zopiclon

Bojan Nikolik (27-04-2015)

25-08-2021 | Man | 34
zopiclon (7,5mg)
Half tabletje werkt prima. Je wordt binnen een half uur tot een uur rustig en slaperig. Dit bevalt mij velen malen beter dan zolpidem.

16-08-2021 | Man | 45
zopiclon (7,5mg)
Werkte voor mij prima in een stressvolle periode toen ik niet of nauwelijks meer sliep. Halve tablet was voor mij voldoende om prettig in slaap te vallen (dus 3,75 mg per avond). Het brengt zowel je lijf als je hoofd tot rust. Weinig bijwerkingen, alleen in het begin wat duf overdag. Maar alles is beter dan eindeloos veel nachten wakker liggen. Het helpt om weer even in [lees meer...]een ritme te komen en je kunt overdag het leven dan beter aan. Wegens kans op gewenning is het aan te raden om na 2 of 3 weken weer af te bouwen of om het alleen incidenteel te gebruiken indien nodig. Als zelfstandig slapen dan nog niet lukt, bijv door aanhoudende stress of depressie dan is het wellicht beter om over te stappen op Mirtazapine in lage dosering (7,5 mg). Dat heb ik ook gedaan na overleg met de huisarts. Ik slaap daar net zo goed op en geeft me overdag wat rust in mijn hoofd. Het geeft alleen wel wat meer bijwerkingen in het begin.

30-06-2021 | Man | 56
zopiclon (7,5mg)
Ik heb deze medicijn sins kort,rede?slapeloze nachten.maar is mijn 3de dag en ik ben heel tevreden. Gekregen via de huisarts. Hoop zonder dit in te nemen te kunnen slapen op ten duur.

16-05-2021 | Man | 53
zopiclon (7,5mg)
Ik gebruik het al jaren. Ben in die jaren niet meer gaan gebruiken, het laatste half jaar zit ik zelfs op een halve pil ipv. een hele. Jammer dat ik het via internet moet kopen i.p.v. dat ik het voorgeschreven krijg van de huisarts. De kwaliteit via internet wisselt nogal.. Ik ken best wel mensen die het ook gebruiken, waarom zo moeilijk? Je mag wel elke dag de hele dag la[lees meer...]m zijn van het blowen maar een slaappilletje kan niet elke dag voor het slapen gaan?

12-10-2020 | Man | 29
zopiclon (7,5mg)
Ik gebruik Zopiclon 1 x soms 2x in de maand. Dit heb de afgelopen vier maanden gedaan. Zoals ook vanavond, 2 uur geleden. Ik merk niks! Ben nog super helder in mijn hoofd.. Morgen gaat de wekker vroeg dus ik baal er van en vraag me af waarom ik niet moe word van de Zopiclon.. Ik gebruik het maar heel af en toe dus aan gewenning zou je nu al nog niet denken toch?

20-01-2019 | Man | 30
zopiclon (7,5mg)
IK WIL SANDOZ, Ik kreeg lamotrigine, natriumvalproaat, mirtazapine allemaal van auribindo. Ik moest bij ieder innamen bijna over geven. (Mijmedicijn: tekst verkort tot eigen ervaring)

03-02-2018 | Man | 44
zopiclon (7,5mg)
Je slaapt er lekker op maar wat een troep. Overdag ben je een zombie. Kan amper op mijn benen blijven staan. Heel erg last van sufheid en duizelig...kan helemaal niets meer. Ben 44 maar voor mij zwaar bejaard

30-01-2018 | Man | 41
zopiclon (7,5mg)
Fijn slaapmiddel, voor als je echt een goede nacht wilt maken, kalmeert, en maakt slaperig. Echter wel bij uitzondering gebruiken, verliest bij veelvuldig gebruik zijn kracht

Amoxicilline / Clavulaanzuur (421) - Antibiotica - penicillines breedspectrum