This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure.

lees de ervaringen

Pagina 3 van 7

28-01-2014
Man, 44 jaar

Xanax (alprazolam)

Xanax is een zeer verslavende kortwerkende Bezodiazepine. het werkt als geen ander medicijn tegen angst en het geeft je een euforisch gevoel. niets kan je dag meer verstoren totdat het middel is uitgewerkt. De angst, mentale en fysieke ontwenningsverschijnselen komen na korte tijd in super sterke mate terug. Xanax is met langwerkende Benzo's makkelijk en zonder veel moeite[lees meer...] af te bouwen in tegenstelling tot Antidepressiva zoals Zoloft (een SSRI tegen paniekstoornissen) waar je vrijwel niet van kan komen.
07-01-2014
Man, 27 jaar

Xanax (alprazolam)

Dit medicijn heeft me zeker geholpen! Heb hiervoor nooit medicijnen of wat voor troep dan ook gebruikt dus denk dat mijn lichaam ook wat beter op reageerd dan bij een gemiddelde pillenslikker.. Afbouwen was een extremen en vooral nare ervaring. Ik had last van angst/hyperventilatie en nare gedachtes (piekeren). Deze werden goed weg genomen. Dacht ook wel te kunne[lees meer...]n autorijden (DOE HET NIET) Je bent letterlijk zo stoned als een kanarie.. Tijdens het afbouwen (van 1mg retard naar 0.5mg retard naar 0.25mg geen retard) had ik last van angst. Net als zonder medicijnen precies voor het slapen gaan. Zodra de schakelaar in me hoofd van wakker naar slaap omgezet werd maakte mijn lichaam constant een paniek reactie (zie ademteug nemen en volgas adrenaline aanmaken) Hierdoor sliep ik niet. Met gebruik van dit medicijn werd dit totaal weg genomen (Was zo blij) tot ik over ging op de 0.25 die maar 8 uur werken.. Ik moest ook stopdagen inlassen.. (ware terrornachten) Begon te dromen en ook echt over de gekste dingen.. Heb nu nog steeds de angst maar zeker wel minder als voorheen. Ga nu Valdoxan proberen omdat slapen nog steeds een complete opgave is. Hopelijk helpt het ook verder met afbouwen
25-11-2013
Man, 48 jaar

Xanax (alprazolam)

het is toch aan te raden dit middel als het niet hoog nodig is, niet langer als 6 weken te gebruiken. kan depressies veroorzaken, kijk uit met benzoos.
13-11-2013
Man, 32 jaar

Depressief

Ik gebruik xanax alprazolam nu ongeveer 1 jaar ongeveer 1 Mg per dag. Ernaast gebruik ik cyambalta AD 90 Mg. Ik heb een eigen bedrijf en erg druk. Ik gebruikt xanax om de scherpe kantjes en drukke periodes van de dag af te halen en om snachts goed te kunnen slapen. Sinds kort is mijn relatie beëindigd na 10 jaar ik zit nu echt diep in de put en gebruik nu 3x daags 0,[lees meer...]5 Mg . Ik ben bij de huisarts geweest en deze wil dat ik stop met de xanax en iedere week 0,25 Mg afbouw. Ik zie hier erg tegenop door de drukte op het werk en nog niet kunnen verwerken van mijn relatiebreuk. Ik ben bang om af te bouwen ( vandaag een halfje minder genomen en dat ging helemaal mis) angst, akelige gedachten en bijna flauwvallen. Is er iemand met tips of iemand die me wil helpen pfffff
24-09-2013
Vrouw, 23 jaar

Xanax (alprazolam)

Mijn vriend neemt al jaren Xanax gecombineerd met efexor en dit is mijn laatste schreeuw om hulp. Zijn huisarts, wie ik graag zijn naam zou willen vernoemen, schrijft zonder hij ook maar enig teken van mijn vriend ziet zomaar antidepressiva en 'angstremmers' voor. Van enige professionaliteit gesproken. Ik kan alleen maar zeggen dat deze twee 'onschuldige pillen' ervoor zor[lees meer...]gen dat mijn bijna 5 jarige relatie naar de zak is. Een totaal ander levensritme, (om 6 uur s'morgens naar bed gaan en om 3 uur smiddags opstaan) maakt het heel erg moeilijk voor me. In een woord, bucht, verslavend, begin er alsjeblief niet mee, het maakt relaties kapot maar ook jezelf.
17-09-2013
Man, 60 jaar

Xanax (alprazolam)

Ik slik al meer dan 20 jaar Xanax. Ik heb drie hartinfarcten gehad, een bypass operatie en COPD3 Dot medicijn heeft me er doorheen gesleept. Maar nu staat het medicijn op de lijst van verboden middelen van het CBR. Ik ben nu aan het afbouwen en dat valt niet mee. De paniekaanvallen komen terug. Volgens de bijsluiter hoort dat bij het afbouwen. Ik hoop nu binnen zes weke[lees meer...]n op 0 te staan..... en lukt het niet, dan lever ik gewoon mijn rijbewijs in. De moraal van dit verhaal: slik xanax niet te lang, je raakt er lichamelijk en geestelijk aan verslaafd.
09-09-2013
Man, 32 jaar

Xanax (alprazolam)

hallo allemaal, ik ben michael nu ondertussen 32 jaar , de eerste keer dat ik xanax retard (traag werkende) moest nemen is nu zo een 7 jaar geleden, kreeg opeens geen lucht meer hartkloppingen bang van alles en nog wat... heb zoveel gedaan ervoor bv: relaxatie therapie naar dokters gelopen niemand die mij kon helpen. ze zeiden het is gewoon stres. een jaar later ben ik dan[lees meer...] naar een psychiater gegaan waar ik tot vandaag nog steeds kom. vanaf toen is alles een beetje opgeklaard ze zeiden dat ik hyperventilatie, angstaanvallen, slikstoornis, depressief kortom de hele reutemeteut. vanaf toen kreeg ik xanax retard. en serlain en sulpiride -. moet wel zeggen de eerste weken gingen voorbij al slapend, vanaf toen ging het beter en na een jaar kon ik terug afbouwen in begeleiding van mijn psychiater. Nu heb op t heden heb ik weer een opstoot gekregen (licht hervallen) dus neem ik ze terug maar mag binnekort weer afbouwen dus ziet het er goed uit. het einde is in zicht en daar ben ik blij om. je kan gewoon blijven functioneren met de wilskracht die je jezelf toelegt. ben ook blijven werken nu en t gaat goed. hopelijk hebben jullie iets aan mijn ervaring of zie je jezelf hierin terug kop op het komt allemaal goed volg je eigen en zoek professionele hulp. dat is de beste raad die ik kan geven... gr Michael
22-08-2013
Vrouw, 35 jaar

Xanax (alprazolam)

xanax geef je rust en structuur wie terug in het leven. ik was minder bang en kon van mijn nachtrust genieten (wat er nodig is om fysiek te kunnen functioneren in het leven.) maar doktoren mogen wel wat beter oppassen met het afbouwen, want daarin word de patiënt aan zijn lot overgelaten , wat behoorlijk gevaarlijk is voor patiënt en omgeving.
<< < vorige
volgende > >>
Pagina 3 van 7

Thyrax Duotab (671) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (352) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (335) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely