lorazepam

Onrust (6 meningen)
Epilepsie (1 mening)

27-09-2019 | Vrouw | 47
Oogmigraine
Je krijgt interesse verpleegsters, dokters als je 't 6 jaar slikt zonder verslaafd te worden.

18-08-2019 | Vrouw | 62
lorazepam (1mg)
Na 30 jaar Bromazepam gebruik 2x dgs 6 mg is het middel plotsklaps niet meer in de handel. niet kunnen afbouwen (had geen bijwerkingen) Resultaat Heftige angstaanvallen (functioneren niet mogelijk alleen achter de tafel zitten)Start Lorazepam 2x dgs 1 mg. Direct een droge mond, depersonalisatie en derealisatie. Word er wel kalm van maar is bocht. Morgen weer iets anders pr[lees meer...]oberen in overleg met de arts. Fijn bedankt farmaceutische industrie! Boos

08-08-2019 | Vrouw | 75
Zenuwachtigheid
Onze zoon van 25 werd door iemand Anders doodgereden, 30 april 1993, ons leven was kapot en onze andere kinderen ook,de oudste nu 53 ook aan de tabletten citolapram.Mijn man gebruikt ook 3 keer daags 1 Mg maar wil graag autorijden hij kan beter met dan zonder lorazepam,, veel gemoedelijker

30-07-2019 | Vrouw | 53
lorazepam (2mg)
ik ben zeer tevreden met Loramezapan 2 mg elke avond 1 en 1 trazolan en ik slaap er nog steeds goed van. ongeveer 4 jaar in gebruik en werk nog steeds heel goed

15-07-2019 | Vrouw | 51
Overspannen/burn-out
Dit middel doet de helft niet wat Lorazepam apotex 2,5 mg wel bereikt

15-07-2019 | Vrouw | 51
Overspannen/burn-out
Lorazepam Apotex 2,5 mg hielp mij om nog wat te slapen. Na herstel sliep ik er pria op en kon ik zelf de tablet halveren om een nacht te slapen. Nu Lorazepam Prolepha 2,5 mg gekregen ( bepaald zorgverzekeraar) en helaas doet dit nog niet de helft van de Lorazepam apotex. SLaap nu hooguit paar uurtje en dan nog veel even wakker.

11-06-2019 | Vrouw | 25
lorazepam (1mg)
Ivm slapeloosheid en overprikkeling bij hsp en autisme dit medicijn. Elke avond 0.5mg. Ik slaap er heerlijk op, sochtends wel wat suf. Wat me wel zorgen baart is dat er gewenning kan optreden. En zomaar stoppen lukte niet, toen sliep ik zeer slecht.

10-05-2019 | Vrouw | 58
lorazepam (1mg)
Sinds 2 maanden gebruik ik 1,5 Mg p.d vanwege angst en paniek bij burn out. Heb gelukkig niet hoeven ophogen maar wil nu graag minderen. Ben daar best wat huiverig voor ( heb gegoogeld en had dat natuurlijk niet moeten doen) Verder heeft het me goed door de ergste tijd heen geholpen. Enige is dat ik een wat ‘wattig’ gevoel in mijn hoofd heb maar dit kan ook met de bu[lees meer...]rn out te maken hebben.

12-12-2018 | Vrouw | 53
lorazepam (1mg)
We zijn 5 jaar geleden verhuisd naar een plaats waar ik me absoluut niet gelukkig voelde. Ben daarbij in de menopause. Slapeloosheid is toen begonnen. Neem dagelijks 1mg bij het slapen gaan. Is zeer effectief, maar zou er heel graag mee stoppen omdat ik gelezen heb dat het een verhoogd risico op dementie geeft.

25-11-2018 | Vrouw | 43
lorazepam (1mg)
Ik heb PTSS Gebruik het indien nodig maar op dit moment 3 x per dag. Ik zorg er voor dat ik het niet te lang gebruik ivm afhankelijkheid. Maar wat zou ik graag willen dat ik dit gewoon structureel kan slikken! Het is een wonder! Met lorazepam kan ik functioneren! Enige echte probleem is dat je eigenlijk niet mag autorijden. Ik vraag me alleen af wat gevaarlijker is. Ik zon[lees meer...]der lorazepam achter het stuur of met.....

