Ervaringen met Lorazepam

Onrust (7 meningen)
Epilepsie (1 mening)

28-09-2022 | Man | 49
lorazepam (2,5mg)
Aurobindo lorazepam 2.5 mg werkt totaal ik 12.5 mg werkt niet ik had eerst apotex werkte wel nu is het over genomen door Aurobindo en het werkt niet meer heel vaag

22-09-2022 | Vrouw | 62
lorazepam (1mg)
Slikte eerst lorazepam van apotex en die werkte. Nu plots van aurobindo gekregen. Ik lig nachten wakker !! Apotheek zegt dat alleen de verpakking is veranderd maar dat is niet juist. Het werkt gewoon niet !!

10-09-2022 | Vrouw | 26
lorazepam (1mg)
2 tabletten gekregen van de crisis hulp om het weekend door te komen tot ik weer normaal behandeld kan worden. Heb er geen baad bij, alleen nachtmerries waarin mn grootste angsten uitkomen. Nog steeds even angstig en depressief als ik al was, maar nu trillen mn handen en voel ik me heel onrustig.

12-11-2020 | Vrouw | 51
Vermoeid

16-02-2020 | Man | 63
lorazepam (2,5mg)
Ben 10 jaar geleden met Lorezepam begonnen. En wil er nu van af ben nu aan het afbouwen van 1,8 mg naar 1,5 mg maar dit valt me zeer zwaar. Heb nu 1 mg besteld om stapjes wat kleiner te maken. Graag tip of /en reactie.

06-11-2019 | Man | 12
lorazepam (1mg)
Ben getuige geweest,van een steek incident,en ben door meer gebeurtenissen getraumatiseerd,maar als m’n moeder het slikt,merkt ze heel snel iets,maar ik niet

22-10-2019 | Man | 38
Tinnitus
Werkt bij mij voor geen meter. Allerlei pammen geprobeerd maar deze doet mij niets. Er gaat niks boven Tranxene 50mg.

18-08-2019 | Vrouw | 62
lorazepam (1mg)
Na 30 jaar Bromazepam gebruik 2x dgs 6 mg is het middel plotsklaps niet meer in de handel. niet kunnen afbouwen (had geen bijwerkingen) Resultaat Heftige angstaanvallen (functioneren niet mogelijk alleen achter de tafel zitten)Start Lorazepam 2x dgs 1 mg. Direct een droge mond, depersonalisatie en derealisatie. Word er wel kalm van maar is bocht. Morgen weer iets anders pr[lees meer...]oberen in overleg met de arts. Fijn bedankt farmaceutische industrie! Boos

15-07-2019 | Vrouw | 51
Overspannen/burn-out
Dit middel doet de helft niet wat Lorazepam apotex 2,5 mg wel bereikt

04-05-2019 | Man | 29
lorazepam (1mg)
deze medicijn werkt niet ! I am very sad.

03-01-2019 | Man | 65
lorazepam (1mg)
Door een teveel aan levedopa is hij in elkaar gezakt. Na een paar nachten erna werd hij snachts erg boos. Steeds werd er iets anders geprobeerd maar de neuroloog begon met lorazepam. Eerst alleen savonds voor het slapen en langzaam uitgebreid naar de hele dag. Nu heeft hij 5x per dag en woont niet meer thuis. We missen elkaar erg. Maar we hebben de leeftijd hij van 65 ik [lees meer...]60 en ik moet nog werken. Jij heeft 24 uur zorg nodig door de lorazepam. Hij is hierdoor geplaatst in verpleeghuis. Dit middel gebruikt en al 4 maanden gebruikt. De arts wil niet stoppen of afbouwen waardooe de kans naar huis te keren niet mogel8jk is. Geen idee wat te doen. Ik mag mij niet bemoeien met deze medicatie dus ben ik mijn man de rest van mijn leven kwijt. Dit is enorm pijnlijk. Geen idee wat te doen.

01-10-2018 | Vrouw | 77
lorazepam (1mg)
Verschrikkelijk... Mijn moeder veranderde van een levendige vrouw naar een kasplantje de heledag niet meer praten op de bank niet meer eten... Werkelijk een kastplantje... Meteen ermee gestopt.

08-06-2023 | Vrouw | 43
Overspannen/burn-out
Begin dit jaar raakte ik in een burn-out terecht met heftige paniekaanvallen . De huisarts schakelde de GGZ crisis dienst in, het enige wat zij hebben gedaan toen is Lorazepam voorgeschreven. Daardoor kon ik eindelijk weer slapen en rustig worden. Gelukkig ben ik ondanks mijn psychische problemen zo verstandig geweest een lagere dosis (1mg/dag) te nemen dan voorgeschreve[lees meer...]n (2,5mg/dag) en al snel begonnen met langzaam afbouwen (in totaal twee maanden gebruikt) . Want wat is dit spul verslavend, ik wil mensen hier echt voor waarschuwen. Ik kreeg met het afbouwen last van heftige hartkloppingen, duizeligheid, misselijk en natuurlijk slapeloosheid, maar heb toch doorgezet. Ik ben er nu al een aantal maanden vanaf, maar mijn slaap is nog steeds verstoord, terwijl ik voorheen geen slaapproblemen had. Maar Lorazepam ga ik nooit meer gebruiken.

20-03-2023 | Man | 32
lorazepam (1mg)
Indiase rotzooi, die Aurobindo. Andere hulpstoffen en werkzame stof is mee geklooid, gegarandeerd. Het wordt tijd dat de overheid eens gaat optreden tegen deze malafide bedrijven. Heb nu hetzelfde met de Citalopram. Ook nik meer leverbaar. Kreeg een of ander goedkoop mark. Ipv 1x 30mg nu 3x 10mg. Smakelijk ontbijt….

13-12-2022 | Man | 36
lorazepam (1mg)
İk kreeg last van vermoeidheid, nadat ik lorazepam kreeg. Ook was ik begonnen met vasten. Ik werd daardoor opgenomen in een (gesloten) kliniek. Daar werd ik kwaad, nadat ik lorazepam kreeg.

08-02-2020 | Man | 52
lorazepam (2,5mg)
Het is een in slaper x steeds honger x rare mond smaak