lorazepam

12-11-2020 | Vrouw | 51
Vermoeid

16-02-2020 | Man | 63
lorazepam (2,5mg)
Ben 10 jaar geleden met Lorezepam begonnen. En wil er nu van af ben nu aan het afbouwen van 1,8 mg naar 1,5 mg maar dit valt me zeer zwaar. Heb nu 1 mg besteld om stapjes wat kleiner te maken. Graag tip of /en reactie.

06-11-2019 | Man | 12
lorazepam (1mg)
Ben getuige geweest,van een steek incident,en ben door meer gebeurtenissen getraumatiseerd,maar als m’n moeder het slikt,merkt ze heel snel iets,maar ik niet

22-10-2019 | Man | 38
Tinnitus
Werkt bij mij voor geen meter. Allerlei pammen geprobeerd maar deze doet mij niets. Er gaat niks boven Tranxene 50mg.

18-08-2019 | Vrouw | 62
lorazepam (1mg)
Na 30 jaar Bromazepam gebruik 2x dgs 6 mg is het middel plotsklaps niet meer in de handel. niet kunnen afbouwen (had geen bijwerkingen) Resultaat Heftige angstaanvallen (functioneren niet mogelijk alleen achter de tafel zitten)Start Lorazepam 2x dgs 1 mg. Direct een droge mond, depersonalisatie en derealisatie. Word er wel kalm van maar is bocht. Morgen weer iets anders pr[lees meer...]oberen in overleg met de arts. Fijn bedankt farmaceutische industrie! Boos

15-07-2019 | Vrouw | 51
Overspannen/burn-out
Dit middel doet de helft niet wat Lorazepam apotex 2,5 mg wel bereikt

04-05-2019 | Man | 29
lorazepam (1mg)
deze medicijn werkt niet ! I am very sad.

03-01-2019 | Man | 65
lorazepam (1mg)
Door een teveel aan levedopa is hij in elkaar gezakt. Na een paar nachten erna werd hij snachts erg boos. Steeds werd er iets anders geprobeerd maar de neuroloog begon met lorazepam. Eerst alleen savonds voor het slapen en langzaam uitgebreid naar de hele dag. Nu heeft hij 5x per dag en woont niet meer thuis. We missen elkaar erg. Maar we hebben de leeftijd hij van 65 ik [lees meer...]60 en ik moet nog werken. Jij heeft 24 uur zorg nodig door de lorazepam. Hij is hierdoor geplaatst in verpleeghuis. Dit middel gebruikt en al 4 maanden gebruikt. De arts wil niet stoppen of afbouwen waardooe de kans naar huis te keren niet mogel8jk is. Geen idee wat te doen. Ik mag mij niet bemoeien met deze medicatie dus ben ik mijn man de rest van mijn leven kwijt. Dit is enorm pijnlijk. Geen idee wat te doen.

01-10-2018 | Vrouw | 77
lorazepam (1mg)
Verschrikkelijk... Mijn moeder veranderde van een levendige vrouw naar een kasplantje de heledag niet meer praten op de bank niet meer eten... Werkelijk een kastplantje... Meteen ermee gestopt.

23-01-2018 | Vrouw | 40
lorazepam (1mg)
Vanwege afbouw/ opbouw AD, na een slechte reactie op een goed helpende AD. De AD gaf Tachyphylaxis. Betekend dat de werking veranderde van de AD. Dit zorgde voor klachten die ik niet kon verklaren. De AD werd opgehoogd omdat niet duidelijk wat aan de hand was. Daar werd ik nog veeeeel zieker van en toen kreeg ik lorazepam. Iedere keer als ik de hulpverlening vroeg of ik ni[lees meer...]et moest stoppen met de lorazepam zeiden ze dat ik me niet zo veel zorgen moest maken en dat het geen kwaad kon en dat ik zo'n lage dosis had. Toen ik er eindelijk mee mocht stoppen waren we maanden verder. De afbouw ging helemaal niet en ik lag fysiek als een dood vogeltje bij mijn ouders op de bank. Ik heb de 6 maanden daarna als een kasplantje gefunctioneerd, met symptomen door mijn hele lichaam en psyche die met geen pen te beschrijven zijn. De HEL. Dikke afrader om ooit een benzo te nemen, maar als het echt moet, doe het dan zo kort mogelijk en zo laag mogelijk. Ik ben overgestapt naar Diazepam omdat de lorazepam afbouwen te moeilijk is door zijn korte werking. Mijn advies: neem het niet! Lees op internet wat je moet weten over benzo's voordat je het neemt.

11-12-2017 | Man | 38
lorazepam (1mg)
Ik raad iedereen aan die benzodiazepinen wil gaan gebruiken eerst even op internet te gaan kijken. Dit spul is al binnen een paar weken verslavend en je hebt steeds meer nodig. Het afbouwen is vervolgens een hel! Mensen raken jaren van hun leven kwijt om hier van af te komen. Slecht enkele mensen slagen hierin als ze zeer langzaam afbouwen. Ik zelf ben ook in de benzo/ lor[lees meer...]azepam val getrapt. Ben totaal niet verslavend gevoelig, maar dit rot spul heeft me volledig te pakken. Twee afbouw pogingen tot nu toe, je gaat echt door een hel! Begin hier nooit aan! Het is een redelijke korte termijn oplossing voor een probleem. Inmiddels in afbouw op nog 0,6 mg per dag. Ik hoop dat ik het dit keer red. Begin alsjeblieft niet aan dit spul mensen!!!

23-11-2017 | Man | 61
lorazepam (1mg)
Ik krijg losse tabletten in een potje (30 stuks). Is dit normaal? Want deze helpt niet meer!

02-08-2017 | Vrouw | 55
lorazepam (2,5mg)
Werkte niet, mocht er maar een per week en niet als ik moest werken. Maar het deed niets

21-07-2017 | Man | 76
Agorafobie
Voor MRI scan, nu of nooit meer die troep. Hij is dronken van dat ene medicijn en kan niet op zijn benen staan.

09-05-2017 | Man | 61
Chronische depressie
Door het gebruik van lorazepam (en vergelijkbare middelen) wordt iedere emotie onderdrukt wat leidt tot verlies van persoonlijkheid en tot grote kwetsbaarheid voor kwade bedoelingen en manipulaties van anderen (och, het maakt me allemaal niet uit).

10-03-2017 | Vrouw | 44
Psychische klachten
Verschrikkelijk. Ik was zo blij dat ik gestopt was sinds in in Portugal woon werk en fijn samenleef met mijn man. In Nederland op familiebezoek kreeg ik controle gesprek met spv Bipolair Grijze Generaal. Zij besloten toen dat ik 400 mg Quetiapine weer moest innemen en 5x 1mg Lorazepam. Van 0 tot en 400 en die avond 800 mg. Ik dacht dat ik doodging. Ik riep dat ik zwan[lees meer...]ger was en daar wilden ze niet naar luisteren?!! Gezondheidszorg NL waar zijn jullie mee bezig?

Thyrax Duotab (861) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (569) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (524) - Antibiotica - penicillines breedspectrum