Ervaringen met Zolpidem

zolpidem

versuft ongerustheid geheugenverlies concentratieproblemen maagpijn voor misselijkheid/braken rusteloze slaap somber voelen duizeligheid verminderd gezichtsvermogen Angst

Slapeloosheid (104 meningen)
Moeheid (2 meningen)

Bojan Nikolik (17-05-2015)

26-02-2020 | Vrouw | 38
zolpidem (10mg)
Als ik dit niet pak slaap ik soms 3 nachten achter elkaar niet...het is een echte life safer voor mij

03-09-2019 | Man | 38
zolpidem (10mg)
Ik kon slecht inslapen en vervolgens snel en regelmatig weer wakker. Met zolpidem slaap je makkelijk in en slaap je door. LET OP! Dit is een slaap pil. M.a.w, ga slapen na het innemen van de pil.

11-04-2019 | Man | 36
zolpidem (10mg)
Moeilijk is in slaap vallen, met dit ben ik zeker en slaap ik gelukkig in en altijd goed wakkerkomen Pas op bij meerder op een avond

16-03-2019 | Man | 46
zolpidem (10mg)
Wondermiddel als je niet kan slapen, bijvoorbeeld als je angstig bent vlak voor het slapen gaan of ligt te piekeren en steeds op de wekker kijkt hoeveel uur je nog kan slapen. Soms ben je binnen een kwartier al vertrokken. En de volgende dag zelden tot nooit duf maar juist goed uitgerust. Soms helpt zelfs een halve van 10 mg al. Wel op tijd in bed gaan liggen anders vinden[lees meer...] ze je de volgende morgen op de bank in de woonkamer. En niet meer dan 10 mg slikken want dan kan je gaan hallucineren !

26-12-2018 | Vrouw | 43
zolpidem (10mg)
Mijn neuroloog schreef me Zolpidem voor omdat ik door gebruik van Deanxit niet meer kon slapen. Heel de nacht wakker, onmogelijk om te slapen. Nu neem ik sinds een week elke avond een tablet Zolpidem van 10mg. Ik ben er tot nu toe supertevreden van. Geen bijwerkingen en ik slaap heerlijk. Sinds heeeel lange tijd slaap ik terug de hele nacht door. Dat was jaren gelede[lees meer...]n. Ik heb geen enkele bijwerking en vind het (tot nu toe uiteraard) een fantastisch middel. Hopelijk geeft het op termijn geen gewenning, maar ik ben er zeer tevreden over!

01-03-2018 | Vrouw | 37
zolpidem (10mg)
Ik heb Zolpidem zo'n anderhalve maand iedere avond gebruikt zonder tolerantie op te bouwen. Ongeveer een half uurtje na inname sliep ik rustig in. Ik werd altijd fris wakker, al merk je wel dat de kwaliteit van je slaap iets anders is. Je bent minder uitgerust. Ik ben van de één op de andere dag zonder problemen gestopt, dus geen last van ontwenning. Als het slapen echt ni[lees meer...]et lukt, neem ik er nog wel eens één, maar ik kan er ook prima vanaf blijven. Soms is de gedachte dat ze er zijn om in te nemen als het echt niet lukt genoeg om zelf in slaap te vallen.

29-01-2018 | Vrouw | 69
zolpidem (10mg)
Na een operatie kreeg ik in het ziekenhuis een halve voor de nacht. Heerlijk geslapen en nu 2 jaar verder slik ik nog steeds iedere avond een halve. Niet 1x een hele hoeven nemen. Dit volstaat voor een fijne nachtrust. Nergens last van, geen bijverschijnselen. Helemaal niets! Maar wel de zekerheid van uitgeslapen wakker worden.

14-01-2018 | Vrouw | 53
Stress
ontspannen is zeer moeilijk voor mij, dus inslapen lukt niet een half uur vooraf zolpidem zorgt er voor dat ik rustig inslaap

02-06-2017 | Vrouw | 57
zolpidem (10mg)
Door veel spanning en angsten kan ik niet slapen. Af en toe lukt het zonder, maar eenmaal in bed beginnen de spoken zich te openbaren. Na een uur ga ik toch mijn bed maar uit om een pil te slikken. Al dan niet met diazepam erbij.

07-07-2016 | Vrouw | 34
zolpidem (10mg)
Obstructief Slaapapneu Syndroom (OSAS)
Zie ook Nozinan waar je mijn hele verhaal kunt terugvinden.

06-05-2016 | Vrouw | 54
zolpidem (10mg)
Slik Zolpidem van het merk PCH, rest werkt niet, raar maar waar. Een halve voor het naar bed gaan, soms nog een halfje later in de nacht dus totaal 5 a 10 mg, elke dag. Na ongeveer 4 à 5 jaar echte slapeloosheid functioneerde ik haast niet meer (slapeloosheid startte met de overgang rond mijn 44 jaar). Ik ben nu 54 en slik nu een aantal jaren. Werkt 9 van de 10 x perfect m[lees meer...]et een halve, nooit geen enkele bijwerking gehad, dit medicijn werkt na al die jaren nog steeds erg goed (zonder een halve vat ik de slaap echt niet..) kan prima met een glaasje wijn. Ik word uitgerust wakker en geen duffe momenten overdag. Voor mij is dit medicijn denk ik wel een levensredder geweest, eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik na al die slapeloze jaren nog weinig puf had verder te gaan toen, dat was binnen een week na weer goed slapen en doorslapen compleet verdwenen en zo werkt het nog steeds.

10-04-2016 | Man | 55
zolpidem (10mg)
overspannen, depressief. Gebruik het middel om weer op de rails te komen

08-12-2015 | Man | 44
Apneu
Zeer goede en snelle inslapen en dus geen volwaardige zware slaaptablet.

03-11-2015 | Man | 19
zolpidem (10mg)
Dik tevreden over dit medicijn. Hier en daar alleen wat problemen met overgeven en andere maag-related probleempjes. Die hielden maar kort aan en waren voornamelijk gecombineerd met alcohol. Pros: Slaapt heerlijk; Dromen blijven vaak intact; Makkelijk in te nemen, geen problemen; Kan gebruikt worden met alcohol voor een extra zwaar effect. (niet aan te raden aan mensen met[lees meer...] een zwakke maag). Cons: Je hebt een snel stuk geheugenverlies, waarna je meer inneemt dan je aanbevolen dosis. Hier moet je vooral op passen; Braken na overdosis gecombineerd met alcohol. Niet aan te raden dus, een beetje is oké maar verder.. ; Het werkt heel snel wanneer gebaseerd op slapen, maar het maakt mij (persoonlijk) een klein beetje paranoia.

21-06-2015 | Vrouw | 62
SLAAP NIET KUNNEN VATTEN EN DAN ELLKE UUR WAKKER KOMEN

07-04-2015 | Vrouw | 30
zolpidem (10mg)
Het is bij mij voorgeschreven om te goed te kunnen doorslapen als er op een dag veel heftige en moeilijke situaties tegelijk waren gebeurd. Het heeft op die dagen mij goed geholpen de nacht rustig door te komen zodat ik de volgende dag in alle rust en met frisse ogen naar de situaties kon kijken omdat ik goed uitgeslapen was.

Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum