Slapeloosheid (25 meningen)

Diazepam bij spierkramp

Bojan Nikolik (27-05-2015)

25-02-2015 | Man | 50
Zenuwachtigheid
Prima middel wat bij mij prima zijn werk doet . Geen last van bijwerkingen .

16-02-2015 | Vrouw | 40

14-02-2015 | Vrouw | 66
diazepam
Na een ernstig auto-ongeval in 2001 heb ik dagelijks ernstige hoofdpijn, waardoor ik helemaal niet functioneer(de). In de loop der jaren heb ik veel medicijnen geprobeerd, maar of het werkte niet of ik had teveel bijwerking. Welke medicijnen ik geprobeerd heb kan ik me niet herinneren (geheugen ernstig beschadigd). Helaas kan ik daar niet helpen aan een volledig beeld. [lees meer...] Maar diazepam was het enige dat me echt hielp, maar als een zombie door het leven gaan was noch voor mij noch voor de huisarts een optie.

10-01-2015 | Man | 42
Aangezichtspijn
elke avond 1 tablet 5 mg ik wil slapen gewoon

04-01-2015 | Man | 54
Spierpijn

05-12-2014 | Man | 75
diazepam (5mg)
1e: week: Begon met 40mg. Slingerend lopen. Slapen, slapen, slapen., soms duizelig, geen concentratie, zei dingen verkeerd of begreep ze niet goed of totaal verkeerd. en vaak moeilijk verstaanbare taal voor mijn echtgenote Na week 2 terug naar 30 mg. Veel beter maar nog steeds in enigszins mindere mate bovenomschreven bijwerkingen. 3e week: 17½ mg. Pas toen werd het aanm[lees meer...]erkelijk beter maar het gevoel van afhankelijkheid aan die Lorazepam werd wel enigszins merkbaar. Week 4: Terug naar 15mg. Pas toen begon ik te merken dat het z.g. Lorazepameffect duidelijker werd. De Volgende weken moeten nog komen. Ik heb wel de wens nog even door te gaan met 15mg per dag. Het slapen is nu na 2 jaar aanmerkelijk beter geworden (n.m.m. óók afhankelijkheid ).

14-09-2014 | Man | 53
Artrose van de wervelkolom
Veel pijn en onrustige benen, beenkrampen, vooral s nachts. Begonnen met morfine, daarna lyrica en tramadol. Veel bijwerkingen vd deze medicatie gehad. Nu s avonds een tabletje diazepam en s nachts goed doorslapen. Moeite met s ochtends wakker worden is het enige nadeel. Verder de pijn en krampen goed onder controle.

30-06-2014 | Vrouw | 36
diazepam
Ik gebruikte diazepam bij angst en paniekaanvallen. dit heeft een tijdje voldoende gewerkt. Op een moment werkte het niet meer. Ik stelde ook steeds uit om er een te nemen omdat ik wist dat het een verslavende werking heeft. Op het laatst werd ik er niet meer rustig van maar eerder benauwd en onrustiger.

10-03-2014 | Vrouw | 22
Nekklachten
Iedere beweging die ik maakte deed zoveel pijn dat ik er misselijk van werd en 's nachts deed ik geen oog meer dicht. Ibuprofen, warmtecompressen, warmtegels asl Tantum etc. hielpen niet. Daarom toch naar de huisarts gegaan die concludeerde dat een spier in mijn nek volledig verkrampt was en vast zat. Om de pijn te verlichten en me te helpen slapen heeft hij Diazepam PCH 5[lees meer...] mg voorgeschreven. Ik moet zeggen dat het echt een paardenmiddel is want sinds ik de Diazepam vlak voor het slapen neem, slaap ik als een os. Het heeft helaas wel behoorlijke bijwerkingen. Zo ben ik overdag erg suf, reageer ik heel langzaam (autorijden is daarom echt niet verantwoord) en val ik halverwege de dag in slaap. Daarnaast heeft mijn korte termijn geheugen er flink onder te lijden; in vertel dingen vaak 2 of 3 keer en als ik naar boven loop om iets te pakken ben ik halverwege de trap al vergeten wat ik ook alweer wilde pakken. Verder kan ik me moeilijk concentreren en ben ik met vlagen erg duizelig en misselijk. Maar het is het dubbel en dwars waard want ik slaap tenminste weer.

