lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

28-02-2017

Hernia

moest overstappen van de oxicodon naar gabapentine omdat de pijn na maanden nog steeds niet te harden was. Zou willen dat ik dit nooit had gedaan! Ik ben nog nooit zo ziek geweest van een medicatie. zeer afwezig, zeer beroerd voelen, koorts, misselijk, algehele malaise, trillen, duizelig, krachtverlies. Zelfs mijn gezicht uitdrukking werd heel gek. De derde dag terug naar [lees meer...]de oxicodon gegaan. Als 't een ander kan helpen zou ik het niet na laten, maar denk dat een ieder dit zelf moet ervaren.
01-02-2017

Gabapentine (gabapentine)

In oktober eindelijk geopereerd aan een Hernia (L5-S1) de pijn is echter voor een groot deel gebleven. Een epiduraal injectie in mijn rug gehad in combinatie met 3 maal daags gabapentine. De pijn is wat minder maar de bijwerkingen zijn nog vrij heftig. Bijwerkingen: droge mond, ontzettend warm en een rood hoofd alsof je koorts hebt. Brandend maagzuur, duizeligheid en dub[lees meer...]bel zien. Zou op termijn minder moeten worden.
31-01-2017

Polyneuropathie

de pijn vermindert tot een gespannen gevoel, bijwerkingen zijn te overzien mits goed bespreekbaar binnen je relatie
27-01-2017

Autisme

Ik gebruik dit medicijn nu ongeveer een maand en ik ben er erg tevreden over. Ik heb het gekregen omdat ik door mijn autisme en ADHD snel overprikkeld raak. Dankzij dit medicijn ben ik minder snel overprikkeld en kan ik prikkels beter verdragen. Ook heb ik de neiging psychotisch te worden als ik overprikkeld raak en dat is nu ook een stuk minder. Het werkt dus heel goed [lees meer...]bij mij. Het pakt de oorzaak aan in plaats van de symptomen. Ik weet niet hoe het voor andere aandoeningen werkt, maar ik kan het zeker aanraden bij autisme en ADHD.
01-01-2017

Polyneuropathie

Ik kreeg neuropathie door chemo's en moest de dosis verlagen van taxol (chemo ). En is niet meer overgegaan, naar neuroloog, en kreeg steeds ander medicijn om te proberen, maar zij kan mij niet meer verder helpen, dus moet ik doorgaan met gabapentine. Mijn vraag is, is er geen betere middel voor neuropathie? Ik had ook amitriptyline crème geprobeerd maar hielp totaal niet[lees meer...]. Ik ben bang als ik met gabapentine stopt dat het dan nog erger word! Moeilijk...hopelijk weet iemand het?
17-11-2016

Polyneuropathie

Heb dit medicijn tegen zenuwpijn (DVN) gebruik 3x per dag 900mg maar met matig resultaat, geen bijwerkingen. Hiervoor Lyrica en amitriptyline gebruikt zonder resultaat, maar wel met bijwerkingen suf, droge mond
03-11-2016

Aangezichtspijn

Bij dit medicijn moest ik de dosering ophogen tot 2400mg per dag om grotendeels mijn neuropatische aangezichtspijn te stillen. Ik bleef wel altijd wat last houden. Door de hoge dosering waren de bijwerkingen heftig. Impotentie, droge mond, duizeligheid en stemmingswisselingen. Gestopt en overgestapt op Duloxetine op advies huisarts.
19-08-2016

Artrose van de wervelkolom

Dit is echt onvoorstelbaar. Na 40 jaar insomnia, slapeloosheid, nu gabapentine gekregen en ik slaap. En de pijn is een flink stuk minder. Ik kreeg deze capsules van de arts pijnbestrijding, maar ik slaap daarnaast als 'n roos, net zoals 40 jaar geleden. De malende gedachtes zijn weg, er is rust in mn kop. Gabapentine werkt 100x beter dan al die kilo's slaapmedicatie die ik[lees meer...] weggestouwd heb. Bijwerking is dat overdag de stroom gedachtes ook weg is, wat suffig en relaxt, maar dat vind ik alleen maar zalig. Ik kan dus alleen maar zeggen, pijn weg en rust in mn kop en ik slaap als een roos. Gabapentine de nieuwe slaappil.
Pagina 1 van 7

Mirena (1955) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (791) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (407) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (401) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (340) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (292) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!