Amitriptyline

Fibromyalgie (52 meningen)
Slapeloosheid (36 meningen)
Hoofdpijn (32 meningen)
Spanningshoofdpijn (18 meningen)
Pijn (algemeen) (17 meningen)
Reuma (10 meningen)
Hernia (9 meningen)
Polyneuropathie (5 meningen)
Rugklachten (3 meningen)
Artrose van de wervelkolom (2 meningen)
Fantoompijn (1 mening)

Hebben mijn genen invloed op antidepressiva?

W. Wessels (24-01-2018)

16-12-2018

Aangezichtspijn

Ik gebruik dit medicijn al meer als 17 jaar voor/tegen Aangezichtspijn,Neuropathie,slaapstoornis. Elke andere pijnstiller geprobeerd de aangezichtspijn te verminderen Fentanyl 125 mc,Oxynorm 10mg 3 x per dag,Gabapentine 3 x 10 mg en Amitriptyline 150 mg wat eindelijk de pijn dragelijk maakt.Van al deze medicatie doet Amitriptyline het meeste goed en het fijne is dat ik no[lees meer...]oit sliep (17 jaar 1 a 1,5 uur per nacht natuurlijk slapen) van alles geprobeerd Temazepam,Oxazepam
11-10-2018

Aangezichtspijn

Geen bijwerkingen gehad vanaf 1ste gebruik tot heden, ik neem ze 's avonds in omdat je er slaperig van wordt, ik slaap er daarom ook prima op. Werkt voor mijn A-typische aangezichtspijn hewel goed,
17-08-2018

Aangezichtspijn

Na veel onderzoek aangezichtspijn bevonden.Al na een week verzachtte de pijn.Wel voelde ik van lieverlee mij veranderen.Was niet meer zo blij,zag tegen veel dingen op,kon niet eens meer huilen.Ik wilde weer bij mijn eigen gevoel komen en ben zelf gestopt nadat mijn bloeddruk torenhoog was. Het was even innerlijk knokken hoor,maar het moest en is gelukt. nu gebruikte ik e[lees meer...]en lage dosering,dus raadpleeg aub wel een arts als men een hogere dosering al jaren gebruikt.En het fijne is nu dat de klacht grotendeels is verdwenen.Dit gun ik U allemaal.
09-06-2018

Aangezichtspijn

Ik ben 57 en heb almsinds mijn 17e migraine. In overgang toegenomen, 2 keer per week en sinds 4 jaar ook aangezichtspijn en nachtelijke hoofdpijn. Om gek van te worden. Ik probeer al 40 jaar van alles, van epilepsiepillen, betablokkers, acupunctuur etc. Dit helpt. Ik kan slapen zonder pijn, geen aangezichtspijn en af en toe migraine. Oke veel bijwerkingen, maar die accepte[lees meer...]er ik voorlopig maar.
05-01-2018

Aangezichtspijn

Slik nu 2 maanden amytripiline, ging in het begin goed en nu heb ik als ik wil gaan slapen dan krijg ik weer zenuwpijn in de tong, overdag nergens last van, is er iemand die dit ook heeft, ben gewoon bang om te gaan slapen, is toch niet normaal meer.
03-11-2017

Aangezichtspijn

tijdens het begin werd de pijn regelmatig minder. Ook de zenuwpijn in mijn arm nam af. Tenslotte was de aangezichtspijn na 4 maanden weg. Volgens afspraak zou ik stoppen. Gezien het ontbreken van de afkick informatie, ben ik gestopt en vond overal blauwe plekken en wondjes op mijn onderlijf, die ik niet voelde met de medicatie. Vervolgens kwam er een wel/niet gebruiken in [lees meer...]grote onregelmaat over een periode van bijna 6 maanden (omdat ik niet door had dat het spul verslavend is). Pas eind september ben ik echt gestopt en geconfronteerd met heftige afkickverschijnselen. Ik heb last van duizelingen zonder reden, spierkrampen, heftige zweetaanvallen (die op opvliegers lijken, maar heftiger zijn), last van het op orde krijgen van mijn hoofd en bijbehorende handelen. De misselijkheid is nog steeds niet weg en de zere keel ook niet. (2 maand na stoppen). Vind dat dit soort medicijnen de waarschuwing "verslavend" zouden moeten hebben.
16-11-2016

Aangezichtspijn

Het medicijn doet prima zijn werk. Dus naast mijn aangezichtspijn is ook mijn chronische vermoeidheid (CVS) verdwenen. Na ca 10 jaar chronisch vermoeid te zijn geweest, is dit een grote opluchting en een grote toename van het levensgeluk. Een aanrader dus om te proberen op deze manier van je CVS af te komen. Aangezien de medici in Nederland bij deze diagnose geen oog hebb[lees meer...]en voor het fysieke deel (bijv chronische slaapstoornissen) en je zinloze gedragstherapie laten volgen, is dit naar mijn mening een uitkomst. De droge mond, gewichtstoename en de sufheid neem ik graag voor lief.
27-09-2014

Aangezichtspijn

kreeg gister de medicijn van K.n.o. arts. mag Amitriptyline helemaal niet gebruiken met mijn medicijnen, Fluvoxamine en lorazepam. Lag de heledag in bed, en had geen controle meer over mijn lichaam, ik heb er geen woorden voor.
21-04-2014

Aangezichtspijn

Super dat dit medicijn werkt bij aangezichtspijn. Hierdoor kan ik weer normaal functioneren
19-04-2014

Aangezichtspijn

Helaas heb ik een erg nare ervaring met de medicijn. Ik heb dit medicijn 3 dagen gebruikt. Al na 2 dagen merkte ik, hoewel ik maar 10 mg per dag gebruikte, dat ik ernorm veel vocht begon vast te houden. Mijn benen zwollen op en ook mijn gezicht raakte in rap tempo opgezwollen. Na inname van het 3e tablet kreeg ik 's nachts pijn in mijn borstkas. Ik ben geheel niet bekend m[lees meer...]et pijnklachten in de borstkas. De volgende dag heb ik direkt contact opgenomen met de specialist die mij aanraadde direkt te staken. Het kwaad was al geschied want ik kreeg een opleving van allerlei MS-symptomen. Een schub was het niet maar wel een forse verslechtering van mijn gezondheid en dat door 3 tabletjes van 10 mg. per stuk!!!!! Ik vind het troep want ik ben slechter af nu want mijn gezondheid is nog steeds fors uit balans. Precies wat je niet wilt met MS!
24-03-2014

Aangezichtspijn

Na een bezoek aan de tandarts is mijn zenuw beschadigd ( aangezichtspijn ) ik gebruik deze medicijn al vanaf 2012 met succes, enig nadeel erg droge mond maar een kauwgom is een goede uitkomst. ik heb al van alles geprobeerd maar hier kan ik mij goed mee helpen. 2 maal daags 25mg op vaste tijden.

Amoxicilline (478) - Antibiotica - penicillines breedspectrum