Bij  AngstX

Overspannen/burn-out (4 meningen)
Epilepsie (1 mening)

09-01-2015 | Man | 38
lorazepam
Hallo, Omdat ik nogal wat medicatie heb, heb ik interesse om zo nu en dan een topic te volgen en mee doen. Ik heb last van een angst stoornis en ben gediagnosteerd op een lichte vorm van schizofrenie. Heb een aantal pillen hiervoor: -Seroquel 800mg p/d Tegen psygoses en rust, ben beetje adhd en reageer slecht op Ritalin -Citalopram 40mg p/d Tegen an[lees meer...]gst en depressie -Oxazepam 200mg p/d Tegen angst en rustgever -Lorazepam 10mg p/d Sinds zn 2 weken heb ik er Lorazepam tijdelijk bij gekregen -Pantoprazol 40mg p/d Maagbeschermer -Gemfobrozil 1200mg p/d Cholesterol verlager ivm de Seroquel -Tamsulosine 0.4mg p/d Plastabletjes, door mijn gebruik plasproblemen gekregen -Suboxone 6mg p/d Vorig jaar de methadon afgebouwd (had 160mg..)en op Suboxone gezet die we aan het afbouwen zijn, erg moeilijk vandaar even de Lorazepam

12-07-2013 | Vrouw | 61

27-07-2012 | Man | 59
lorazepam
Ik ben geen medicus, maar een ervaringsdeskundige; Ik gebruik het al meer dan 30 jaar. Vaker geprobeerd te stoppen, maar dat gaat niet. Mijn ontevredenheid komt dan ook uitsluitend door de verslavende werking. Ik moet dat "tuig" altijd bij me hebben ! Van de andere kant, de wetenschap dat ik elke nacht goed slaap is voor mij veel waard.

13-05-2012 | Vrouw | 61
lorazepam
voor de angstaanvallen kreeg ik jaren geleden lorazepam 1 mg. slik ze nog steeds 1 x dgs 1 tabl.stoppen gaat niet dat geeft afkickverschijnselen.

25-03-2012 | Man | 55
lorazepam
Als je goedkope Pakistaanse, onder Wyeth licentie geproduceerde Ativan koopt, krijg je zuivere Lorazepam. Als je Nederlandse Apotex Lorazepam koopt, soms door de ziketekostenverzekeraar verplicht gesteld, krijg je ineffectieve gemodificeerde rommel.

16-03-2012 | Vrouw | 37
lorazepam
Helpt goed tegen de symptomen van angst en dempt de heftige emoties.

21-01-2012 | Vrouw | 37
Paniekaanvallen
Hielp in het begin goed tegen stress en paniek. Maar merk nu niks meer, heb geprobeerd te stoppen maar lukt maar niet. Erg verslavend en erg moeilijk om er vanaf te komen. Dit middel hoort eigenlijk maar voor korte termijn worden gebruikt lees ik in de bijsluiter. Waarom schrijven zoveel artsen het dan voor, voor langere termijn? Na enkele maanden geen effect meer, dus moe[lees meer...]t dosis altijd worden verhoogd, Niet goed! Prima medicijn om af en toe te gebruiken, maar pas op voor verslaving als je daar gevoelig voor bent!

19-01-2012 | Vrouw | 31
Paniekaanvallen
Ik gebruik sinds begin december temesta expidet 1 mg,ik kreeg deze voorgeschreven voor paniekaanvallen en mocht deze enkel nemen wanneer ik een aanval voelde opkomen,lang heb ik dit niet volgehouden want ik had immers al angst om de angst en ging dus niet zitten wachten op zo'n verschrikkelijke aanval en ben er dus 2 per dag gaan gebruiken en voelde me er super mee.Na een [lees meer...]tijdje was het doosje leeg en ging ik terug naar de huisarts maar toen hij hoorde dat ik er 2 per dag van nam wou hij deze niet meer voorschrijven omdat hij niet wou dat ik er op mijn leeftijd al afhankelijk van zou worden ( wat intussen al wel was want als ik er geen nam liep ik de muren op van spanning) en schreef hij me xanax retard 0,5 mg voor,1 ' sochtends....maar hier had ik dus een probleem,ik kan namelijk geen pillen slikken,krijg het gewoon echt niet door mijn keel en die mochten niet gebroken worden,wat ik uiteindelijk wel deed want ik was op van de zenuwen en spanningen en had geen temesta meer,maar die werkte dan niet meer naar behoren en moest ik er nog een tweede breken,na een week hield ik het niet meer uit en ben dan terug naar men huisarts gegaan en dat probleem uitgelegd,hij vond het wel spijtig maar heeft dan toch maar terug de temesta voorgeschreven,1 per dag maar zit nu ondertussen ook al weer op 2 per dag,ik merk dat hoe langer je ze neemt hoe korter de werktijd van het medicijn is en ben dus ook bang dat ik er steeds meer van ga nodig hebben en er uiteindelijk helemaal niet meer vanaf kan geraken...maar op deze moment zijn ze mijn redding en ben ik er zeer tevreden van.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (551) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (506) - Antibiotica - penicillines breedspectrum