formoterol/beclometason

Salmeterol/Fluticason (24 meningen)
Relvar (17 meningen)

14-01-2016 | Vrouw | 36
Astma
Ik ben geboren met Astma, heb zo ongeveer alle medicijnen wel gehad. Ik zat nu op 3x p/d 2 pufjes Oxis, 4x p/d 2 pufjes Alvesco en 1x p/d 2 pufjes Spiriva. Om het aantal pufjes p/d iets te verlagen, hebben we nu gekozen om de Oxis en Alvesco te vervangen door Foster. Hiervan moet ik wel 4x p/d 2 pufjes innemen. Daarnaast ook nog 1x p/d 2 pufjes Spiriva. En vlak voor het sp[lees meer...]orten Ventolin. Het is en blijft een heel gedoe, maar mijn longfunctie is gestegen van 53% naar 88%!!

10-01-2016 | Vrouw | 65
formoterol/beclometason (200)
Astma
Na een longontsteking begin 2015 is astma ontstaan. Ik gebuik nu een Foster inhaler 2x2 per dag. Het effect is matig. Ik was nooit een fantastische slaper, maar nu is het helemaal niks meer. Mijn longinhoud is prima, omdat ik veel zing. Dit wordt echter steeds lastiger, want ik ben erg schor geworden en heb ook bij voortduring een benauwd gevoel in de longen.

03-12-2015 | Man | 74
formoterol/beclometason (180)
COPD
Ik gebruik tegen mijn COPD CBD olie 10m. en dit werkt fantastisch. Geen enkel probleem meer met hoesten al vanaf de eerste inname. Ik weet niet of mijn mening geplaatst wordt gezien de enorme invloed van de Farmamafia. Maar eens zal ook deze site moeten toegeven dat sommige aandoeningen beter te bestrijden zijn met dit natuurproduct. Vele kennissen gebruiken dit al en [lees meer...]zijn er zeer tevreden en gelukkig mee....so wat!

20-11-2015 | Vrouw | 52
formoterol/beclometason (6)

01-11-2015 | Vrouw | 61
formoterol/beclometason (100mg)

28-10-2015 | Man | 74
COPD
Zeer tevreden na jarenlang gebruik.

22-09-2015 | Vrouw | 43
Astma
Ik gebruik dit medicijn nu sinds november 2014. Aanvankelijk werkt Foster erg effectief, maar de aangegeven dosering van 200 pufjes, zoals vermeld op de verpakking zit niet in de spray. Verre van dat....dan zou ik hier bijna 3 maanden mee moeten doen, maar na ongeveer 5 weken heeft ie zijn effectiviteit al aardig verloren. Gevolg; ik ben sneller benauwd. Mijn hartslag ve[lees meer...]rhoogd waar ik soms er onrustig en angstig van kan worden. Ik heb de laatste twee weken al 2 keer hartritmestoornis gehad. Ik zou graag willen weten of meerdere mensen een soortgelijke ervaring hebben? Volgende maand heb ik weer een afspraak met de longarts, dan zal ik het ook bespreekbaar maken.

17-09-2015 | Man | 63
formoterol/beclometason (100ie)
Astma
Langdurig prikkelhoest gehad en van alles geprobeerd om eraf te komen. Salbutamol o.a. Dit middel Foster Haler werkt stukken beter; moet nog zien voor de lange duur, maar de eerste weken zijn al een verbetering. Ik gebruik nu een verstuiver ipv poederinhaler en dit geeft nog minder hoestproblemen. Aanrader!!

24-07-2015 | Vrouw | 65
Longontsteking
Het hoesten is verbeterd, en heb geen prikkel hoest meer. Maar een verschrikkelijk vieze smaak in de mond. Alles smaakt precies hetzelfde, eten drinken , brood of salade. Alles smaakt hetzelfde, heb helemaal geen smaak meer met dit spul. Zijn er wel eens meer klachten gekomen door mensen die Foster gebruiken?

18-06-2015 | Vrouw | 56
COPD
Wat begon met kuitkrampen resulteerde in zeer ernstige spierkrampen, vooral 's nachts. Gevolg: nu twee jaar lang elke nacht 3 á 4 x een krampaanval, ernstige ischias en voetprobleem. Allerlei artsen langs geweest tot een bezoek aan de neuroloog en een MRI. Er werd zelfs gesteld dat ik hypochondrisch was, maar ik was door de enorme pijn en trillerigheid en depressie ten [lees meer...]einde raad. Ik werd op het laatst niet meer serieus genomen totdat ik per ongeluk de verkeerde medicatie had mee genomen op vakantie en mijn klachten na drie weken veel minder werden. Nooit, echt nooit meer deze troep in mijn lijf, dan nog liever benauwd. Nu over op andere medicatie en ik voel mij al iets beter al zal het nog even tijd nodig hebben.

05-05-2015 | Vrouw | 67
Astma
De huisarts schreef eerst slijmophoester op. Fluimicil. Dat hielp niet. Tenslotte schreef hij dan maar een keer Salbutamol voor, een luchtwegverwijder. Wat een heerljkheid! Ik had direkt weer lucht! Toen stuurde de huisarts me door naar de longarts waar de diagnose a-specifieke astma werd gesteld. Ik krijg het benauwd van diverse prikkels zoals sigarettenrook en open haa[lees meer...]rden. Na eerst Symbicort gebruikt te hebben, waarbij ik toch regelmatig onderweg extra in moest nemen, zodra er maar een roker in de buurt kwam, schreef de longarts me Foster voor. De deeltjes in Foster zijn kleiner en door het gebruik van de aerochamber adem ik ze diep mijn longen in. Hierdoor komt het geneesmiddel beter waar het zijn moet en ben ik inderdaad minder benauwd. Als iemand naast me een sigaret of sigaar opsteekt gaat het uiteraard wel mis.

03-05-2015 | Man | 58
formoterol/beclometason (200/6ug/do)

16-04-2015 | Vrouw | 54
formoterol/beclometason (200/6ug/do)

14-04-2015 | Man | 66
COPD
de foster heb ik altijd gehad en minder gebruik dan nu met de alvesco. heel goed medicijn en weinig bijwerkingen

25-03-2015 | Man | 40
Astma
Jarenlang was mijn astma onder controle met zo nu en dan een pufje ventolin. Tot 2013 toen ik steeds vaker ventolin moest gaan gebruiken, soms wel 3x per dag. Uiteindelijk toch naar de HA gegaan. Die heeft me doorgestuurd voor een longfoto en een spirometrie test. Daaruit bleek dat ik astma heb met een COPD component die reversibel is. Sinds die tijd gebruik ik Foster en C[lees meer...]etirizine voor mijn allergie. Nergens meer last van.

25-03-2015 | Vrouw | 56
Astma
Ik heb wat gezocht naar het meest geschikte medicijn. Sinds ik Foster gebruik minder last van trillen, niet lekker voelen, minder uitgeput, meer energie, kan langer doorgaan met activiteiten, gebruik tussenduur 'noodmedicatie' minder vaak.