ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 3 van 7

07-10-2015

Xanax (alprazolam)

ik heb een angstoornis en ook adhd en hooggevoelig, dat wil zeggen dat ik ook alles opslorp van andere mensen, ik ben echt moegestreden van het vechten tegen mijn angststoornis, ik heb nu xanax en moet dit nemen, geen enkele antidepressivum helpt. Ook ben ik niet depressief, maar gewoon op nu. Natuurlijk voel ik me zo moe met de xanax. Nu over verslaving iedere medicijn i[lees meer...]s verslaafd, het is hoe je er mee om gaat. nu ik hoop dat die moeheid over gaat, ook vitamines erbij en uit de diepste van mijn hart hoop ik dat ik weer de oude word, voor de rest kan ik zeggen geen bijwerkingen behalve de vermoeidheid.
21-09-2015

Xanax (alprazolam)

na een paar maanden sertraline geprobeerd te hebben, ben ik op advies vd huisarts overgegaan op xanax retard 1 mg. heb veel last van spanningen (ben hoog sensitief, dus pik ze ook op van andere mensen om me heen). Nu gaat het weer heel goed met me: de scherpste kantjes zijn ervan af, kan weer "normaal" leven. kortom zeer tevreden!! (en dat het verslavend zou zijn: jammer d[lees meer...]an, beter een wat relaxter bestaan, dan constant onder hoogspanning staan).
18-06-2015

Xanax (alprazolam)

Na vele benzo's gehad te hebben en allen geen adequate werking gaven behalve vele bijwerkingen, is Xanax een paardenmiddel! Al gebruik ik maar 0,5mg elke dag, het werkt goed, weinig tot geen bijwerkingen. Veel meer rust in mn hoofd, meer energie, betere concentratie, en reactievermogen en mn angsten/paniekaanvallen zijn tot bijna nul gelimiteerd! Na twee weken gebruik v[lees meer...]an dezelfde dosis mag je weer autorijden. Hiervoor gebruikte ik Prazepam (Reapam) en sliep hele dagen, zo lam als wat.. Daarvoor Oxazepam hetzelfde liedje, hele dagen slapen en tot niets in staat zijn. Xanax daarentegen doet wat het moet doen en voel me er super goed bij, geen klokken rond meer slapen, op tijd op kunnen staan, energie hebben en vooral weinig tot geen angsten! Toppie medicijn, had het veel en veel eerder moeten krijgen.
26-05-2015

Xanax (alprazolam)

de psychiater adviseerde mij, omdat oxazepam niet meer genoeg doet, nu alprazolam te starten, 3 keer per dag 0,5. Om zo een handvat te hebben acuut. Nu ben ik benieuwd of jullie alprazolam net zo goed vinden als de originele xanax. Ik heb namelijk toch maar tegen bijbetaling gekozen voor xanax. ik heb continu de angst om dood te gaan en drukkend gevoel in me hoofd en hart [lees meer...]en hoofd die in conclaaf staan met elkaar, heel erg zwaar gewoon zo, vooral de nachten. Is er iemand die me wat info kan verschaffen hoe t jullie vergaat en of t snel helpt en ook t verschil tussen deze twee soorten medicaties aub. alvast bedankt, groetjes imelda.
20-04-2015

Hyperventilatie

ik kreeg dit medicijn nadat ik 2 keer in het ziekenhuis werd opgenomen met ambulance. Ze konden niks vinden, was gewoon helemaal ingestort, vandaar de xanax.
17-04-2015

Stress

Ik gebruik Xanax regelmatig. Niet elke dag. Alleen als ik teveel te doen heb en er teveel dingen zijn die ik moet doen. Ik ben het eens met die man van 54, want door die tablet Ga ik weer als een speer en heb ik alles weer op een rij. Geen last van ontwenningsverschijnselen, maar ik gebruik ook niet elke dag.
29-03-2015

Xanax (alprazolam)

Uitstekend middel om je hoofd tot rust te brengen.
15-02-2015

Xanax (alprazolam)

Ik ben het met iedereen eens het is heerlijk spul. Helpt je gedachten gefocust te houden, meer zelfvertrouwen. Maar ben eigenlijk benieuwd in hoeverre ik hierin door sla. Het blijft een middel dat je veranderd. Daar komt bij stop er maar eens mee?! Ik hoor hangstier iedereen heel schijnheilig zijn!! Maar denk dat de meeste mensen die zeggen dat ze alleen af en toe en een k[lees meer...]lein beetje nemen het meest verslaafd zijn. Ik kan je op een briefje geven dat er weer af komen bijna onmogelijk is. En al helemaal accuut. Je krijgt last van woede uitbarstingen. Raakt je zelfverzekerdheid kwijt!! Kort om als je graag afhankelijk wordt van een medicijn gewoon nemen. Zo niet 2x over nadenken. Het zijn geen medicijnen maar drugs. Vergis je niet!!! Daar naast geneest het niets, maar maakt het erger op de lange termijn waneer je het niet meer neemt!!
Pagina 3 van 7

Mirena (1996) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (814) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (419) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (417) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (352) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!