Astma (95 meningen)

Trimbow (26 meningen)
Relvar (18 meningen)

18-11-2014 | Man | 67
COPD
Ben erg tevreden over de werking van Foster, heb alleen ontdekt dat het aantal pufjes niet klopt met wat op de verpakking staat. Op verpakking staat 180 pufjes, nadat ik op vakantie was en te kort pufjes had ben ik gaan turfen en er blijken maar 90 pufjes in te zitten en geen 180. Heb dit aangegeven bij de apotheker maar er is tot op heden niets meegedaan, dus worden door [lees meer...]de fabrikant in de maling genomen.

16-01-2020 | Vrouw | 68
formoterol/beclometason (200/6)
COPD
hier zelfde ervaring. stopt voortijdig. is mij nu 3x gebeurt en heb 6 inhalators gebruikt in 2019. Is toch 50%!

03-05-2016 | Vrouw | 68
Astma
Foster Nexthaler is effectiever dan de andere inhalers die ik heb gehad. De bijwerkingen zijn dusdanig erg, dat ik hem liever niet zou gebruiken. Ik gebruik nu 2x1 inhalatie per dag. Mag deze verhogen tot 4x2 per dag.

11-03-2016 | Vrouw | 68
formoterol/beclometason (100)
COPD
Op de verpakking staat dat er 120 doses inzitten , dit klopt niet. Maximaal 100. Ik heb dit nu 5 maanden bijgehouden en na 100 inhalaties altijd sterk benauwd. Ik pak een nieuwe en alles werkt weer goed. Hebben meer mensen deze ervaring??.

10-01-2022 | Man | 69
Ademhalingsproblemen
laatste halfjaar is de vulling (drijfgas)al na 50 pufjes weg,kostbare zaak . Apotheek kan er weinig mee,missien toch maar de fabriek bellen

25-01-2021 | Man | 70
Ademhalingsproblemen
Geeft absoluut niet het aantal dosis die het moet geven. Soms wel een derde minder

11-07-2020 | Man | 71
formoterol/beclometason (200/6)
COPD
Medicijn helpt wel,maar inhalator geeft problemen.Normaal zit er in de inhalator 120 dosis,maar voor de 3e keer al dat die hapert wanneer er nog 40 dosis in zit.Nu heb ik er 1 waarvan het telwerk weer hapert.

22-06-2016 | Man | 71
formoterol/beclometason (6)

04-02-2013 | Man | 71
COPD
Als copd patient heb ik bijna geen benauwdheids-aanvallen meer. Ik was vaak te einde raad en moest accuut in het ziekenhuis behandeld worden. Na het gebruik van Foster inhaler ben ik wonderbaarlijk niet meer accuut behadeld hoeven worden.

30-05-2019 | Man | 72
formoterol/beclometason (100)
Allergie
Ik zoek het verband tussen het gebruik van Foster en hoofdpijn. Ik heb sterk het vermoeden dat er een verband met elkaar is. Wie heeft er nog meer hoofdpijn na gebruik Foster? IK gebruik verder Ventolin en Avamys.

14-07-2021 | Man | 73
Astma
De fabricatie van deze puffer is zeer slecht.Vaak meer missers dan 50% per verpakking. Apotheek reageert als volgt puffer word in heel Europa gemaakt en daarna verpakt in verschillende verpakkingen uit land van herkomst(veelal oostblok landen .....)Klagen bij apotheek heeft geen enkele zin als zij hun 44 euro maar kunnen declareren bij de verzekeraar. (.....) (RED.: Le[lees meer...]t op: deze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd).

27-05-2021 | Man | 73
Benauwdheid
Kreeg voor her eerst van de apotheek Foster 100/6 welke in het oostblok was gemaakt.Apotheek zegt; zelfde inhoud als in de Nederlandse verpakking zit?Ik geloof ze niet wand ze moeten van hun baas(de verzekeringen)het goedkoopste medicijn leveren aan de klant.Met de Nederlandse verpakkingen weinig klachten.Apotheek zegt dat Nederlandse Foster soms niet voorradig is en daa[lees meer...]rom koopt men het in het oostblok.Gebruik ook ander medicijn. (..) (RED mijnmedicijn.nl: verkorte tekst - ivm persoonlijke ervaring met medicijn zelf)

03-12-2015 | Man | 74
formoterol/beclometason (180)
COPD
Ik gebruik tegen mijn COPD CBD olie 10m. en dit werkt fantastisch. Geen enkel probleem meer met hoesten al vanaf de eerste inname. Ik weet niet of mijn mening geplaatst wordt gezien de enorme invloed van de Farmamafia. Maar eens zal ook deze site moeten toegeven dat sommige aandoeningen beter te bestrijden zijn met dit natuurproduct. Vele kennissen gebruiken dit al en [lees meer...]zijn er zeer tevreden en gelukkig mee....so wat!

28-10-2015 | Man | 74
COPD
Zeer tevreden na jarenlang gebruik.

21-03-2015 | Man | 74
formoterol/beclometason (100/6ug/do)
COPD
Ik ben in januari 2015 gestopt met betablokker: Metoprolol en met Cyress. Afgelopen week 19 maart 2015 blaastest gedaan ivm COPD en het resultaat was dat er een grote verbetering is. Ik gebruik de Foster sinds 2 jaar en INEENS NU na het stoppen met de blokker is het resultaat beter dan bij de eerste meting...toeval? Er wordt geadviseerd door de fabrikant om geen Bétabl[lees meer...]okker samen met Foster te gebruiken desondanks heeft zowel de huisarts alsmede de Apotheker mij daar niet op gewezen!!! Ook het gebruik van een voorzetkamer wordt afgeraden!! Dit artikel heb ik op internet gevonden: Gebruik van Foster met andere geneesmiddelen: Vertel uw arts of apotheker als u andere geneesmiddelen gebruikt of kort geleden hebt gebruikt, waaronder andere inhalatoren. Dit geldt ook voor geneesmiddelen die u zonder voorschrift kunt krijgen. Gebruik geen bètablokkers met dit geneesmiddel. Als u een bètablokker (waaronder oogdruppels) moet gebruiken, kan het effect van formoterol minder zijn of zal formoterol misschien helemaal niet werkzaam zijn. Anderzijds kan het gebruik van andere bèta-adrenerge geneesmiddelen (geneesmiddelen die op dezelfde manier werken als formoterol) de effecten van formoterol juist versterken. Wat is nu waarheid ? ik heb zo mijn twijfels.

16-09-2014 | Man | 83
COPD
Ernstige hartritme storingen met het plaatsen van een pacemaker tot gevolg !!! Tremor verschijnselen erger geworden

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (533) - Antibiotica - penicillines breedspectrum