Narcolepsie (1 mening)

Bojan Nikolik (17-04-2015)

Dr Joseph Firth et al. - World Psychiatry (11-09-2019)

07-07-2016 | Man | 78
Chronische depressie
Sexualiteit langzaam teruggelopen, tot nul.

20-11-2017 | Vrouw | 74
clomipramine (25mg)
Het is een goed medicijn. Maar door mijn leverafwijking slecht afgebroken in de lever. Er is al die jaren geen clomipraminespiegel geprikt. Daardoor een medicijnvergiftiging gehad. Moest daardoor stoppen. Door een streng histamine dieet ben ik zonder medicijnen tot nu toe paniekvrij. Ik raad iedereen aan dit te proberen. De reguliere artsen vinden het onzin. Maar het is g[lees meer...]ewoon vers gezond eten zonder toevoegingen van kleur en vele E nummers. Dus moeilijk is het niet.

02-03-2016 | Man | 73

03-05-2022 | Vrouw | 72
clomipramine (25mg)
Ik werd overvallen ( met reden) door een angst en paniekstoornis ,somafobie en depressie. De zgn comorbiditeit. Naast cognitieve therapie clomipramine(25mg) Na 1 nacht slapen was de wereld voor mij 180° gedraaid. Weg angsten, paniek etccc. Ik slik het nu 4 jaar en blijf ermee doorgaan.

02-02-2014 | Vrouw | 70
clomipramine (25mg)
vanaf mijn 12e jaar heb ik last van hevige paniek aanvallen en grote angst. Ik heb dan ook mijn hele leven antidepressiva geslikt. Want door deze angsten raakte ik ook 3 x in een hevige depressie . vanaf 2003 gebruik ik nu clomipramine dat had ik ook al eerder gebruikt met veel succes! Maar nu ik ouder wordt en niet meer zoveel beweeg, word ben ik 10 kg zwaarder gewor[lees meer...]den en het stopt nog niet!! Verder heb ik een hele droge mond, misschien kan iemand mij hierbij helpen uit eigen ervaring,

24-07-2018 | Man | 69
clomipramine (75mg)
Het gaat om mn man 69jr heeft altijd sarotex geslikt uit de handel helaas. Nu clomipramine begonnen met 50mg toen daarna 2x daags 100mg en nu sindzs kort 2x daags 75 Mg retard maar nog steeds geen verschil...

22-10-2022 | Vrouw | 68
clomipramine (75mg)
Voor mij werkt dit middel perfect. De angststoornis is verdwenen. Ik heb totaal geen bijwerkingen. Ik neem dit middel in de loop van de avond in. Na een uur of 2,5 word ik slaperig en slaap vervolgens snel in en ook na nachtelijk toiletbezoek slaap ik weer snel in, wat voorheen anders was. Dat is dus een positief bij-effect van dit middel.

01-07-2019 | Vrouw | 67
Nervositeit
Ik kan de nare dingen beter onder controle houden, zeg maar de scherpe kantjes zijn er af. Ik gebruik dit medicijn al 15 jaar naar tevredenheid . Dus geld bijwerkingen .

02-08-2014 | Vrouw | 66
clomipramine
slik al jaren clomipramine tegen depressie, het resultaat werd steeds minder, en viel terug in depressie. andere middelen voor geschreven ,zo als allen maar veel bijwerkingen geen resultaat.

31-10-2013 | Vrouw | 65

27-06-2013 | Vrouw | 65

23-04-2013 | Vrouw | 65
clomipramine
Ik slik al 23 jaar clomipramine tegen ernstige angst-en paniekaanvallen. Ben wel eens gestopt maar kreeg weer dezelfde klachten. Dit medicijn helpt wel goed tegen deze klachten. De nadelen zijn wel dat je er dikker van wordt. En het erge transpireren dat vind ik zo erg. Ga je naar een feestje, heb je binnen de kortste tijd drijfnat haar. Ga ik gewoon wat dansen, ja hoor dr[lees meer...]ijfnat. Ik wil wel eens ervaringen van anderen hierover horen.

09-05-2021 | Vrouw | 64
clomipramine (75mg)
Eerste 2,weken met opbouw geen last toen 75 mg en de bijwerkingen begonnen veel last van zenuwen en angst onrust

15-11-2016 | Man | 64
Chronische depressie

12-09-2016 | Vrouw | 63
clomipramine (25mg)
Ik begon met 10mg, toen naar 25mg 1 per dag naar 2 per dag 25 mg en toen om 8u 25mg en 22u 75mg. hoe lang geen idee. wel dat ik erg druk en erg ongeremd was. Wat zelfs leek op ongestructureerd. wat mijn hulp signaleerde, en bij consult aan de huisarts hij de specialist opbelde en aangaf dit gaat helemaal fout zo. De lithium die ik slik is nu verhoogd naar 600mg. Ik vind [lees meer...]het vreemd dat ik van deze dosis 100mg per dag zoveel last heb gehad van de bijwerkingen, dat er zelfs een spoedopname uit voort kwam. Bijwerkingen waren; geheugenverlies/droge mond-neus en ogen. Door die droge ogen had ik het gevoel dat ze me stijf in mn hoofd stonden hier werd ik 's nachts wakker van.. Maag/darmklachten. Incontinentieproblemen. kramp in mn voeten 's nachts. Slingeren/ vallen. Druk /ongestructureerd/ ik voelde me af en toe zo gek als een deur. Dit zal het zo ongeveer wel zijn. ik heb de clomipramine ongeveer 2 maand gebruikt wat erg langzaam is opgebouwd. Ik heb al meerdere anti -depressiva gebruikt, maar ik heb me nog nooit zo ellendig en lamlendig gevoeld als deze korte periode dat ik clomipramine gebruikte. hiervoor gebruikte ik Mirtazipine 30 mg en een tijdje remerondruppels tot die niet meer werden verstrekt, omdat er te weinig vraag naar was. Dat deed niets. toen ging ik over op de clomipramine. de hoogste dosering was totaal 100mg. In het verleden heb ik Remeron gebruikt Seroxat- Anafranil= clomipramine tot 300mg. Parnate een MAO-remmer. Venlafaxine.

03-04-2016 | Man | 63
clomipramine (10mg)
Voortijdige zaadlozing, zeer effectief.

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (597) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (558) - Antibiotica - penicillines breedspectrum