05-12-2013 | Man | 57
Chronische depressie
Werd hier rustig en duf van, maar depressiviteit bleef

02-11-2013 | Man | 38
Lage rugpijn

01-09-2013 | Man | 58
diazepam (2mg)
Ik ben voorgelogen door de apothekersassistent, Actavis lag nog gewoon in de apotheek. Ik heb na een telefoontje met de apotheker zelf gewoon het spul omgeruild voor Actavis en de problemen zijn na een etmaal verdwenen.Lareb heb ik al eens eerder benaderd en ik ben er niet over te spreken aangezien het m.i. niets verbetert. Ik bel ook de fabriek van het betreffende medici[lees meer...]jn om informatie, en ze zijn blij dat er eens iemand uit patientengroep belt ....ik heb niets meer vernomen. Dat betrof P.C.H. Haarlem. en ook weer slechte diazepam. Als je niet bekent bent met de afkickverschijnselen denk je aan een hartaanval een c.v.a. of een kaakontsteking de tandarts kan niets zien., en zodoende wordt nooit het defectieve medicijn eruit gepikt.Men stuurt mij met een kluitje in het riet.Ik kan geen vuist maken.Jullie wel Lareb ook. de artsen en apotheken. Denk aan andere medicijnen verdiep je in de term bio-equivalent en lees de F.D.A. bevindingen van contrôles in de apotex fabriek.Ik lees dat daarnet pas, maar waarom moet ik mezelf altijd verdedigen.Deze mensen zuigen alles uit hun duim? zie ook peoplespharmacy.com

31-08-2013 | Man | 58
diazepam
Mijn apotheek gaf me ondank de medische noodzaak vermelding voor Actavis voor de zoveelste keer het verkeerde merk t.w. apotex, en de verkeerde aantal stuks mee.Daarvan werd ik erg ziek na gebruik. Vanmorgen heb ik de apotheker gebeld en kon het gelukkig omruilen. Wel moest ik terug omdat het aantal niet klopte, U heeft het goed geraden, het was minder dan voorgeschreven.[lees meer...]De apotheek heb ik begrepen; moet eerst overleggen met arts en patiënt wanneer er gewisseld wordt van merk. Dat is niet gebeurd.Ik sta behalve vriendelijk maar overtuigend te zijn compleet machteloos, vooral op zaterdag als ik de huisarts niet kan bellen.

30-08-2013 | Man | 58
diazepam
Tot 2 dagen gelede slikte ik onder medische indicatie diazepam van 't merk Actavis. Deze is met de produktie gestopt en heb ik nu Apotex wat me afkickverschijnselen bezorgd. Aangezien ik sinds een half jaar aan het afbouwen ben wil ik op een merk blijven aangezien generiek niet identiek is. Ik heb dit in de tientallen jaren van gebruik vaker meegemaakt ken ik de reacti[lees meer...]e van de apotheek op mijn klachten en word min of meer gekleineerd. Dit bevalt me niet. Ik ben hierdoor wanhopig.Kortom afbouwen kan ik zo wel vergeten.

18-08-2013 | Vrouw | 49
diazepam
Kort daarvoor een spondylodese-operatie gehad.L4-L5 met cage.De hele rechterkant van mijn rug,onderrug, lende en onder de schouder gaf een constante pijn.5 mg diazepam gekregen en alleen 's nachts innemen.Zelf 2 in genomen want het hielp niet echt.Nog steeds last.Moet toch weer ff terug naar de huisarts.

17-08-2013 | Vrouw | 37
diazepam (10mg)
werkt veel beter en fijner dan de baclofenalhoewel ik erg bedacht ben op afhankelijkheid, heeft als voordeel ook het angstdempend effect moest laatst een vervelende ingreep ondergaan en nam voor de ingreep 1 tabletje diazepam en ik gelukkig bj de diazepam geen vervelende bijwrkingen aleen hebberige mensen in mijn omgeving die opeens ook last hebben van kra mp en dan om een[lees meer...] tabletje diazepam vragen. Hoe brutaal krijgen ze mooi niet wel het teefoonnummer an een huisarts

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (587) - Anticonceptie - eenfase