Zaldiar

paracetamol / tramadol

Artrose (35 meningen)
Pijn (algemeen) (34 meningen)
Hernia (16 meningen)
Lage rugpijn (15 meningen)
Fibromyalgie (13 meningen)
Rugklachten (9 meningen)
Reuma (6 meningen)
Artrose van de wervelkolom (5 meningen)
Gewrichtsontsteking (4 meningen)
Spierpijn (4 meningen)
Gewrichtspijn (4 meningen)
Syndroom van Ehlers-Danlos (3 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (3 meningen)
Hoofdpijn (2 meningen)
MS (multiple sclerose) (1 mening)
Ziekte van Crohn (1 mening)
Keelpijn (1 mening)
Ziekte van Bechterew (0 meningen)

Tramadol (812 meningen)
Oxycodon (296 meningen)
OxyContin (239 meningen)
Fentanyl (113 meningen)
OxyNorm (95 meningen)

16-03-2013

Artrose - gewrichtsaandoening

Het verlicht wel de pijn,maar de bij werkingen zijn heel vervelend;overal jeuk vooral op hoofd en neus.lamlendig. in het begin duizelig en depresief ,ga ze niet meer nemen,Je slaapt er wel goed van.
15-03-2013

Hernia

Ik neem Zaldiar al enkele maanden en het is fantastisch! De eerste week was ik duizelig (als ik 2 pilletjes nam, bij 1 voelde ik niets, ook geen verlichting) Ik heb al een jaar constant hoofdpijn en Zaldiar verlicht de pijn uitstkend, uiteraard is dit geen blijvende oplossing. Men moet wel oppassen bij zeer langdurig gebruik.
05-03-2013

Hernia

minder pijn ,wel heel suf en slaperig ,nu probeer ik een halfje ,tevreden!
02-03-2013

Zaldiar (paracetamol / tramadol)

Als pijnstiller werkt het middel niet echt voor mij, MAAR....in mn koppie gaat het prima, ben zeer positief en geeft het mij veel power
26-02-2013

Keelontsteking

Voor de eerste 3 dagen Zaldiar gekregen.Na de eerste en tweede tablet nam pijn goed af en werd ik moe, na de derde werd ik zo misselijk dat ik de hele nacht heb overgegeven.Nou dat is niet aan te bevelen met dichtgebrande keel.Toen gewoon paracetamol zetpillen 1000mg, minder effectief maar wel te doen.
20-02-2013

Zaldiar (paracetamol / tramadol)

Wegens uistralingspijn die heel hevig werd Zaldiar gekregen,hielp niet,daarop dosis verdubbeld. Ben na 5 dagen gestopt; liever pijn dan steeds misselijk, opgezwollen buik,en beginnende depressie wat ik nooit eerder heb gekend. Blijkbaar reageren mensen zeer onvoorspelbaar op dit medicijn.
20-02-2013

Rugklachten

Verschillende medicijnen gebruikt,die niet werkte, ben overgestapt naar Zaldiar nam er 4 per dag sinds van de week nog 3 maar ik ga weer terug naar 4. Blijg nog steeds pijn houden straalt regelmatig uit naar mijn been, dan links en dan rechts. Ken wel elk moment van de dag slapen, wordt er suf van.
08-02-2013

Zaldiar (paracetamol / tramadol)

ik neem deze medicatie voor lage rugpijnen ,zeer goed product, wel niet telaat inmenen( na 17.00 u ) wegens niet rustig slapen. na een uur voel ik me zeer opgewekt en helemaal niet slaperig. heb wel overal aan mijn lichaam jeuk maar weet ook niet of dat van zaldiar komt, neem geen ander medicatie
01-02-2013

Zaldiar (paracetamol / tramadol)

Kreeg Zaldiar voorgeschreven om zware pijn te bestrijden ivm beklemde zenuw in nek/schouder met zware uitstraling naar rechterarm. Van het eerste tablet had ik nog niet zoveel last, wel erg duizelig en een beetje een gevoel van 'high' zijn; van de tweede had ik binnen 10 minuten stuiptrekkingen, badend in zweet, hallucinaties, en toen ik probeerde op te staan, viel ik bij[lees meer...]na flauw. Aangezien ik al lage bloeddruk heb, was dit waarschijnlijk geen verstandige keuze...ik ben er dan ook mee gestopt.
01-02-2013

