ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 2 van 7

10-05-2018

Chronische depressie

Ik gebruik al heel lang Fluoxetine voor depressie. Ik zou er zo graag van af willen maar heb het twee keer gebruikt en niet gelukt. Tweede keer dat ik afbouwde in drie maanden ging het in het begin goed maar na 6 weken helemaal geen gebruik meer ging het fout en voelde ik me vreselijk. Ben toen weer begonnen. Wie heeft hier ervaring mee en heeft een goed afbouwsche[lees meer...]ma voor me, wellicht kan ik het nog één keertje proberen.
09-05-2018

Fluoxetine (fluoxetine)

Ik slik dit vanwege een gegeneraliseerde angststoornis. Piekeren en heel veel onrust en nervositeit en angst. Na al 2.5 week begon ik verschil te merken en zit nu op een week of 7. Het middel helpt me goed. Ik ben weer veel meer mezelf en de extreme angst en nervositeit is vrijwel weg. Piekeren doe ik nog wel. En slapen wil ook nog niet helemaal zoals vroeger. Maar ben er[lees meer...] erg blij mee..heb eerst een weekje 10 mg geslikt. Daarna 20. Zit nu nog steeds op 20 mg 1x daags in de ochtend. Totaal geen last van bijwerkingen (gehad). Echt top!
12-04-2018

Fluoxetine (fluoxetine)

Ik ben in april begonnen met de medicatie gelijk al bijwerkingen; vermoeidheid, duizelig, aankomen in gewicht. Naar mate van tijd kreeg ik wel een oppepper maar op een manier dat niets mij interesseerde heel vreemd, ben 15kg aangekomen terwijl niks is veranderd in mijn eetlust vreselijk tot op heden niet vanaf kunnen krijgen lijkt net alsof de kilo’s zijn geplakt aan mij! [lees meer...]Advies; NIET DOEN!!
08-04-2018

Fluoxetine (fluoxetine)

Ik slikte Sint Janskruid maar wilde toch iets anders. Bij huisarts langsgeweest. Zij gaf mij deze medicatie. Aanvankelijk ging het goed maar later werd ik zwaarder ipv lichter. Ook werd ik heel misselijk van dit medicijn. Had lichte depressie maar dit medicijn is een andere merknaam als Prozac. Veel te zwaar voor mij. Slik weer Sint Janskruid en voel mij weer stukken beter[lees meer...]. Weet wel dat ik moet stoppen als er andere medicijnen bij gebruikt gaan worden.
07-04-2018

Fluoxetine (fluoxetine)

Voorgeschreven voor meerdere klachten waaronder paniek, angst en depressie. Begonnen met 20mg om naar de 40mg op te bouwen. Jaren 40mg geslikt en op een piek moment zelfs 60mg. Nu na 4 jaar afgebouwd en sinds een week gestopt. Bijwerking die ik zeker heb ervaren is gewichtstoename. Wel is goed om te weten dat ik ook andere medicatie gebruikte die dit als bijwerking[lees meer...] heeft. Wel werkte het middel goed. Zo goed dat ik mij weinig zorgen maakte over de gewichtstoename. Je gelukkig en positief voelen is die extra kilo’s meer dan waard. Andere bijwerking is maagklachten. Ik gebruikte deze medicatie in combinatie met een maagbeschermer.
23-03-2018

Fluoxetine (fluoxetine)

Helpt heel erg goed vanaf een dag of 9 gebruik. Heb 20 mg 1x per dag, nergens meer last van
20-03-2018

19-03-2018

Fluoxetine (fluoxetine)

Eerst sipralexa genomen maar veel bijwerkingen, somberheid en huilbuien bleven. Nu Fluoxone en ik pieker niet meer, heb geen huilbuien nog angsten. Goed product. Heb nog last van eetbuien. Ben in totaal 12kg bijgekomen. Ik ben duizelig en kan moeilijk onthouden.
Pagina 2 van 7

Mirena (2071) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (464) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (452) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (367) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!