Artrose (35 meningen)
Pijn (algemeen) (34 meningen)
Hernia (16 meningen)
Lage rugpijn (15 meningen)
Fibromyalgie (13 meningen)
Rugklachten (10 meningen)
Reumatoïde artritis (6 meningen)
Artrose van de wervelkolom (5 meningen)
Gewrichtsontsteking (4 meningen)
Spierpijn (4 meningen)
Gewrichtspijn (4 meningen)
Syndroom van Ehlers-Danlos (3 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (3 meningen)
Hoofdpijn (2 meningen)
MS (multiple sclerose) (1 mening)
Ziekte van Crohn (1 mening)
Keelpijn (1 mening)
Ziekte van Bechterew (0 meningen)

Tramadol (849 meningen)
Oxycodon (348 meningen)
OxyContin (243 meningen)
Fentanyl (124 meningen)
OxyNorm (95 meningen)

29-03-2013 | Man | 86
Artrose - gewrichtsaandoening
Ben positief door pijnstillende werking van 1 tot 3 per dag en ook geen slaapprobleem. Door inspuiting Tramadol in mijn linkerheup was die heuppijn verdwenen; helaas na enkele dagen geen Zaldiar moeilijk inslapen heb ik vanochtend weer 1 Zaldiar tablet genomen met pijn weg! Dus zal ik Zaldiar bij pijn weer gebruiken.

21-03-2013 | Vrouw | 54
paracetamol / tramadol
Vandaag Zaldiar voorgeschreven gekregen omdat dafgan codeine 4 x daags niet echt hielp tegen de gewrichtspijnen.Maar als ik hier de beoordelingen zo lees,ben ik al bang om zo'n pil te nemen! Ben je wel fit genoeg om met de auto te rijden???

16-03-2013 | Vrouw | 65
Artrose - gewrichtsaandoening
Het verlicht wel de pijn,maar de bij werkingen zijn heel vervelend;overal jeuk vooral op hoofd en neus.lamlendig. in het begin duizelig en depresief ,ga ze niet meer nemen,Je slaapt er wel goed van.

15-03-2013 | Vrouw | 16
Hernia
Ik neem Zaldiar al enkele maanden en het is fantastisch! De eerste week was ik duizelig (als ik 2 pilletjes nam, bij 1 voelde ik niets, ook geen verlichting) Ik heb al een jaar constant hoofdpijn en Zaldiar verlicht de pijn uitstkend, uiteraard is dit geen blijvende oplossing. Men moet wel oppassen bij zeer langdurig gebruik.

05-03-2013 | Vrouw | 50
Hernia
minder pijn ,wel heel suf en slaperig ,nu probeer ik een halfje ,tevreden!

02-03-2013 | Man | 61
paracetamol / tramadol
Als pijnstiller werkt het middel niet echt voor mij, MAAR....in mn koppie gaat het prima, ben zeer positief en geeft het mij veel power

26-02-2013 | Vrouw | 15
Keelontsteking
Voor de eerste 3 dagen Zaldiar gekregen.Na de eerste en tweede tablet nam pijn goed af en werd ik moe, na de derde werd ik zo misselijk dat ik de hele nacht heb overgegeven.Nou dat is niet aan te bevelen met dichtgebrande keel.Toen gewoon paracetamol zetpillen 1000mg, minder effectief maar wel te doen.

20-02-2013 | Vrouw | 78
paracetamol / tramadol
Wegens uistralingspijn die heel hevig werd Zaldiar gekregen,hielp niet,daarop dosis verdubbeld. Ben na 5 dagen gestopt; liever pijn dan steeds misselijk, opgezwollen buik,en beginnende depressie wat ik nooit eerder heb gekend. Blijkbaar reageren mensen zeer onvoorspelbaar op dit medicijn.

20-02-2013 | Man | 44
Rugklachten
Verschillende medicijnen gebruikt,die niet werkte, ben overgestapt naar Zaldiar nam er 4 per dag sinds van de week nog 3 maar ik ga weer terug naar 4. Blijg nog steeds pijn houden straalt regelmatig uit naar mijn been, dan links en dan rechts. Ken wel elk moment van de dag slapen, wordt er suf van.