Keelpijn

Ben 27 jaar en vorige vrijdag geopereet aan mij keelamandelen. Heb Diclofenac + Zaldiar..God zij dank Want anders kan ik niet functioneren de klachten worden alleen maar heftiger.Ik had eerst Diclofenac+ paracethamol... Ja die combinatie helpt niet Dus blij met Zaldiar, geen bijwerkingen op dit moment! So far so good!
23-01-2013

Rugklachten

Heb al jaren paracetemol met codeine, ging prima. maar word nu niet meer vergoed, nu heb ik zaldiar voorgeschreven gekregen waar ik niet blij mee ben. Zijn heel veel bijwerkingen, en omdat ik dit niet dagelijks slik ben ik bang dat ik constant last van de bijwerkingen heb. Heb het vandaag opgehaald, maar huiver om te gaan slikken.
20-01-2013

Zaldiar (paracetamol / tramadol)

Vanwege slijtage van twee tussenwervelschijfjes in de lage wervelkolom heb ik erge pijn in de onderrug; de pijn straalt uit naar de benen. De arts van de pijnpoli heeft mij verleden jaar Zaldiar voorgeschreven; andere middelen hielpen vrijwel niet. Inmiddels heeft er een ingreep plaatsgevonden waarvan ik goede verwachtingen heb. Zaldiar is een geweldig middel; werkt perfec[lees meer...]t; na inname van 2 stuks verdwijnen pijnen na ruim een uur, de werking houdt circa zes uur aan. Ik heb geen bijwerkingen, alleen inslapen duurt lang, dus niet innemen in de vooravond. en tevreden klant dus.
14-01-2013

Zaldiar (paracetamol / tramadol)

Ik heb sinds maart heftige pijn aan mijn vingers, pols en armen. Andere pijnstillers hebben helemaal niet geholpen. Van de pijnpoli kreeg ik ongeveer een week geleden Zaldiar. De pijn is wel afgenomen, maar nog niet helemaal over. Ik heb wel veel bijwerkingen. Zoals: duizeligheid, suf en moe, hoofdpijn, heel erg moeite met opstaan ( ik ben wel wakker maar het lijkt alsof i[lees meer...]k mijn bed niet uit kan) slaapstoornis ( word in de nacht zomaar wakker) onvrijwillige samentrekking van spieren, val vaak zomaar in slaap (wel wanneer ik thuis ben) beven. Ik hoop wel dat de bijwerkingen overgaan en de armpijn steeds minder wordt. Zijn er mensen waarbij de bijwerkingen over is gegaan?
06-01-2013

Hernia

Door een niet operabele vergroeing in mijn rug met hevige pijnen kreeg ik (vanaf ca 2007) 3x dgs zaldiar voorgeschreven. Ben er zeer tevreden over. Wel vind ik het idee altijd maar paracetamol te slikken niet prettig, ik denk er slijmvorming van te krijgen en wil weten of er meer mensen zijn die dat hebben. Soms probeer ik af te bouwen naar 2x dgs, maar dan voel ik me zee[lees meer...]r belabberd.
16-12-2012

Rugklachten

Ik gebruik 12 tot 15 zaldiars per dag in afwachting van pijnpomp Of iets dergelijks.... ben regelmatig duizelig slaap ongeveer 2uur per nacht en veel last van constipatie... Help ?????
11-12-2012

Artrose - gewrichtsaandoening

I.v.m. artrose in diverse gewrichten gebruik ik al geruime tijd Zaldiar bruis (8 per etmaal) naar alle tevredenheid Het probleem is dat het volgens mijn apotheek moeilijk te krijgen is. Ik zit dan ook regelmatig zonder en moet dan tijdelijk op zaldiar capsules overstappen Zaldiar bruis heeft mijn voorkeur omdat ik dat makkelijker kan innemen en het sneller werkt Wie he[lees meer...]eft ook last van dit probleem of heeft een oplossing. Ik wil graag de bruis tabletten blijven gebruiken. Lee

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (539) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (497) - Antibiotica - penicillines breedspectrum