01-10-2018 | Vrouw | 77
lorazepam (1mg)
Verschrikkelijk... Mijn moeder veranderde van een levendige vrouw naar een kasplantje de heledag niet meer praten op de bank niet meer eten... Werkelijk een kastplantje... Meteen ermee gestopt.

24-03-2018 | Vrouw | 67
Onrust
Doordat ik ben gestopt met efexor en serequel had ik wel iets nodig om ontspannen te blijven. Uiteindelijk werd het lorazepam.liefs zonder medicijnen,helaas lukt dat hiet.het werkt bij mij ongeveer vier uur.daarom heb ik er vier per dag. Ik ben chronisch ziek. Met of zonder medicijnen. Door deze pillen red ik het om te overleven. Ik weet niet hoe lang nog.maar hij werkt vo[lees meer...]ldoende voor mij

23-01-2018 | Vrouw | 40
lorazepam (1mg)
Vanwege afbouw/ opbouw AD, na een slechte reactie op een goed helpende AD. De AD gaf Tachyphylaxis. Betekend dat de werking veranderde van de AD. Dit zorgde voor klachten die ik niet kon verklaren. De AD werd opgehoogd omdat niet duidelijk wat aan de hand was. Daar werd ik nog veeeeel zieker van en toen kreeg ik lorazepam. Iedere keer als ik de hulpverlening vroeg of ik ni[lees meer...]et moest stoppen met de lorazepam zeiden ze dat ik me niet zo veel zorgen moest maken en dat het geen kwaad kon en dat ik zo'n lage dosis had. Toen ik er eindelijk mee mocht stoppen waren we maanden verder. De afbouw ging helemaal niet en ik lag fysiek als een dood vogeltje bij mijn ouders op de bank. Ik heb de 6 maanden daarna als een kasplantje gefunctioneerd, met symptomen door mijn hele lichaam en psyche die met geen pen te beschrijven zijn. De HEL. Dikke afrader om ooit een benzo te nemen, maar als het echt moet, doe het dan zo kort mogelijk en zo laag mogelijk. Ik ben overgestapt naar Diazepam omdat de lorazepam afbouwen te moeilijk is door zijn korte werking. Mijn advies: neem het niet! Lees op internet wat je moet weten over benzo's voordat je het neemt.

12-01-2018 | Vrouw | 54
lorazepam (1mg)
Hallo ik ben A. en wil bij deze reactie,s over het gebruik van Lorazepam!! Mischien is er iemand die me over de streep helpt wat betreft het in nemen van Lorazepam! Heb sinds vorig jaar een angststoornis en zit onder de stress!! Ben altijd een vechter geweest maar deze keer kan ik die angst niet overwinnen! Omdat ik het in nemen van pammetjes heel erg moeilijk vind, altijd[lees meer...] geknokt zonder pammetjes, heb ik ze nu heel erg nodig, maar durf het niet!!! Sinds april slik ik ze bijna niet, mischien een halfje in de 2 weken maar durf het gewoon niet!!! Kan iemand me over de streep helpen door het wel te doen want trek het niet meer!!! Zou graag reactie,s willen krijgen van mensen!!

18-11-2017 | Vrouw | 55
lorazepam (2,5mg)
Duf en niet in staat te functioneren. Constant dronken en niet stabiel op mijn benen. Slik normaal ook diazepam 5 mg maar vandaag na de eerste gift van 09.00 uur geen diazepam meer durven nemen. Wacht nu op telefoontje hulpverlener voor hulp.

26-09-2017 | Vrouw | 40
lorazepam (1mg)
Lorazepam veel gebruikt 1 mg. Van 1 stuks tot 6 stuks per dag tijdens erstige depressie vorig jaar. Uiteindelijk gaan ze minder goed werken en ben ik bewust gaan afbouwen, 2 maanden geleden zat ik op 1 tot 2 per dag! Tot ik in een scheiding kwam en plots ernstige paniek en angst had. Het was opname (wat niet wenselijk was) of verhoging naar 4x2,5 mg per dag. De angst en [lees meer...]paniek zijn nu handelbaar en kan ik bij de kids blijven, maar vermoeid ben ik wel. Dat 1000x liever dan die verschrikkelijke angsten

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (533) - Antibiotica - penicillines breedspectrum