Slapeloosheid (25 meningen)

Trillen

16-02-2015 | Vrouw | 40

14-02-2015 | Vrouw | 66
diazepam
Na een ernstig auto-ongeval in 2001 heb ik dagelijks ernstige hoofdpijn, waardoor ik helemaal niet functioneer(de). In de loop der jaren heb ik veel medicijnen geprobeerd, maar of het werkte niet of ik had teveel bijwerking. Welke medicijnen ik geprobeerd heb kan ik me niet herinneren (geheugen ernstig beschadigd). Helaas kan ik daar niet helpen aan een volledig beeld. [lees meer...] Maar diazepam was het enige dat me echt hielp, maar als een zombie door het leven gaan was noch voor mij noch voor de huisarts een optie.

30-06-2014 | Vrouw | 36
diazepam
Ik gebruikte diazepam bij angst en paniekaanvallen. dit heeft een tijdje voldoende gewerkt. Op een moment werkte het niet meer. Ik stelde ook steeds uit om er een te nemen omdat ik wist dat het een verslavende werking heeft. Op het laatst werd ik er niet meer rustig van maar eerder benauwd en onrustiger.

10-03-2014 | Vrouw | 22
Nekklachten
Iedere beweging die ik maakte deed zoveel pijn dat ik er misselijk van werd en 's nachts deed ik geen oog meer dicht. Ibuprofen, warmtecompressen, warmtegels asl Tantum etc. hielpen niet. Daarom toch naar de huisarts gegaan die concludeerde dat een spier in mijn nek volledig verkrampt was en vast zat. Om de pijn te verlichten en me te helpen slapen heeft hij Diazepam PCH 5[lees meer...] mg voorgeschreven. Ik moet zeggen dat het echt een paardenmiddel is want sinds ik de Diazepam vlak voor het slapen neem, slaap ik als een os. Het heeft helaas wel behoorlijke bijwerkingen. Zo ben ik overdag erg suf, reageer ik heel langzaam (autorijden is daarom echt niet verantwoord) en val ik halverwege de dag in slaap. Daarnaast heeft mijn korte termijn geheugen er flink onder te lijden; in vertel dingen vaak 2 of 3 keer en als ik naar boven loop om iets te pakken ben ik halverwege de trap al vergeten wat ik ook alweer wilde pakken. Verder kan ik me moeilijk concentreren en ben ik met vlagen erg duizelig en misselijk. Maar het is het dubbel en dwars waard want ik slaap tenminste weer.

18-08-2013 | Vrouw | 49
diazepam
Kort daarvoor een spondylodese-operatie gehad.L4-L5 met cage.De hele rechterkant van mijn rug,onderrug, lende en onder de schouder gaf een constante pijn.5 mg diazepam gekregen en alleen 's nachts innemen.Zelf 2 in genomen want het hielp niet echt.Nog steeds last.Moet toch weer ff terug naar de huisarts.

17-08-2013 | Vrouw | 37
diazepam (10mg)
werkt veel beter en fijner dan de baclofenalhoewel ik erg bedacht ben op afhankelijkheid, heeft als voordeel ook het angstdempend effect moest laatst een vervelende ingreep ondergaan en nam voor de ingreep 1 tabletje diazepam en ik gelukkig bj de diazepam geen vervelende bijwrkingen aleen hebberige mensen in mijn omgeving die opeens ook last hebben van kra mp en dan om een[lees meer...] tabletje diazepam vragen. Hoe brutaal krijgen ze mooi niet wel het teefoonnummer an een huisarts

19-05-2022 | Man | 66
diazepam (5mg)
dat lichte in mijn hoofd ,heb ik ook ,vooral als ik met mijn ogen draai,ook wat licht misselijk maar dat kan ook komen doordat ik angstig en gespannen wakker wordt en ze direct 2 van 5 mg op de nuchtere maag neem.

08-05-2022 | Man | 66
diazepam (5mg)
ik heb een gegenaraliserende angst stoornis,en 2 van 5mg diazapam,en dat 2 keer per dag soms 3 als de angst heel erg is.30 mg is zo, n beetje de max geloof ik per dag ,de stapeling zorgt er bij mij voor dat het in de loop van de dag goed gaat ,ben wel bang voor gewenning.ik heb wel van licht heid in hoofd,veders geen noemenswaardige problemen,tot nu toe.slik het nu zo,n 10[lees meer...] jaar.

