diazepam

Diazepam bij spierkramp

Bojan Nikolik (27-05-2015)

30-11-2018 | Vrouw | 21
Chronisch pijnsyndroom
Ik ben al zoon 3 tot 4 jaar aan de diazepam ben er een tijdje van afkickt door overmatig gebruik en omdat ik verslaafd was aan pijnstillers het is erg af te raden om hier radicaal mee te stoppen ik heb last gehad van een site bijwerking zoal paniek aanvallen rusteloosheid overgeven trillen en een consentarie probleem die verslaving is gekomen door een zware medische ingree[lees meer...]p aan mij rug en ik zat uiteindelijk op 50 mg pd dit is echt af te raden ik ging het steets vaker en steets meer gebruiken tot ik niet meer zonder kom ! Blijf darom altijd goed overleggen met je art ik ben nu zoon 3 maanden clean maar het is een serieus gevecht geweest als het geen absolute noodzaak heeft om dit midel te gebruiken blijf er dan bij uit de buurt het is erg verslavend teminsen voor mij wel verder had het wel het gewenste efect maar gebruik dit midel met maten en niet langer dan een week aansluitend maar mij advies is om het eerst even op de homiopatiche manier te probeeren!

18-10-2018 | Man | 36
diazepam (5mg/ml)
Onrust

25-09-2018 | Vrouw | 46
diazepam (10mg)
Hi iedereen, ik had echt super last van slapeloze nachten en merkte dat het mij steeds verder tegen ging zitten. Vandaar dat ik uiteindelijk besloot om online te gaan zoeken. Ik had geen zin om langs de dokter te gaan en in een heel traject te gaan om van alles uit te zoeken. Vandaar na een beetje speuren op internet. Daar een beetje zitten speuren en hebben ze veel aa[lees meer...]nbod. Uiteindelijk voor de Diazepam 10mg gekozen. Merkte gelijk al dat het slapen een stuk beter ging. Wel word ik af en toe een beetje suf wakker, maar dit gaat vanzelf weg. Merk wel echt dat het zin heeft.

18-09-2018 | Man | 67
Spierspasmes
Een half uur na inname begon de tinnitus in het linkeroor. De eerste 3 uur van de nacht had ik psychedelische nachtmerries. Niet voor herhaling vatbaar. Gevolg is geen slaap gehad. Gelukkig begint na 11 uur na inname nu de tinnitus af te nemen.

22-07-2018 | Vrouw | 62
diazepam (10mg)
Nadat ik op de pijnpoli Baclofen kreeg voorgeschreven, waarop ik zeer slecht reageerde en niet sliep, van de huisarts Diazepam gekregen. Nu ben ik een voorzichtige gebruiker en was wat huiverig. Echter toch ingenomen en na ongeveer 1 week nam de uitstralingspijn al flink af. Gebruikte 10 mg, maar werkte niet, toen 3 dagen 15 mg, werkte ook niet en toen naar de 20 mg gegaan[lees meer...]. Tevreden over. Geen rare of vreemde bijwerkingen. Gevraagd om te minderen, geprobeerd, maar dan komtbde nachtelijke pijn weer terug opzetten. Dus ik hou het op 20 mg., hoewel de arts van de pijnpoli daar niet blij mee was, maar ik heb chronische zenuwpijn na een medische misser en polyartrose, een syringomyelie in nek, dus ik ga voor kwaliteit en niet voor kwantiteit.

19-07-2018 | Man | 63
Psychische klachten
Na problemen met Aurobind,waar ik hart rithme stoornissen van kreeg (betablokkers en bloedverdunners erbij) ben ik overgestapt naar Cetrapharm die na wisseling van batch darm obstructie als bijwerking gaf.(laxeermiddelen erbij) heb ik als laatste optie diazepam van Accord.Nu krijg ik deze niet heel uit de blisterverpakking ,ze verpulveren tot een zeer fijn poeder de heft v[lees meer...]alt op de grond.Ze werken wel kalmerend,maar de bijkomende tachycardie zorgt ervoor dat ik betablokkers nodig heb om te kunnen slapen.De apotheker en mijn dokter helpen mij met alle inzet.Ik heb de desbetreffende fabrikanten gecontacteerd,evenals lareb.Ik denk niet dat ik dit nog lang volhoud. Al een jaar of tien moet ik,als ik het slecht tref, met verkeerd of niet totaal werkende simpele diazepam thuis en daar ga ik weer.Waar komen die klachten toch vandaan.Vooral de hart en darmklachten hebben me gesloopt.Ik ben somber over de vooruitzichten.Ik kan hiet nog wat melden en dat is het.Een pil persen zodat hij heel blijft is nu ook al moeilijk.Ik heb tot mijn verdriet een lange ervaring met diazepam e heb dit zo erg nooit meegemaakt.Sorry voor het lange epistel.

