en 7 tot 8 uur. Ik heb geen bij werkingen en ben overdag fit en kan dan goed mijn werk doen. ik gebruik het medicijn nu 3 maanden en ik ben blij dat ik weer goed kan slapen.

20-08-2019 | Man | 63
Alvleesklierontsteking
Gebruik temazepam vanaf 1997,zit nu op 40.mg p.d. Heb er geen last van, slaapt goed, moet ook wel want de pancreas moet rust hebben.

20-02-2019 | Vrouw | 63
temazepam (10mg)
het gebruik van temazepam, deed helemaal niets. Ik heb het nog een keer geprobeerd, maar wederom geen resultaat.

15-04-2016 | Vrouw | 65
MS (multiple sclerose)
Geweldig, helpt bij inslapen, na inname omg, een kwartier en ik ben weg, slaap heerlijk ,ga in de nacht nog naar toilet en slaap gelijk verder. Wij gaan om 24.00 uur naar bed en staan om 9.00 uur op.

25-11-2018 | Vrouw | 66
temazepam (20mg)
Temazepam helpt goed tegen mijn slapeloosheid, maar werkt na enige tijd minder. Ik ben nu overgestapt op Zolpidem. Ik wil iedereen afraden om slaapmiddelen online te bestellen. Ben ook zo dom geweest dit te doen, maar na betaling werd er niets geleverd.

05-05-2017 | Vrouw | 66
temazepam (10mg)
Door de misselijkheid na inname en hoofdpijn, waarna ik moest overgeven, daar ik addisson patiënt ben en afhankelijk van hydrocortison, heb ik solo cortef bij moeten spuiten om te voorkomen in het ziekenhuis te belanden. Heb dit aangegeven bij apotheek welke mij een ander merk (Sandoz) heeft beloofd. Onze waarnemend huisarts was niet genegen om een nieuw recept uit te schr[lees meer...]ijven. Dus wachten tot onze huisarts terug is.

21-04-2016 | Vrouw | 66
temazepam (10mg)
Na een rumoerige periode opeens slaapproblemen. Huisarts, haptonoom en toen dat niet hielp temazepam 10 mg. Heerlijk geslapen, maar al na een paar dagen op halfjes overgestapt. Wat een absolute aanrader is, is Slapen als een Roos van dr Guy Meadows. 16 euro een topboek!! Ik slaap nu soms weken als een roos en neem nog heel af en toe een halfje van een tablet van 10 mg. Lez[lees meer...]en dat boek!! Heus!

28-01-2020 | Man | 69
temazepam (10mg)
niet samen met koffie gebruiken, drink rooibos thee mirtazapine mag niet samen met temazepam mirtazapine werkt beter als dosis hoger is dan 15 mg zeg maar 22,5mg werkt goed voor inslapen maar niet bij iedereen temazepam starten 10 mg hogere dosis kan maar is niet verstandig want er blijft in 24 uur nog wat in het bloed achter bij gebruik temazepam na 1 week stoppe[lees meer...]n en overschakelen op mirtazapine!!

25-06-2016 | Vrouw | 69
Allergie
Ik gebruik het alleen als ik weg ga de volgende dag, ik slaap dan de hele nacht niet, wat het ook is. Ik kan me dan niet ontspannen, dan is Temazepam een mooie uitkomst. slaap als een roos alleen een klein beetje suffig als ik wakker word, maar dat heb ik er graag voor over, beter dan een hele nacht niet slapen.

03-05-2021 | Vrouw | 70
temazepam (10mg)
Ik krijg een vreselijke aanslag, het jeukt. Roden plaque die jeukt, op mijn benen, maar ok op mijn hele lichaam. jamer ik slaap zo goed met 10 mg

17-05-2018 | Man | 70
temazepam (10mg)
Vanmorgen erg vermoeid na inname van een half tabletje van 10 mg. Wat concentratieverlies.

05-04-2020 | Man | 72
Allergische reactie
gebruik temazepam al jaren maar heb nu allergische uit slag en niets helpt me heb nu zelf de jeuk over het hele lichaam de jeuk is zeer ernstig krap me totaal open gebruik nu pretnison 3 stuks van 30 mg hebben meer mensen dit mee gemaakt ?ga nu stoppen met gebruik om te zien of het over gaat !!!!!

11-12-2019 | Vrouw | 77
temazepam (10mg)
Door vreemde bewegingen in n mijn hoofd door een stoot tegen een stenen muur,kreeg ik vreemde bewegingen in mij hoofd,ik sta op de wachtlijst van het duizeligsheids centrum in @ Apeldoorn.die bewegingen heb ik vooral snachts als ik ga slapen,en mijn hoofd op het kussen leg..

16-06-2016 | Man | 82
temazepam (10mg)
Reden van gebruik : Kom slaap te kort, niet in slaap kunnen komen,stress. Gebruik reeds dik jaar Temazepam CF 10mg capsule 1 x dag. Na gebruik heb/krijg ik een "duffe kop", geen hoofdpijn, maar vreemd gevoel in het hoofd en werkt op je spieren, stijf en soms krampen. Inslapen na 20 minuten inname, maar het probleem: ben na 3 uur weer wakker en kan niet lekker en goed doors[lees meer...]lapen. Hele dag lopen gapen, maar slapen gaat niet. Huisarts nog geprobeerd eerst Oxazepam PCH tablet 10 mg 2 a 3 weken.

01-11-2021 | Vrouw | 86
temazepam (10mg)
Na temazepam 4 x gebruikt te hebben om de dag 1 capsule, is er tijdens de nacht erge jeuk ontstaan terwijl ik het juist ingenomen had voor slapeloosheid. Door de erge jeuk ben ik nu juist wakker. Ik zal hierdoor het niet meer innemen

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (532) - Antibiotica - penicillines breedspectrum