Ervaringen met Lorazepam

Onrust (7 meningen)
Epilepsie (1 mening)

01-12-2021 | Man | 36
lorazepam (1mg)
Ik slik sinds gisteren lorazepam ervaar wel rust nu maar ook beetje bijwerkingen ....gaan die liggen? Na verloop van tijd zo dat ik uit me cirkel kan komen en miss gaan werken en meer socialer worden voor nu ben k alleen maar duizelig en moe en slap

08-10-2021 | Vrouw | 49

06-07-2021 | Man | 65

05-07-2021 | Vrouw | 48
lorazepam (1mg)
Heftige angst en paniekaanvallen, eindelijk geeft Lorazepam mij mijn leven een beetje terug in combinatie met therapeuten en psychologen. Zit nu op 3x per dag 1mg. Ga hier nu mijn 2e week mee in.

09-06-2021 | Man | 65
lorazepam (2,5mg)
Door het gebruik van Lorazepam is mijn leven leefbaar. Heb periodes gehad dat ik niet gebruikte maar dan was de angst zo aanwezig dat het niet leuk meer was. Vele behandelingen ten spijt, ik ben er blij mee overigens mijn huisarts niet maar blijft het voorschrijven.

22-02-2021 | Man | 51
lorazepam (1mg)
Ik mag zonodig een halve tot een hele tablet per dag. Ik moet zeggen dat ik ze dagelijks gebruik sinds een paar maanden. De verhalen die ik lees over verslaving en de waarschuwingen van mijn huisarts maken dat ik angstiger word. Ik deel 1 tablet in vieren dus neem 0,25 mg per keer. Dat eenmaal op een dag. Maar elke dag is weer een strijd. Wel of niet nemen? Sla weleens een[lees meer...] dag over en moet zeggen dat ik, naast wat slechter slapen, niet echt ontwenningsverschijnselen heb. Vraag mij toch wel af....wat is wijsheid? Elke dag een pilletje of elke dag in angst leven? Het is verslavend maar dat is antidepressiva ook. Slik naast Lorazepam ook 7.5 mg Mirtazapine en 10 mg escitalopram.

12-12-2020 | Vrouw | 39

28-11-2020 | Man | 64
lorazepam (2,5mg)
Gebruik dit middel langdurig. Het maakt mijn leven leefbaar. Heb angst en paniek sinds 1968. Drie maal opgenomen geweest, en vijf maal een antidepressiva gebruikt die geen resultaat boden. Ook vele ambulante behandelingen gehad. Nu wil de huisarts dat ik hiermee stop. Een psychiater heeft voorgesteld weer een antidepressivum plus antipsychotica en opname in Ermelo. Kortom[lees meer...] weer experimenteren. Waarom mag ik Lorazepam niet blijven gebruiken? Laten ze pragmatisch zijn. Ken het verhaal van verslaving etc. Maar je neemt het medicijn weg en wat dan?