23-03-2022 | Man | 49
diazepam (5mg)
ik heb. gisteren twee paracetamols 500 mg vanwege migraine aanval in genomen en diazepam 5mg tegelijk samen in geslikt. ik vraag me af of dit wel samen kan eigelijk maak me er ongerust over. weiweet me gerust te stellen graag hoor ik het van iemand gr

10-03-2022 | Man | 53
diazepam (10mg)
Ik neem al 35jaar benzodiazepines de laatste jaren alleen diazepam 3 tot 4 per dag wat ik heb ondervonden is alles Ik minder dan 3 neem of meer dan 4 dan verandert mijn gelaat ik word mager in mijn gezicht en ook de kleur op mijn gelaat gezicht veranderd. Kan iemand mij uitleggen hoe dat het komt. Aub .

05-03-2022 | Man | 72
Beenkrampen
Gebruik nu 40 jaar voor onrustig been. Daarna ook voor slapeloosheid. Prima spul. Geen enkele bijwerking, ook niet bij autorijden. Mijn concentratievermogen is zeer goed en blijft ook zeer goed als ik diazepam vlak daarvoor heb ingenomen. Meeste artsen en apothekers weten niet dat je op de stikker niet meer mag zetten dat autorijden verboden is bij gebruik dia. 1 op de dui[lees meer...]zend mensen heeft namelijk last van concentratieproblemen. Mag ook niet meer door politie gecontroleerd worden en gebruik mag niet meer bij rechtzaken tegen gebruiker ingezet worden. Tot slot. Schandelijk dat dia in rijtje zware drugs stond. Ook op last van apothekers en rechters verwijderd uit deze lijst. En van mijn vorige apotheker opdracht meegekregen dat ik tegen dokters moet zeggen dat ze ophouden drama te maken van diazepam.

16-02-2022 | Man | 32
diazepam (5mg)
Heb diazepam vroeger nog gebruikt als spierontspanner voor verkrampte spieren. Helaas doet het niet veel. Neem dit in combinatie met tramadol. Beide zouden slaperigheid opwekken maar dit is in mijn geval helemaal niet. Waarschijnlijk omdat ik vroeger zaldiar, tradonal en tramadol als smarties at om te kunnen gaan werken voor ik wist dat ik de ziekte van bechterew had.

14-01-2022 | Man | 76
Posttraumatische stressstoornis (PTSS)
76 jaar en gebruik 50 jaar diazepam. Daardoor kan ik het leven aan. Hogere doseringen kan ik niet aanbevelen. Wel als je zeer oud of terminaal bent.

22-12-2021 | Man | 73
Onrust
Sorry maar ik gebruik diazepam al vanaf mijn 12 jaar. Ben nu 73. Ik kan er niet van buiten en stoppen moet ik echt niet proberen want dan krijg ik heel veel psychische klachten. Dan de bijwerkingen. Die zijn er niet. Voor het CBR zal je geen verlenging krijgen maar als je diazepam langer dan 3 maanden slikt. Zijn de negatieve bijwerkingen verdwenen. Slaperig worden doe dan[lees meer...] niet meer en je rectievermogen is weer optimaal. Dus je rijbewijs zal zeker verlengd gaan worden. Mijn hele leven diazepam (valium) geslikt gewoon mijn militaire dienst verricht en voor het werk veel auto moeten rijden. Laatst meegedaan aan de broemrit met als uitkomst dat ik de beste was wat betreft het reactievermogen. Laat u dus niet gek maken want de eventuele bijwerkingen zullen verdwijnen.

05-11-2021 | Man | 72
diazepam (2mg)
Ik slik al vanaf mijn 2e jaar Valium. 5x per dag 2 mg. Ben nu 72. Medicatie werk wel goed. Maar van bijwerkingen kan ik niet spreken. Men zegt dat je geen auto mag rijden maar dit is pure onzin. Mijn reactie is heel erg snel. Alle negatieve reactie zijn echt niet van toepassing. Merk niets van bijwerkingen en functioneert goed. Moet nu mijn rijbewijs gaan verlengen maar m[lees meer...]aar huisarts zegt dat dit OK is en ik mij geen zorgen hoeft te maken. Immers zijn de bijwerkingen verleden tijd. Ik zal niet slaperig worden etc.

Thyrax Duotab (867) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (585) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (433) - Antibiotica - penicillines breedspectrum