citalopram

Bij  DepressieX

Postnatale depressie (12 meningen)
Obsessieve-compulsieve stoornis (10 meningen)
Psychische klachten (5 meningen)

TOGETHER trial: antidepressivum Fluvoxamine bij Covid-19

Mijnmedicijn  (07-09-2021)

Dr Joseph Firth et al. - World Psychiatry (11-09-2019)

24-06-2021 | Vrouw | 41
citalopram (20mg)
Na een jaar lang paroxetine 30 mg te hebben gebruikt ben ik overgestapt naar Citalopram 20 mg. Ik had enorm veel bijwerkingen van paroxetine en bij Citalopram bijna niks. Citalopram is voor mij persoonlijk een fijne anti-depressiva die ik nu zo'n 4 maanden gebruik. Ik voel me eindelijk een stuk rustiger in mijn hoofd en er komt weer informatie binnen die daarvoor langs me [lees meer...]heen ging.

05-07-2022 | Man | 55
citalopram (20mg)
Ben nu in week 5 van gebruik citalopram vanwege aanhoudende depressieve gevoelens bij scheiding. Gestart gedurende 2,5 week 10 mg (geen effect), daarna opgehoogd naar 20 mg. Geen bijwerkingen gehad, lijkt nu enig effect op te treden in de zin van iets rustiger gevoel.

17-04-2022 | Man | 53
citalopram (30mg)
Ik ben begonnen met 20 mg en na 1 mand is de dosis verhoogd naar 30 mg omdat het medicijn niet aansloeg. Nu ben ik weer een maand verder maar ik merk eigenlijk geen verbetering voor mijn depressies. Prozac hielp me vroeger wel (ongeveer 30 jaar geleden) dus ik ga dat maar is weer vragen aan mijn huisarts want van de Prozac werd ik echt vrolijk en zelfs stoppen met roken gi[lees meer...]ng daar toen erg gemakkelijk mee...

02-12-2021 | Man | 20
citalopram (10mg)
Net begonnen met citalopram te slikken voor een depressie, nog te vroeg om te zeggen of het werkt of niet, maar wel enige bijwerkingen die toch best vervelend zijn. Ik zal over een Paar maanden een update geven wat voor effect het heeft. Het verdoofd alleen heel erg mijn fijngevoeligheid, ookal is dat wat mij depresief maakt.

19-11-2021 | Man | 52
citalopram (20mg)
krijg erectie problemen van dit medicijn . sinds gebruik word penis enorm snel weer slap. voordeel is wel orgasme word uitgesteld door gebruik citalopram.

22-09-2021 | Man | 33
citalopram (20mg)
Levensredder. Geen bijwerkingen, sterk effect. Gebruik dit middel nu twee jaar en zal er waarschijnlijk nooit mee stoppen.

02-08-2021 | Man | 29
citalopram (20mg)
Na 4 weken begon ik verbetering te merken. Meer zin in activiteiten, minder somber. Citalopram heeft mijn leven een stuk beter gemaakt. Ik slaap (nog) wel heel onrustig en ben heel veel moe(slik het nu 6 weken). De psychiater geeft aan dat dit nog beter kan worden.. ik hoop het. Elke ochtend moe opstaan draagt niet positief bij aan het herstel van mijn depressie. Desondank[lees meer...]s wegen de positieve effecten zwaarder en heb ik er baat bij. Heeft er iemand ervaring met het slapen?

22-06-2021 | Man | 40
citalopram (10mg)
8 jaar citalopram geslikt, op advies van huisarts toch een geprobeerd te stoppen maar helaas geen succes, weer begonnen met 10 mg citalopram, nu weer 4 dagen bezig, erg veel last van buikpijn en buikkrampen Is dit bij iemand herkenbaar en gaat dit na wat weken gebruiken over?

Amoxicilline (551) - Antibiotica - penicillines breedspectrum