formoterol/beclometason

Trimbow (32 meningen)
Relvar (19 meningen)

27-08-2017 | Man | 60
formoterol/beclometason (10mg)
Na verloop van tijd onprettig gevoel op de borst en verschijnselen van somberheid/ depressiviteit terwijl ik dit voor het gebruik niet had. Ik gebruik nu een ander middel en het gaat prima. Klaarblijkelijk ben ik gevoelig voor een bepaalde stof in dit product.

08-08-2017 | Man | 58
formoterol/beclometason (100)
Astma
Foster next haler. Sedert ik ben overgeschakeld van Sererite naar Foster zijn mijn hoestbuien, laten we maar zeggen hoestaanvallen enorm toegenomen. Eerst nooit gedacht dat het van deze medicatie kwam, maar nu terug overgeschakeld naar seretide 50/500 terug sterk verminderde hoest. Nu nog iets vinden tegen kortademigheid...

18-03-2017 | Vrouw | 54
formoterol/beclometason (6ug/100ug)

08-02-2017 | Vrouw | 50
formoterol/beclometason (100mg)
Benauwdheid

09-11-2016 | Vrouw | 59
formoterol/beclometason (1957)
Longontsteking
Na het ontwikkelen van een aantal longontstekingen achter elkaar heb ik van de specialist Foster voorgeschreven gekregen. Dat heeft gewerkt. Geen longontstekingen meer! Daar ben ik blij mee maar de bijverschijnselen zijn bij mij hoog: echte spierkrampen, een grote druk op het hoofd na iedere inhalering, smaakverlies en depressieachtige verschijnselen. Nergens zin in hebben[lees meer...]! Nu gebruik ik Foster 1 a 2 maal per week als onderhoud en bij (opkomende) verkoudheid 1 maal per dag. Dat gaat goed. Ik lees dat de totale hoeveelheid inhaleringen veel lager is dan er op de gebruiksaanwijzing vermeld staat. Dat klopt! Ik dacht dat ik mij dat verbeelde. Goed om te weten!

03-06-2016 | Vrouw | 62
Longontsteking
kreeg veel krampen overal, op den duur tussen de ribben heel naar.

04-05-2016 | Man | 45
Astma
Heb nare ervaringen met ander Astma medicijnen in puf-vorm tot een longontsteking aan toe tot dat ik dit, destijds redelijk nieuwe medicijn mocht proberen (uitgebracht als Foster of Fostex) en mijn Astma aanvankelijk redelijk onder controle bleek. De bijwerkingen over een aantal jaren doen mij echter weer twijfelen of ik er mee moet stoppen en weer om iets anders moet gaan[lees meer...] vragen. De bijwerkingen zijn: astmaverschijnselen verergeren direct na inhalatie, geregeld terugkomende snel bloedende rode vlekjes op neus en rond eikel, veel hoesten na inhalatie, snel vermoeid, bloedtesten geven "bloedvergiftigingsbeeld" door gebruik van Foster en vreemde witte plekken op de tong.

14-02-2016 | Vrouw | 62

10-01-2016 | Vrouw | 65
formoterol/beclometason (200)
Astma
Na een longontsteking begin 2015 is astma ontstaan. Ik gebuik nu een Foster inhaler 2x2 per dag. Het effect is matig. Ik was nooit een fantastische slaper, maar nu is het helemaal niks meer. Mijn longinhoud is prima, omdat ik veel zing. Dit wordt echter steeds lastiger, want ik ben erg schor geworden en heb ook bij voortduring een benauwd gevoel in de longen.

24-07-2015 | Vrouw | 65
formoterol/beclometason (125/5ug/do)
Longontsteking
Het hoesten is verbeterd, en heb geen prikkel hoest meer. Maar een verschrikkelijk vieze smaak in de mond. Alles smaakt precies hetzelfde, eten drinken , brood of salade. Alles smaakt hetzelfde, heb helemaal geen smaak meer met dit spul. Zijn er wel eens meer klachten gekomen door mensen die Foster gebruiken?

10-08-2022 | Vrouw | 56
formoterol/beclometason (200/6)
Hoest
Na covid-vaccinaties aanhoudende hoest en pijn gevoel in linker long. Bekend met chronische bronchitis en na diverse onderzoeken geen verdere directe verklaring behalve dat het nu astmatische bronchitis wordt genoemd. Gestart met Foster Nexthaler 2xdaags 2 pufs. Dacht dat ik gek werd! Vreselijk! Met name het trillen. Daardoor iom longarts dosis verlaagd naar 2xdaags 1 puf.[lees meer...] Leek beter te gaan qua hoesten (zeker toen ik echt positief testte op Covid, milde variant). Inmiddels gebruik ik het iom longarts alleen wanneer nodig (dus bij heel erg hoesten) maar het is niet grappig qua bijwerkingen. Mijn kwaliteit van leven wordt er flink door beïnvloed dus ik ben er klaar mee!

04-07-2022 | Vrouw | 62
Astma
Ik heb 1 jaar bij traumapsycholoog gelopen en door medicatie weer aardig op de been.Totdat er astma werd vastgesteld en ik foster kreeg voorgeschreven. Ik en de familie dachten dat ik weer terug was bij af. Vreselijke angsten,onrust in mijn hoofd slapeloze nachten krampen zelfmoord gedachtes, kon mijn gedachten niet meer onder controlle krijgen vooral negatieve gedachten.[lees meer...] krampen in voeten en handen ernstige hartkloppingen . maar voor de astma hielp het wel. ben gestopt met mijn foster puffer nadat ik op dit forum de bijwerkingen las en voel me sinds een week weer beter in mijn vel zitten, wat een vreselijk rot medicijn is dat zeg.

05-04-2022 | Man | 65
Astma
Na 15 dagen gebruik tijdens het gorgelen kneep spontaan mijn luchtpijp dicht kon niet in ademen maar ook niet uit ademen ongeveer 1,5 minuut dit was een hele nare ervaring ben er ook gelijk mee gestopt . Was Foster 100/6 in Russische verpakking. Gebruik nu weer Sybicort wil dit ook niet weer mee maken . Tevens ook heel veel krampen benen, kuiten armen voet enz.

20-02-2022 | Vrouw | 59
formoterol/beclometason (200)
Astma
Ik heb foster gekregen vanwege de vele exacerbaties na covid besmetting ( bekend met astma maar die was onder controlen Anoro en alvesco gehad maar dat was ook geen succes, na 3 weken nog net zo benauwd en helemaal onder de uitslag, zelfde bijwerkingen als foster. Niet blij mee en ik hoop deze niet meer te hoeven gebruiken. Al 1,5 jaar heel benauwd sinds de covid besm[lees meer...]etting.

28-01-2022 | Vrouw | 50
formoterol/beclometason (100)
COPD
Heeft iemand meer klachten met slapeloosheid met Foster

10-01-2022 | Man | 69
formoterol/beclometason
Ademhalingsproblemen
laatste halfjaar is de vulling (drijfgas)al na 50 pufjes weg,kostbare zaak . Apotheek kan er weinig mee,missien toch maar de fabriek bellen

Amoxicilline (551) - Antibiotica - penicillines breedspectrum