Drugsverslaving (31 meningen)
Pijn (algemeen) (3 meningen)

Bojan Nikolik (16-05-2015)

25-12-2011 | Man | 50
methadon
ben nu sinds 3maanden aan het afbouwen begon met 50mg zit nu aan mijn laatste weken 18mg...... per week 2mg minder nu erg hard deze fase voel me er niet zo lekker bij maar wil ook hier vanaf... kent iemand ook dit probleem?

25-12-2011 | Man | 23
methadon
Ik gebruik nu een klein jaar 60mg methadon (in pilvorm, drie keer 20mg) en het doet me goed sindsdien. Ik ben van de straat af en heb bijna weer een eigen plekkie. Zonder methadon was ik niet zover gekomen, daarvan ben ik overtuigd. In 2007een naltrexon programma gevolgd, eerst in pilvorm maar later als implantaat (6maand model) maar dat was een drama.. Kort gezegd voldoet[lees meer...] methadon een stuk beter. In de eerste maanden van methadon gebruik kon ik (geringe) terugval niet voorkomen(+/-1g per keer, per injectie). Maar succes is gemaakt. Misschien ben ik de komende jaren wel afhankelijk van een onderhoudsdosis maar dat is niet erg. Voor mij beter dan de opnames die ik ben ondergaan, anderhalf jaar (verplicht) in opname gezeten, dit omdat ik nog minderjarig was destijds. Vanaf dag 1 sinds ik weer buiten stond weer zware terugval etc..Methadon is voor mij succes, terwijl zoveel mensen het tegenovergestelde hadden gedacht. Groet jan

28-11-2011 | Vrouw | 44
Primaire RLS
Sinds begin van het gebruik van Methadon geen enkele last meer van RLS!

06-08-2011 | Man | 34
AFKICKVERSCHIJNSELEN VAN HEROINE TEGENGAAN
Symoron vind ik de allerbeste soort methadon. Zeer effectief en makkelijke te doseren. Word bijna niet meer verstrekt omdat het erg duur blijkt te zijn.

11-08-2010 | Man
Per abuis.
ik neem alleen meta. het is per abuis gegaan in 2004, er is haast niet van af te komen. dus pas op! het lukt wel. maar je moet heel sterk in je schoenen staan!!veel strekte. ik hoop dat het u lukt?

07-08-2010 | Vrouw
Opiatenverslaving
sinds anderhalf jaar slik ik methadon in tabletvorm. In het begin slikte ik 35 mg en sinds 1 jar 20 mg,dus onderhoudsdoses.Sinds 3 maanden slik ik ook truxal en refusal erbij omdat ik borderliner ben,heb ik soms erg de neiging om mezelf tesnijden,ik heb ook last van angststoornissen en heb/had een alcoholprobleem. Ik moet elke dag m`n methadon op tijd innemen anders word[lees meer...] ik "ziek" ,het is tevergelijken met afkicken van benzo`s en alcohol dus geen pretje en ik heb net over tramadol gelezen en het lijkt er erg op, op afkicken.Ik denk dat ik er niet meer af kom,maar ik leef ermee.Somss kan je niet anders. Het helpt ook goed tegen miijn pijn als ik last van m`n hernia heb.

26-04-2010 | Vrouw
Heroine verslaving
ik heb er over het algemeen geen last van als ik het heb ingenomen.ik voel me er goed op,ik weet ook wel dat het niet goed is.maar ja mij helpt het goed.vriendelijke groeten

12-04-2010 | Man
Tumor in het ruggemerg
Als men zenuwpijn heeft werkt alleen de Methadon tablet uitstekend, beter dan alle andere medicijnen. Morfine helpt totaal niet.

11-04-2010 | Man
Verslaving
Methadon werkt erg goed wanneer het hoog genoeg gedoseerd, rond 100mg, elke dag wordt ingenomen op en een vaste tijd. De zucht naar andere opiaten gaat weg en goedvoelen komt in de plaats.

23-07-2022 | Man | 69
methadon (1mg/ml)
Drugsverslaving
Stop er me is zwaar verslavend

22-01-2022 | Man | 42
methadon (65mg)
Drugsverslaving
Ik kan andere verslaafde aanraden om subexone te nemen en blijf van die rotzooi van ne methadon af,het helpt alleen maar dat je in dat milieu blijft rondlopen....

25-09-2021 | Man | 55
methadon (5mg)
Ik ben jaren aan de Tramadol blijven plakken dat groeide uit tot een verslaving. (6 maal caps 50 mg pr dag) Ik ben in behandeling bij een verslavingskliniek. De arts heeft mij Methadon gegeven ipv Tramadol. Ik moet zeggen dat het goed voelt en gaat. Ik voel me er goed bij. Het is de bedoeling dat ik ga afbouwen met de Methadon ik de goede hoop dat het moet lukken.

08-12-2020 | Man | 60
methadon (150mg)
Drugsverslaving
In 1979 is bij mij methadon opgestart en die dosis bedroeg toen 300mg/dag in te nemen in gemaakte galulen van 100mg/stuk. Ik nam in de morgen 100mg in de middag 100mg en in de avond rond acht uur nog eens 100mg. Ik was in die tijd zwaar verslaafd aan de heroïne en dankzij de methadon heb ik die verslaving onder de knie gekregen zij het met vallen en opstaan (terugval in v[lees meer...]erslaving) tegenwoordig gebruik ik nog een onderhoudsdosis van 150mg/dag die ik ‘s morgens inneem. Ik heb totaal geen bijwerkingen meer.

28-09-2020 | Man | 60
methadon (180mg)
Ik ben altijd een zware gebruiker van heroïne geweest, maar dankzij de methadon ben ik er mee kunnen stoppen. De hoogste dosis dat ik gestaan Heb was 250 milligram per dag en dat heb ik nu afgebouwd.

13-02-2019 | Man | 50
methadon (20mg)