lees de ervaringen

volgende > >>
Pagina 3 van 7

08-07-2014

Xanax (alprazolam)

ik heb xanax gebruikt in het begin van mijn angststoornissen en in het begin hielp dit ook wel maar na een hele tijd hielpen ze niet meer en ben ik overgestapt naar alprazolam en dit werkt prima
16-05-2014

ADHD

hmmmm. klinkt zeer ontspannend. maar je krijgt er wel veel slaap van.
07-04-2014

Nervositeit

Veel te lekker spul. En volgens mij superverslavend. Je wordt er heerlijk rustig van, geen gedachtenstroom meer maar een stil hoofd en een ontspannen lichaam. Ik gebruik het om te slapen, maar niet elke dag,om niet verslaafd te raken. De dag na gebruik ben ik nog relaxed maar heb ik wel een pillenhoofd met donkere kringen onder mijn ogen. Ook maakt Xanax mij gevoeliger voo[lees meer...]r de effecten van alcohol. Al met al een middel waarmee je heel goed moet oppassen.
09-03-2014

Xanax (alprazolam)

Ik ben 37 jaar en neem Xanax vanaf mijn 18 jaar.eerst begonnen met de gewone ( geen retard ) na een moeilijke scheiding van mijn ouders...nadat ik deze periode had verwerkt terug clean zonder problemen en een hele tijd geen medicatie nodig gehad....telkens ik een moeilijke fase in mijn leven doormaakte terug naar die xanax gegrepen omdat deze mij toch een vorm van rust gaf[lees meer...] en ik deze van mij kon afzetten....ik zit nu 8 jaar in een relatie en de laatste 4 jaar neem ik nu onafgebroken xanax retard 0,5mg...ik weet dat dit niet veel is in vergelijking met andere en ik wil dit ook zo houden maar heb dit nodig door mijn drukke leven ( werk,kinderen,stress ) om goed te kunnen functioneren....het grote probleem is wel zoals reeds vele mensen hebben vermeld dat uw gevoelens vlak worden,emotieloos en eigenlijk als een robot door het leven gaat en de momenten dat je daar bij stil staat maken u eigenlijk wel vrij depressief,daarbij komt ook dat ik vroeger enorm veel energie had en vandaag de dag is dit dag en nacht verschil...als ik thuis kom zit er geen fut meer in mij en het enige dat ik nog doe is slapen en in de zetel zitten en dat wil ik niet meer...niet voor mijn kinderen en zeker niet voor mijn vrouw...vandaar dat ik tot het besluit ben gekomen om met dit medicijn te stoppen al kost het mij veel moeite en bijwerkingen...ik ben ervan overtuigd dat ik door een hel zal gaan maar ik wil terug een energieke vader worden voor mijn kinderen en echtgenote. ik ben nu 5 dagen gestopt en tot op heden vallen de bijwerkingen vrij goed mee...ik zal wel indien het echt nodig is 1 innemen en in verloop van tijd zal mijn lichaam daar ook minder snel om vragen zodanig dat er een tijd komt dat ik volledig clean ben...ik voel nu reeds dat ik meer energie terug krijg en dat ik echt VOEL dat ik leef. het enige dat ik voel is een beetje nerveuzer en onrustiger zijn...maar dit al bij al mee. ook een vorm van sufheid in het hoofd maar we gaan door tot het eind. bij deze mij besluit: ik vind het een uitstekend medicijn voor mensen die er nood aan hebben maar langdurig gebruik zou ik zeker vermijden.
05-02-2014

Hyperventilatie

ik heb in het jaar 2000 zware aanvallen van hyperventilatie dus neem ik al 14 jaar xanax kan dat kwaad?????
28-01-2014

Xanax (alprazolam)

Xanax is een zeer verslavende kortwerkende Bezodiazepine. het werkt als geen ander medicijn tegen angst en het geeft je een euforisch gevoel. niets kan je dag meer verstoren totdat het middel is uitgewerkt. De angst, mentale en fysieke ontwenningsverschijnselen komen na korte tijd in super sterke mate terug. Xanax is met langwerkende Benzo's makkelijk en zonder veel moeite[lees meer...] af te bouwen in tegenstelling tot Antidepressiva zoals Zoloft (een SSRI tegen paniekstoornissen) waar je vrijwel niet van kan komen.
07-01-2014

Xanax (alprazolam)

Dit medicijn heeft me zeker geholpen! Heb hiervoor nooit medicijnen of wat voor troep dan ook gebruikt dus denk dat mijn lichaam ook wat beter op reageerd dan bij een gemiddelde pillenslikker.. Afbouwen was een extremen en vooral nare ervaring. Ik had last van angst/hyperventilatie en nare gedachtes (piekeren). Deze werden goed weg genomen. Dacht ook wel te kunne[lees meer...]n autorijden (DOE HET NIET) Je bent letterlijk zo stoned als een kanarie.. Tijdens het afbouwen (van 1mg retard naar 0.5mg retard naar 0.25mg geen retard) had ik last van angst. Net als zonder medicijnen precies voor het slapen gaan. Zodra de schakelaar in me hoofd van wakker naar slaap omgezet werd maakte mijn lichaam constant een paniek reactie (zie ademteug nemen en volgas adrenaline aanmaken) Hierdoor sliep ik niet. Met gebruik van dit medicijn werd dit totaal weg genomen (Was zo blij) tot ik over ging op de 0.25 die maar 8 uur werken.. Ik moest ook stopdagen inlassen.. (ware terrornachten) Begon te dromen en ook echt over de gekste dingen.. Heb nu nog steeds de angst maar zeker wel minder als voorheen. Ga nu Valdoxan proberen omdat slapen nog steeds een complete opgave is. Hopelijk helpt het ook verder met afbouwen
25-11-2013

Xanax (alprazolam)

het is toch aan te raden dit middel als het niet hoog nodig is, niet langer als 6 weken te gebruiken. kan depressies veroorzaken, kijk uit met benzoos.
<< < vorige
volgende > >>
Pagina 3 van 7

Thyrax Duotab (705) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (362) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (353) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (323) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (272) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (256) - Depressie - antidepressiva SSRI

Deel jouw ervaringen over
medicijngebruik en maak kans op
het boek de POWER Patiënt!

Hoe word je sneller beter?
Hoe krijg je de best passende behandeling?
Hoe krijg je minder last van bij-effecten?
Lees het in dit boek!

Als je meer wilt weten over dit boek, klik dan hier.

de Power Patiënt

Geschreven door Wil Konings.