Astma (95 meningen)

25-03-2015 | Vrouw | 58
Heel erg zere benen

21-03-2015 | Man | 74
COPD
Ik ben in januari 2015 gestopt met betablokker: Metoprolol en met Cyress. Afgelopen week 19 maart 2015 blaastest gedaan ivm COPD en het resultaat was dat er een grote verbetering is. Ik gebruik de Foster sinds 2 jaar en INEENS NU na het stoppen met de blokker is het resultaat beter dan bij de eerste meting...toeval? Er wordt geadviseerd door de fabrikant om geen Bétabl[lees meer...]okker samen met Foster te gebruiken desondanks heeft zowel de huisarts alsmede de Apotheker mij daar niet op gewezen!!! Ook het gebruik van een voorzetkamer wordt afgeraden!! Dit artikel heb ik op internet gevonden: Gebruik van Foster met andere geneesmiddelen: Vertel uw arts of apotheker als u andere geneesmiddelen gebruikt of kort geleden hebt gebruikt, waaronder andere inhalatoren. Dit geldt ook voor geneesmiddelen die u zonder voorschrift kunt krijgen. Gebruik geen bètablokkers met dit geneesmiddel. Als u een bètablokker (waaronder oogdruppels) moet gebruiken, kan het effect van formoterol minder zijn of zal formoterol misschien helemaal niet werkzaam zijn. Anderzijds kan het gebruik van andere bèta-adrenerge geneesmiddelen (geneesmiddelen die op dezelfde manier werken als formoterol) de effecten van formoterol juist versterken. Wat is nu waarheid ? ik heb zo mijn twijfels.

23-02-2015 | Man | 64

15-02-2015 | Vrouw | 58

18-11-2014 | Man | 67
COPD
Ben erg tevreden over de werking van Foster, heb alleen ontdekt dat het aantal pufjes niet klopt met wat op de verpakking staat. Op verpakking staat 180 pufjes, nadat ik op vakantie was en te kort pufjes had ben ik gaan turfen en er blijken maar 90 pufjes in te zitten en geen 180. Heb dit aangegeven bij de apotheker maar er is tot op heden niets meegedaan, dus worden door [lees meer...]de fabrikant in de maling genomen.

03-11-2014 | Vrouw | 54
COPD
Af en toe hees. Hogere hartslag. Bijna niet ziek geweest de afgelopen 2 jaar omdat er ontstekingsremmers in zitten... Krijg het erg benauwd als ik bijna bij de 120e inhalatie ben, komt er alleen nog gas uit! Ventolin helpt dan en neem een nieuwe foster.

13-10-2014 | Vrouw | 31
Astma
Veel bijwerkingen gehad bij gebruik zonder voorzetkamer zoals pijn op borst. Na gebruik bij vzt kamer nergens last meer van

16-09-2014 | Man | 83
COPD
Ernstige hartritme storingen met het plaatsen van een pacemaker tot gevolg !!! Tremor verschijnselen erger geworden

13-06-2014 | Man | 57
Astma
Aan twee maanden Foster gebruik heb ik flinke maagpijn overgehouden. Na het stoppen met Foster was ik binnen 3 dagen van mijn maagpijn af. Ben dan ook resoluut gestopt met dit medicijn.

12-01-2014 | Vrouw | 32
Astma
Na mijn eerste longontsteking dit middel gekregen. Het heeft mijn longen absoluut in balans gebracht alleen de bijwerkingen waren te erg geworden. Ik had met name in de avond als ik het ad gebuikt vreselijke hartkloppingen als ik in bed lag e werd er misselijk van. Helaas bleef dit aanhouden zelf na de gebruikelijke tijd dat je het moet geven om je lichaam te laten wennen.[lees meer...] Overgestapt op fluiform en werkt perfect!

12-06-2013 | Vrouw | 30
Astma
in het begin waren de bijwerkingen best sterk. rusteloos. trillen, druk op de borst. omdat ik erg veel last had van astma heb ik wel volgehouden. na een maand of 3 zwakte de bijwerkingen af ik gebruik het nu ruim een jaar en zou niet meer zonder willen. alleen het trillen van de de handen is wel wat gebleven maar ik heb lucht voor 10!

11-04-2013 | Vrouw | 39
Astma
Ik heb deze medicijn gebruik voor astma voor een week maar werkt niet goed voor mij. Ik voelde als een olifant op mij borst zat, ook last van snele hartslag en hoge bloeddruk. Dus Ik moest stoppen en andere medicijnen gebruiken ( spiriva en pulmicort en gaat beter ).

04-02-2013 | Man | 71
COPD
Als copd patient heb ik bijna geen benauwdheids-aanvallen meer. Ik was vaak te einde raad en moest accuut in het ziekenhuis behandeld worden. Na het gebruik van Foster inhaler ben ik wonderbaarlijk niet meer accuut behadeld hoeven worden.

20-01-2013 | Vrouw | 33
Astma
Gebruik het als onderhoud 2x1per dag...met benauwd heid 2x2 werkt snel en goed.gebruik het nu met voorzet kamer ivm anders vaak ondanks spoelen keel vaak ontstoken.. Nadeel waar ik last van heb is smaak anders veel dingen nu vies vinden. Tong ook erg glad geworden.en tijdens praten hees worden tussen door

18-11-2012 | Man | 68
COPD
Bij verschijnsel, erg hese stem ook na bij iedere keer inhaleren flink spoelen.