formoterol/beclometason

Relvar (19 meningen)

28-04-2016 | Man | 52
formoterol/beclometason (100/6mg)
Benauwdheid
Astma, bronchiën 2 jaar Foster gebruikt, 2x2 pufjes per dag. Afgelopen maanden 3 keer per dag nodig. Vorige week per ongeluk een dag vergeten en het ging redelijk goed met me. Nu 5 dagen niets gebruikt. Vannacht hoge ademhaling, maar het gaat redelijk. Is het nog wel nodig?? Ondanks dat het mij goed heeft geholpen en zal helpen, vraag ik mij ernstig af in hoeverre het gebr[lees meer...]uik ook oorzaak is van hoesten en benauwdheid. Na inhalatie moet ik altijd een tijd hoesten. Verder weet je niet wanneer het op is, wat heel onhandig kan zijn als je denkt dat je het gebruikt, maar het blijkt alleen drijfgas te zijn.

05-04-2016 | Vrouw | 65
Astma
ik vind Foster een prima middel, het helpt mij goed. Het enige bijverschijnsel is een beetje heesheid.

11-03-2016 | Vrouw | 68
COPD
Op de verpakking staat dat er 120 doses inzitten , dit klopt niet. Maximaal 100. Ik heb dit nu 5 maanden bijgehouden en na 100 inhalaties altijd sterk benauwd. Ik pak een nieuwe en alles werkt weer goed. Hebben meer mensen deze ervaring??.

22-02-2016 | Vrouw | 45
Astma
Minder inhalaties per puffer dan de 180 die op de verpakking vermeld staan. Gemiddeld zo'n 100 inhalaties per puffer, maar heb er nu één die de 30 niet eens haalt! Hartkloppingen, trillen, onrust. Met name in combinatie met gebruik van methylfenidaat. Ook koffie geeft soms meer van bovengenoemde bijwerkingen. Positieve bijwerking: veel minder ziekenhuis!!!

14-02-2016 | Vrouw | 62

12-02-2016 | Vrouw | 46
Astma
Op advies van allergoloog 2 maal daags Foster Nexthaler gaan gebruiken. Ik kreeg dikke wallen onder mijn ogen en een paar weken later raakte mijn ogen ook ontstoken. Mijn luchtwegen waren geïrriteerd, kreeg het steeds benauwder, was erg moe en hoestte de hele dag door. Gebruik nu 2 maal daags Symbicort en de problemen zijn voorbij. Nooit meer Foster voor mij dus!

14-01-2016 | Vrouw | 36
Astma
Ik ben geboren met Astma, heb zo ongeveer alle medicijnen wel gehad. Ik zat nu op 3x p/d 2 pufjes Oxis, 4x p/d 2 pufjes Alvesco en 1x p/d 2 pufjes Spiriva. Om het aantal pufjes p/d iets te verlagen, hebben we nu gekozen om de Oxis en Alvesco te vervangen door Foster. Hiervan moet ik wel 4x p/d 2 pufjes innemen. Daarnaast ook nog 1x p/d 2 pufjes Spiriva. En vlak voor het sp[lees meer...]orten Ventolin. Het is en blijft een heel gedoe, maar mijn longfunctie is gestegen van 53% naar 88%!!

10-01-2016 | Vrouw | 65
formoterol/beclometason (200)
Astma
Na een longontsteking begin 2015 is astma ontstaan. Ik gebuik nu een Foster inhaler 2x2 per dag. Het effect is matig. Ik was nooit een fantastische slaper, maar nu is het helemaal niks meer. Mijn longinhoud is prima, omdat ik veel zing. Dit wordt echter steeds lastiger, want ik ben erg schor geworden en heb ook bij voortduring een benauwd gevoel in de longen.

03-12-2015 | Man | 74
formoterol/beclometason (180)
COPD
Ik gebruik tegen mijn COPD CBD olie 10m. en dit werkt fantastisch. Geen enkel probleem meer met hoesten al vanaf de eerste inname. Ik weet niet of mijn mening geplaatst wordt gezien de enorme invloed van de Farmamafia. Maar eens zal ook deze site moeten toegeven dat sommige aandoeningen beter te bestrijden zijn met dit natuurproduct. Vele kennissen gebruiken dit al en [lees meer...]zijn er zeer tevreden en gelukkig mee....so wat!

20-11-2015 | Vrouw | 52
formoterol/beclometason (6)

01-11-2015 | Vrouw | 61
formoterol/beclometason (100mg)

28-10-2015 | Man | 74
COPD
Zeer tevreden na jarenlang gebruik.

22-09-2015 | Vrouw | 43
Astma
Ik gebruik dit medicijn nu sinds november 2014. Aanvankelijk werkt Foster erg effectief, maar de aangegeven dosering van 200 pufjes, zoals vermeld op de verpakking zit niet in de spray. Verre van dat....dan zou ik hier bijna 3 maanden mee moeten doen, maar na ongeveer 5 weken heeft ie zijn effectiviteit al aardig verloren. Gevolg; ik ben sneller benauwd. Mijn hartslag ve[lees meer...]rhoogd waar ik soms er onrustig en angstig van kan worden. Ik heb de laatste twee weken al 2 keer hartritmestoornis gehad. Ik zou graag willen weten of meerdere mensen een soortgelijke ervaring hebben? Volgende maand heb ik weer een afspraak met de longarts, dan zal ik het ook bespreekbaar maken.

17-09-2015 | Man | 63
formoterol/beclometason (100ie)
Astma
Langdurig prikkelhoest gehad en van alles geprobeerd om eraf te komen. Salbutamol o.a. Dit middel Foster Haler werkt stukken beter; moet nog zien voor de lange duur, maar de eerste weken zijn al een verbetering. Ik gebruik nu een verstuiver ipv poederinhaler en dit geeft nog minder hoestproblemen. Aanrader!!

24-07-2015 | Vrouw | 65
formoterol/beclometason (125/5ug/do)
Longontsteking
Het hoesten is verbeterd, en heb geen prikkel hoest meer. Maar een verschrikkelijk vieze smaak in de mond. Alles smaakt precies hetzelfde, eten drinken , brood of salade. Alles smaakt hetzelfde, heb helemaal geen smaak meer met dit spul. Zijn er wel eens meer klachten gekomen door mensen die Foster gebruiken?

18-06-2015 | Vrouw | 56
formoterol/beclometason (125/5ug/do)
COPD
Wat begon met kuitkrampen resulteerde in zeer ernstige spierkrampen, vooral 's nachts. Gevolg: nu twee jaar lang elke nacht 3 á 4 x een krampaanval, ernstige ischias en voetprobleem. Allerlei artsen langs geweest tot een bezoek aan de neuroloog en een MRI. Er werd zelfs gesteld dat ik hypochondrisch was, maar ik was door de enorme pijn en trillerigheid en depressie ten [lees meer...]einde raad. Ik werd op het laatst niet meer serieus genomen totdat ik per ongeluk de verkeerde medicatie had mee genomen op vakantie en mijn klachten na drie weken veel minder werden. Nooit, echt nooit meer deze troep in mijn lijf, dan nog liever benauwd. Nu over op andere medicatie en ik voel mij al iets beter al zal het nog even tijd nodig hebben.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (587) - Anticonceptie - eenfase