14-06-2018 | Vrouw | 30
Spierpijn
Ik neem een halfje per dag (5mg) n.a.v. hevige spierpijn in mijn bovenlichaam (vooral rug, schouders, nek en armspieren). Duurt wel een klein uurtje voor het begint te werken maar is dan redelijk effectief. Een uur na inname word ik wel ontzettend moe, dus ik neem het enkel voor het slapengaan. Werkt 's ochtends ook nog redelijk lang door waardoor ik zo goed als de hele vo[lees meer...]ormiddag doodmoe ben. Als ik 's nachts moet opstaan voor naar de wc te gaan, voel ik me ook wel wat duizelig maar tegen de ochtend is dat meestal voorbij. Verder geen bijwerkingen. Ik ben momenteel thuis dus dan kan ik lang uitslapen en is de vermoeidheid geen groot probleem, maar ik denk niet dat ik het kan doornemen wanneer ik terug aan het werk moet en er vroeg uit moet.

04-06-2018 | Vrouw | 46
Nekklachten
monnikskapspier die pijnlijk is door stress

26-05-2018 | Vrouw | 56
diazepam (5mg)
Wie heeft er ervaring met afbouwen diazepam, wat voor afkickverschijnselen? Ik heb flinke hoifdpijn zou dat hierdoor kunnen komen.

23-01-2018 | Vrouw | 40
diazepam (2mg)
Om van de Lorazepam af te komen ben ik overgestapt op de diazepam omdat deze een langere werking heeft. Dit verminderd de 'pijn' van het ontwennen. Helaas is het nog steeds een hel om af te bouwen als je het langer dan 2 weken gebruikt hebt. Laat dokters je niets wijs maken en lees altijd goed over hoe je moet afbouwen van een medicijn dat je wordt voorgeschreven. Google a[lees meer...]ltijd op de naam van je medicijn en 'ontwennen/ afbouwen/ afbouwverschijnselen' Dan weet je in ieder geval wat je kan verwachten.

26-12-2017 | Man | 23
diazepam (5mg)
Vandaag 20mg gepakt. Begonnen met 10mg, 2 uur later weer 5mg en uur later nogmaals 5mg. Merkte na 2 uur niks van 10mg. 2u later nogmaals 5mg maar nog geen effect dus uur later nog 5mg. Merk nu na 20mg enige opluchting, hoofd heeft wat rust. Totaal geen bijwerkingen. Had er meer van verwacht. Misschien handig om erbij te zeggen dat ik een grote vent ben van 1.90m en [lees meer...]100kg. Pak morgen nogmaals ineens 20mg dus dan nog ff afwachten. Denk dat dit product iets overschat wordt, je moet van te voren niet teveel nadenken bij het pakken maar het je laten overkomen.

08-12-2017 | Vrouw | 18
diazepam (2mg)
Ik heb dit voorgeschreven gekregen van de huisarts omdat ik teveel bijwerkingen kreeg van betablokkers en mijn angsten maar niet onder controle kreeg (dit was om de wachtlijst voor psychologische hulp te overbruggen). Ik nam dit middel in (2mg) en na een tijd kickte het opeens in. Mijn lichaam werd heel erg ontspannen, maar omdat ik last heb van derealisatie, werd ik daar [lees meer...]juist enorm bang van. Hierdoor raakte ik in paniek en voelde het alsof ik een bad trip meemaakte (ik voelde me ook echt op een andere wereld). Echt verschikkelijk. Omdat het een langwerkend middel is, bleef dit ook heel lang aanhouden en kon ik echt niet slapen, ondanks dat ik wel moe was. Ik kwam in zo'n rare staat van zijn en omdat ik me op een gegeven moment gewoon geparalyseerd voelde, heb ik maar de ambulance gebeld, want ik was bang dat dit middel iets met mijn lichaam zou doen. Deze vertelde me dat ik niks had om bang voor te zijn en raadden me aan om de doktersdienst te bellen voor een slaapmiddel. Dat heb ik gedaan en wat zij adviseerden was om maar gewoon een hogere dosis diazepam te nemen, dan zou ik vanzelf wel in slaap vallen. Omdat ik dit middel zo eng vond heb ik dat maar niet gedaan en heb ik maar de nacht uitgezeten, totdat ik de volgende ochtend vroeg wakker werd en blij was dat het over was. Nooit meer. Ik raad iedereen die last heeft van derealisatie/depersonalisatie of bang is voor dat ontspannende effect op het lichaam af om een benzo te nemen. Ik hou het maar gewoon bij cognitieve gedragstherapie.

14-11-2017 | Man | 34
Drugsverslaving
helpt louter op korte termijn, in begin rust, na een week meer en meer nodig

07-10-2017 | Vrouw | 43
diazepam (20mg)
Zeer veel klachten bij afbouw/ stoppen!! Ben blij dat het gelukt is ervanaf te komen

03-10-2017 | Man | 47
diazepam (10mg)
Kreeg het ooit ivm ernstige spanningen en slapeloosheid, slik het inmiddels (50 mg in 1x 10 en 2x 20mg) zolang (30 jaar) dat stoppen niet meer te doen is (ben 2x langere tijd abstinent geweest was een hel). Ik heb voor mezelf besloten het gewoon te blijven nemen, heb er uiteindelijk weinig hinder van en helpt nog altijd tegen de slapeloosheid..... Maar denk er goed over na[lees meer...] voor je eraan begint zeker wanneer het voor langere tijd word voor geschreven, stoppen word steeds moeilijker en na jaren is het niet meer te doen.

23-08-2017 | Vrouw | 28
Rugpijn

Thyrax Duotab (862) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (573) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (526) - Antibiotica - penicillines breedspectrum