ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

02-06-2018

Chronisch pijnsyndroom

Kreeg ze op de pijnpoli tegen de pijn in mijn rug ,die af en toe flink opspeelt ; scoliose -versleten onderrug- en versleten heup Maar de fijne bijwerking, daar wist ik niks van; je slaapt als een blok ! Alle gedachtes gaan weg en je valt gewoon in een diepe slaap , urenlang , heerlijk. Daar kan echt geen slaappil tegenop. En ik heb in mijn leven zowat alles u[lees meer...]itgeprobeerd ! Wel wat suffig in de ochtend. Ik neem ze nooit overdag in, want dan ben ik niks meer waard. s avonds of snacht , en niet altijd , alléén als ik pijn heb of als ik weer dagen heel slecht heb geslapen. Super ! Bijtanken. Het is geen middel om iedere dag in te nemen, hoewel ze dat altijd voorschrijven. Dan krijg je i d d flinke bijwerkingen.
05-05-2018

Gabapentine (gabapentine)

Vorig jaar ben ik behandeld voor borstkanker. Ik had erg veel last van overgangsklachten maar mocht daarvoor niets met hormonen gebruiken. Dus kreeg ik van de oncoloog gabapentine voorgeschreven. Eerst 1 voor de nacht. Daarna opgehoogd naar 3x 1 per dag. De eerste week wat last van de bijwerkingen maar nu gaat het prima. Heel tevreden.
09-04-2018

Gabapentine (gabapentine)

Prima ervaring. Goed af te stemmen vanwege mogelijke hoeveelheden. Geen bijwerkingen.
26-02-2018

Gabapentine (gabapentine)

Tot nu toe krijg ik de medicatie niet goed weg, ik ben een moeilijke pillenslikker en bij openbreken van de capsule en mengen in m, n vla/yoghurt ga ik erg over m,n nek, ik ben dus op zoek naar een alternatief in andere vorm. Heeft iemand hier ook ervaring mee?
10-01-2018

Gabapentine (gabapentine)

Had veel last van neuropathie in handen, voeten en zelfs in de benen. Kon bijna niets meer ondernemen. Ben begonnen met de laagste dosis en geleidelijk opgehoogd tot 3 x of 1000mg. Hiermee kan ik nu weer de zenuwpijnen beperken zodat ik tenminste niet meer helemaal van andere afhankelijk ben. Heb wel nog in lichte maten last van tintelingen in vingers en tenen en mijn voet[lees meer...] voelt soms als een stijve blok. Alleen de fijne motoriek in de vingers is nog weg. Gebruik dit nu ongeveer een half jaar.
02-12-2017

Chronisch pijnsyndroom

Dit superspul kreeg ik van de pijnbestrijding. Ik had destijds veel last van mn rug. Het doosje niet opgemaakt ,is toch een behoorlijk versuffend middel, als je het overdag gebruikt,maar ik kwam erachter dat ik ervan slaap, zoals ik vroeger sliep,tientallen jaren geleden, heerlijk ! Zorgeloos, geen nachtmerries meer, doorslapen, fijne dromen, geen enge of dwanggedachtes me[lees meer...]er. Gewoon het beste slaapmiddel dat er is. Nu krijg ik het middel van mn huisarts tegen slaapproblemen en PTSS. Geen enge gedachtes meer maar een fijn gevoel. Waarom gebruiken ze dit nou niet als antidepressiva, je word er blij en rustig van.Heerlijk relaxed.
19-11-2017

Fibromyalgie

De eerste dag leek ik wel dronken, dat werd al snel minder. Enkel de eerste 3 weken heb ik vanwege fixatie desperatie heel erg last gehad van dubbelzien. Verder viel het wel mee en verdwenen ze snel.
02-11-2017

Gabapentine (gabapentine)

Ik gebruik sinds 2 jaar gabapentine voor neuropatische pijnen door verklevingen in de buik na 5 buikoperaties.. Sinds 2 weken heb ik een dosering van 3x 800mg per dag. Ook slik ik hierbij nog amitriptyline 2x 25mg. Sinds de ophoging van de dosering ervaar ik veel bijwerkingen. Dat was bij iedere ophoging al zo maar nu zijn er bijgekomen zoals branderig gevoel in mond en li[lees meer...]ppen bij het eten en de pijn in mijn handen en voeten. Er is voor mij alleen nog Lyrica ter beschikking als alternatief maar daar kan ik helemaal niet tegen. Dus het beste uit 2 kwaden gekozen. De gewenning treed redelijk snel op, en daardoor minder lang werkzaam, en ik ben bijna aan de maximale dosis.....
Pagina 1 van 7

Mirena (2050) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (450) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (444) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (363) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!