08-02-2013 | Man | 60
paracetamol / tramadol
ik neem deze medicatie voor lage rugpijnen ,zeer goed product, wel niet telaat inmenen( na 17.00 u ) wegens niet rustig slapen. na een uur voel ik me zeer opgewekt en helemaal niet slaperig. heb wel overal aan mijn lichaam jeuk maar weet ook niet of dat van zaldiar komt, neem geen ander medicatie

01-02-2013 | Vrouw | 52
paracetamol / tramadol
Kreeg Zaldiar voorgeschreven om zware pijn te bestrijden ivm beklemde zenuw in nek/schouder met zware uitstraling naar rechterarm. Van het eerste tablet had ik nog niet zoveel last, wel erg duizelig en een beetje een gevoel van 'high' zijn; van de tweede had ik binnen 10 minuten stuiptrekkingen, badend in zweet, hallucinaties, en toen ik probeerde op te staan, viel ik bij[lees meer...]na flauw. Aangezien ik al lage bloeddruk heb, was dit waarschijnlijk geen verstandige keuze...ik ben er dan ook mee gestopt.

01-02-2013 | Vrouw | 27
Keelpijn
Ben 27 jaar en vorige vrijdag geopereet aan mij keelamandelen. Heb Diclofenac + Zaldiar..God zij dank Want anders kan ik niet functioneren de klachten worden alleen maar heftiger.Ik had eerst Diclofenac+ paracethamol... Ja die combinatie helpt niet Dus blij met Zaldiar, geen bijwerkingen op dit moment! So far so good!

23-01-2013 | Vrouw | 55
Rugklachten
Heb al jaren paracetemol met codeine, ging prima. maar word nu niet meer vergoed, nu heb ik zaldiar voorgeschreven gekregen waar ik niet blij mee ben. Zijn heel veel bijwerkingen, en omdat ik dit niet dagelijks slik ben ik bang dat ik constant last van de bijwerkingen heb. Heb het vandaag opgehaald, maar huiver om te gaan slikken.

20-01-2013 | Man | 72
paracetamol / tramadol
Vanwege slijtage van twee tussenwervelschijfjes in de lage wervelkolom heb ik erge pijn in de onderrug; de pijn straalt uit naar de benen. De arts van de pijnpoli heeft mij verleden jaar Zaldiar voorgeschreven; andere middelen hielpen vrijwel niet. Inmiddels heeft er een ingreep plaatsgevonden waarvan ik goede verwachtingen heb. Zaldiar is een geweldig middel; werkt perfec[lees meer...]t; na inname van 2 stuks verdwijnen pijnen na ruim een uur, de werking houdt circa zes uur aan. Ik heb geen bijwerkingen, alleen inslapen duurt lang, dus niet innemen in de vooravond. en tevreden klant dus.

14-01-2013 | Vrouw | 28
paracetamol / tramadol
Ik heb sinds maart heftige pijn aan mijn vingers, pols en armen. Andere pijnstillers hebben helemaal niet geholpen. Van de pijnpoli kreeg ik ongeveer een week geleden Zaldiar. De pijn is wel afgenomen, maar nog niet helemaal over. Ik heb wel veel bijwerkingen. Zoals: duizeligheid, suf en moe, hoofdpijn, heel erg moeite met opstaan ( ik ben wel wakker maar het lijkt alsof i[lees meer...]k mijn bed niet uit kan) slaapstoornis ( word in de nacht zomaar wakker) onvrijwillige samentrekking van spieren, val vaak zomaar in slaap (wel wanneer ik thuis ben) beven. Ik hoop wel dat de bijwerkingen overgaan en de armpijn steeds minder wordt. Zijn er mensen waarbij de bijwerkingen over is gegaan?

06-01-2013 | Vrouw | 69
Hernia
Door een niet operabele vergroeing in mijn rug met hevige pijnen kreeg ik (vanaf ca 2007) 3x dgs zaldiar voorgeschreven. Ben er zeer tevreden over. Wel vind ik het idee altijd maar paracetamol te slikken niet prettig, ik denk er slijmvorming van te krijgen en wil weten of er meer mensen zijn die dat hebben. Soms probeer ik af te bouwen naar 2x dgs, maar dan voel ik me zee[lees meer...]r belabberd.