Ervaringen met Tramadol

tramadol

alcoholintolerantie

Gewrichtspijn (24 meningen)
Fibromyalgie (20 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (15 meningen)
Artrose van de wervelkolom (7 meningen)
Aangezichtspijn (6 meningen)
Complicatie na operatie (4 meningen)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

04-01-2016 | Vrouw | 59
Lage rugpijn
Dit werkt niet direct, maar dat is wel zeer doeltreffend

23-09-2015 | Vrouw | 51
Lage rugpijn
sinds een jaar lage rugklachten, straalt naar heup/been/lies. Vele pijnstillers, o.a. morfine, overgestapt naar tramadol 50 mg 4x dgs, en sinds kort retard 2x dgs, werkt langer door dus minder nodig. Tens uitgeprobeert maar nare bijwerkingen, binnenkort proefblokkade en erna de definitieve, hopen dat dit helpt, zodat ik van de pijnstillers af kan, naast de tramadol slik ik[lees meer...] ook nog ibuprofen 600mg en paracetamol 1000 mg. helaas worden deze blokkades volgend jaar niet meer vergoed werd er verteld vandaag, dus nu hopen dat dit afdoende zal zijn.

05-09-2015 | Man | 31
Lage rugpijn
het werk goed tegen lage rug pijn of als je pijn hebt in de pols. gebruik het nu al aantal jaar en ben er zeer tevreden over.

05-08-2015 | Vrouw | 57
Lage rugpijn
eerst hielp het goed 50 mg 3x.....Na tijdje niet meer kreeg retard 100mg . werd depressief (altijd binnen,veel liggen.....was zo actief ?? .Gevolg depressie volgens huisarts.Naar Psq ...grrrrr . Was een verslaafde die zo niet kon geholpen worden. 1 aug alles ingeleverd *was zo boos* .... Nu alleen tranxene volgens psych moet de tramadol eruit rotspul. Duurt lang.....Onder[lees meer...]tussen rug mri discopatie en lichte hernia ...advies TRAMADOL. Ik zit vast die zegt dit,die zegt dat. Geen diagnose/of hulp meer. Ben nu zelfs aggressief ?? buien. Al neem ik de hele strip van 20 mg geen effect. denk zelfs placebo oh Help zorg !!

09-04-2015 | Man | 60
Lage rugpijn
Tijdens een rugoperatie is een zenuw ernstig beschadigd. Hierdoor erge zenuwpijn. Na diverse andere pijnstillers is tramadol retard voorgeschreven. Hierdoor wordt de pijn voldoende onderdrukt, maar ik heb vreselijk last van slapeloosheid. Op de momenten dat ik dan wel slaap, heb ik vreselijke nachtmerries.

25-03-2015 | Vrouw | 48
Lage rugpijn
na ongeveer 1 uur begint t n beetje raar aan te voelen in mijn hoofd,gebruik t nu 3 weken bijwerkingen worden wat minder. raar gevoel hoofd misselijk moe .

20-11-2014 | Man | 27
tramadol
Lage rugpijn
Ik heb zo'n 2,5 jaar tramadol gebruikt. Had met sporten mijn rug geblesseerd en pijn bleef aanhouden. Fysio en andere pijnstillers mochten niet baten. Dokter schreef tramadol voor. Ik begon met 5 x 50 Mg over heel de dag. Met name snachts kon ik niet slapen door mijn rug. Slikte het met paracetamol. Na de pijnpoli plat te hebben gelopen. ( blokkades, zenuwen doorgebrand [lees meer...]enz) ben ik gaan minderen. In 1 keer stoppen was niet mogelijk en heb het geleidelijk afgebouwd. Qua bijwerkingen had ik het meeste last van moeheid en dufheid ook had ik regelmatig zweetaanvallen en had het altijd warm. Het medicijn werkt voor mij goed en ben tevreden. Er is wel enige vorm van gewenning/verslaving.

25-07-2014 | Vrouw | 41
tramadol (20ml)
Lage rugpijn
Ik heb 3 a 4 jaar Tramadol genomen druppelvorm onder de naam Valtran, het neemt binnen 10 min. de pijn weg en je krijg er ook nog es energie van en een goed humeur, helaas ook gewenning, ik moest steeds meer nemen om het gewenste effect te krijgen, En als ik niks meer had kreeg ik overal pijn en werd gewoon een dweil die nog niet meer uit bed kon, hevige pijn in mijn rug,[lees meer...] ik dacht aan niks anders meer dan Tramadol.....uiteindelijk kreeg ik het niet meer! En na een paar week had ik hepatitis, ik was groen geel en op! Mijn moeder heeft me naar de dokter moeten slepen....met spoed opgenomen! Mijn lever deed het niet meer en het was afwachten of zichzelf zo herstellen anders zou ik binnen 2 dagen dood zijn, Ja je leest het goed...nu 9 weken later ben ik er nog, maar nooit meer tramadol in mijn lichaam, het is drugs...echt heel erg verslavend...opgepast dus!