Ervaringen met Amoxicilline

Tandvleesontsteking (37 meningen)
Blaasontsteking (36 meningen)
Kaakontsteking (32 meningen)
Oorontsteking (31 meningen)
Bacteriële infectie (19 meningen)
Voorhoofdsholteontsteking (18 meningen)
Bijholteontsteking (14 meningen)
Middenoorontsteking (10 meningen)
Infectie (wond) (9 meningen)
Amandelontsteking (9 meningen)
Ontsteking (mond) (7 meningen)
Ontsteking in de borst (5 meningen)
Ziekte van Lyme (4 meningen)
Nierbekkenontsteking (4 meningen)
Luchtweginfectie (4 meningen)
Infectie (mond) (2 meningen)
Maagontsteking (1 mening)
Bijbalontsteking (1 mening)
Urineweginfectie (0 meningen)

Amoxicilline / Clavulaanzuur (462 meningen)
Augmentin (56 meningen)
Amoclan (4 meningen)
Clamoxyl (4 meningen)
Tazocin (3 meningen)

13-01-2023 | Vrouw | 32
amoxicilline (25mg/ml)
Bronchitis
Zeer erge huiduitslag blaasjes korstjes etc breidt zich uit Ben nu 2 weken geleden gestopt met de kuur nog steeds last , het is vreselijk!! Jeukt zo erg

28-07-2021 | Vrouw | 50
Bronchitis
Vanaf dag 1 heel veel last van diarree, buikkramp, misselijk, veranderende smaak en slapeloosheid. Na 3 dagen kreeg ik ook een droge mond, keelpijn en hierdoor hoesten en vervolgens pijn op de borst. Nog 1 dag te gaan en dan NOOIT meer.

20-09-2019 | Man | 53
Bronchitis
Ik heb als 3 dag gebruiken en voel me veel beter. Ik ben heel tevreden met Amoxicilline capsules van Mylan 500mg.

15-02-2018 | Man | 53
Bronchitis
Goed medicijn, na vier dagen zijn mijn klachten al een heel stuk minder. En geen bijwerkingen. Hierbij helpt het om in de gebruiksaanwijzing niet alle mogelijke bijwerkingen door te gaan nemen. Je voelt je al ziek, je hebt nu een medicijn voorgeschreven gekregen en dat gaat voor jou aan de slag. Richt je op beter worden!

29-03-2016 | Vrouw | 63
Bronchitis
Na de tweede dag slikken was het heftige hoesten voorbij, maar de nacht erop had ik erg veel hoofdpijn, die niet reageerde op paracetamol. Huisarts kon geen zwaardere pijnstillers voorschrijven vanwege ander medicatie. Weer twee nachten later kon ik me niet meer bewegen van de hoofdpijn, alsof mijn hoofd uit elkaar zou spatten. De dag erop 10 paracetamol geslikt maar het w[lees meer...]erd niet minder. Eindelijk, weer een dag later, zakte het en heb ik de hele dag kunnen slapen. Nu, 4 dagen na gestopt te zijn, nog steeds hevige steken in mijn hoofd, oorpijn en pijn bij het slikken. Gelukkig werkt de paracetamol nu wel voor een paar uur.

05-01-2015 | Vrouw | 34
Bronchitis
Voor de kerst begonnen met de kuur van 5 dagen wegens veel hoesten en vocht in de longen. Alles wat ik mee kreeg aan bijwerkingen: 2 dag diarree, buikpijn, blaartjes op het tandvlees, na de kuur jeuk op mijn hele lichaam, vooral achter mijn oren, nek, onder borsten en oksels, rode vlekken overal, vaginale schimmelinfectie, moe, duizelig en heel veel misselijk tot de dag va[lees meer...]n vandaag. Nooit meer deze antibiotica, moet echt weg van de markt. Voel me zieker dan daarvoor!

31-12-2014 | Vrouw | 53
amoxicilline
Bronchitis
Dit medicijn is een wit product of een generisch middel van volgens mij augmentin. Bij mij in de familie is er niemand die tegen dit medicijn kan wegens de vele bijwerkingen. Overgeven, maagpijn, diarree, uitslag, jeuk zelfs bijna iemand in shock gegaan wel in het ziekenhuis een geluk. Dit medicijn mogen ze van mij dringend van de markt halen want volgens mijn huisarts zit[lees meer...] er in het reguliere product ook een maagbeschermer en antibraakmiddel etc. Maar dat weglaten drukt de prijs en de patienten zijn de sigaar.