Avamys

Allergie (20 meningen)
Huisstofallergie (2 meningen)

26-11-2017

Allergie

Fijne neusspray. Krijg er geen bloedneus van, ooit van flixotide wel.
06-04-2017

Allergie

Ik heb echt alles geprobeerd, injecties met anti stoffen, pillen, homeopathisch maar niks heeft ooit gewerkt. In de lente en zomer kon ik eigenlijk nauwelijks naar buiten omdat ik me dan niet lekker voelde. Rode ogen, lopende neus, zweet op mijn rug, echt een ziek gevoel. Sinds Avamys worden de symptomen zo onderdrukt dat ik een normaal leven buiten kan hebben. Ik ben e[lees meer...]cht superblij dat de huisarts mij dit voorgeschreven heeft. Ik probeer het gebruik tot een minimum te beperken want gezond is het niet.
29-07-2016

Allergie

sinds avamys veel minder bijwerkingen vd allergie voor gras, -boompollen en huisstofmijt. Begin is de bloedneus vervelend, maar effect op de lange duur is geweldig.
25-06-2015

Allergie

Ben reeds van mijn zes jaar allergisch heb eczeem en astma. moet deze alle drie op peil houden, zo wordt het een niet erger dan het andere. Heb reeds vele dingen gedaan zoals injectie, puvers, pillen siroop enz. Regelmatig veranderen deed ik wel werd anders immuun. Nu ik de neusspray gebruik, heb ik bijna geen niesbuien meer, geen prikkelende ogen. Mensen let wel op je moe[lees meer...]t de spray gebruiken zoals het hoort, het is niet de bedoeling dat je deze opsnuift, het is de bedoeling dat de verneveling in de neus randen blijft hangen, deze houd zo het stuifmeel tegen. je kan zelf de dag nadien de " korsten " er zo uit halen. Dit middel is echt de max
16-03-2015

Hooikoorts

2 jaar geleden verhuisd van de kuststreek naar de Achterhoek. Nooit rekening gehouden met mijn hooikoorts die vanaf de eerste dag na de verhuizing in hevigheid toenam. Bij het begin van het eerste hooikoorts seizoen, na een aantal hele slechte nachten door de verstopte neus, begonnen met Avamys. En meteen vanaf het eerste moment verlichting. Weer kunnen slapen en ook v[lees meer...]erlost van de irritante jeuk aan mijn gehemelte. En niet alleen de jeuk in mijn gehemelte trok weg, ook de jeuk in mijn ogen is geminimaliseerd. Qua bijwerkingen kan ik kort zijn: alleen een prikkelende neus bij het inspuiten. Dit wordt minder naarmate het seizoen vordert. Kortom: ik ben een hele blije gebruiker en zou niet meer zonder kunnen/willen.
07-02-2015

Apneu

03-09-2014

Avamys (fluticason)

ik had last van veel slijm in mijn keel al een aantal jaren van alles geprobeerd flumicil,bisolvon.....huismiddeltjes niets die hielp....tot mijn huisarst avamys vooschreef...het begon gauw te werken....nu heb ik geen last meer van dat onbetant slijmgevoel in mijn keel....Ben blij dat ik er eindelijk van verlost ben ....
02-06-2014

Hooikoorts

Ik gebruik het nu een week en na 3 dagen hoefde ik al niet meer te niezen terwijl er heel veel grassen in de lucht zitten. Vorige week zondag zat ik de hele dag moe binnen met dikke ogen en volle neus en nu heb ik alle deuren en ramen open en nies niet meer!!! GEWELDIG!!!!!!!
21-04-2013

Astma

Eindelijk is de eeuwig durende neus verkoudheid weg! Gebruik i.c.m. de puffen ventolin en flixotide, beide 2x daags 1 puf met volumatic voorzetkamer! Hiervoor ook flixonase gehad zonder resultaat. Bijkomend voordeel is dat avamys geurloos en flixonase een bepaald geurtje heeft, wat hier als minder prettig werd ervaren.
10-06-2012

Hooikoorts

Gebruikte in 2011Avamys . In 2012 nog gebruikt samen met een apparaatje Bionase van Caremaxx. Dit is een lichttherapie. Gestart half februari. Totaal geen last gehad van hooikoorts. De infrarood lichttherapie werkt op de neusslijmvliezen. Ik ben er zeer over tevreden. Prima uitvinding. Goedkoop apparaatje. Werkt op een batterij. Dagelijks 4, 5 minuut therapie. (Red; URL [lees meer...]uit mening verwijderd ivm werkwijze van deze website. Mvg, MijnMedicijn )
22-11-2011

Verstopte neus

gebruik al meer dan 30jaar nasivin. echter heb ik vorige week van de kno arts avamys voor geschreven gekregen, dat ik 6weken moet gebruiken. de eerste 5 dagen heb ik overdag avamys gebruikt en voor het slapen gaan zat mijn neus toch weer dicht en heb ik nasivin gebruikt. echter de 6e dag heb ik de nasivin kunnen laten staan omdat de neus open bleef. dit is gewoon weg h[lees meer...]eel goed. hopelijk blijft dit zo.
25-08-2011

Allergie

dit jaar via kno arts voor het eerst Avamys gekregen, eerst had ik Beconase (vieze smaak en "beetje gassig") daarna Nasonex maar nog steeds klachten en moest ook tabletten erbij. heb nu Avamys en heb geen tablet meer nodig! ben erg tevreden!
08-06-2011

Hooikoorts

De huisdokter heeft mij dit gegeven. Het helpt erg goed. Ben helemaal van mijn klachten af. Ook geen jeuk ogen meer.
05-05-2011

Chronische sinusitus, allergie allerlei

Ben er zeer tevreden over, duidelijk effectiever dan Nasonex!
21-02-2011

Avamys (fluticason)
Allergie huisstof, boompollen etc.

04-02-2011

Opgezwollen neusslijmvlies

Ik gebruik al jaren xylometazoline in de wetenschap dat dit heel slecht is en juist een opgezwollen neusslijmvlies veroorzaakt (maar ja je moet toch ademen). Ben ook al bij de KNO arts geweest en neustussenschot correctie gehad zonder effect. Gebruik nu sinds 3 weken Avamys en dit bevalt me zeer goed. Soms nog een beetje verstopte neus, maar geen vergelijk met voorheen. Ve[lees meer...]rder geen bijwerkingen.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (510) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (478) - Antibiotica - penicillines breedspectrum