Zaldiar

paracetamol / tramadol

Artrose (35 meningen)
Pijn (algemeen) (34 meningen)
Hernia (16 meningen)
Lage rugpijn (15 meningen)
Fibromyalgie (13 meningen)
Rugklachten (9 meningen)
Reuma (6 meningen)
Artrose van de wervelkolom (5 meningen)
Gewrichtsontsteking (4 meningen)
Spierpijn (4 meningen)
Gewrichtspijn (4 meningen)
Syndroom van Ehlers-Danlos (3 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (3 meningen)
Hoofdpijn (2 meningen)
MS (multiple sclerose) (1 mening)
Ziekte van Crohn (1 mening)
Keelpijn (1 mening)
Ziekte van Bechterew (0 meningen)

Tramadol (812 meningen)
Oxycodon (296 meningen)
OxyContin (239 meningen)
Fentanyl (113 meningen)
OxyNorm (95 meningen)

28-11-2012

Zaldiar (paracetamol / tramadol)

Veel pijn in buik na kijkoperatie. Deze pijnstiller 1x ingenomen en meteen zo stoned als een garnaal. Dood eng gewoon. en inderdaad gee pijn gevoeld omdat de bijwerkingen zo hinderlijk zijn.
31-10-2012

Artrose - gewrichtsaandoening

Ik gebruik zaldiar preventief wanneer ik weet dat ik langer moet staan of lopen. Ik ben met dit medicijn erg tevreden. Bijwerkingen zijn gering. Slechts slaperigheid komt voor. En soms een beetje misselijkheid wanneer ik te kort op elkaar er 2 inneem. De pijn is met dit medicijn een stuk dragelijker. Zonder dit medicijn is de rugpijn bij staan en lange tijd lopen niet te [lees meer...]harden.
18-10-2012

Artrose

werkt goed, zeer tevreden.
10-10-2012

Zaldiar (paracetamol / tramadol)

Gisteren avond had ik last van gewone hoofdpijn , ik had mij een dafalgan genomen en werkte niet. Daardoor wist ik dat ik moest opletten. Ik heb mij in mijn bed gekropen en viel in slaap. Eventjes later werd ik wakker en had enorm veel zeer in mijn nek en volledig mijn hoofd. Ik begon mijn lijf uit te braken (wel 6 keer). Dan heb ik beslist om mij een zaldiar te nemen. Wat[lees meer...] mijn vader ook gebruikt bij migraine. Ik ben na het inname in slaap gevallen en was suf. Ik heb goed doorgeslapen deze nacht. Nu voel ik wel nog steeds alsof er mij iemand in mijn nek heeft geslagen. Heb nog 1 genomen en nu afwachten dat het betert ! Normaal krijg ik van de dokter een pijnstiller in combinatie : Contramal en dihydergot. dat is pas voor je een wrak te maken nadien !
08-10-2012

05-10-2012

Artrose

Door mijn ziekte kon ik op een bepaald moment door pijnlijke voeten niet meer lopen, daarnaast had ik ook pijn in de handen, eigenlijk alle beweegbare delen in mijn lichaam. Zaldiar heeft mijn leven veranderd. voordat ik s, morgens de hondjes uitlaat neem ik een zaldiar in en loop als een kievit 45 min lang. Ik ben sinds 1 jaar weer bij line dance super leuk. Zaldiar [lees meer...]heeft mijn leven een stuk positieve gemaakt Ps Ik gebruik verder geen medicijnen, zaldiar gaat ook niet samen met antidepressivum
01-10-2012

Zaldiar (paracetamol / tramadol)

ik ben drie jaar geleden aangereden er is een auto bij ons achter op gereden, terwijl voor een rood stoplicht stonden. Heb van alles geprobeerd fysio , chiropractor , orthomanuele geneeskunde en nog steeds pijn, nu naar de pijnpoli geweest en Zaldiar gekregen en deze tabletten helpen erg goed. Wel heb ik veel bijwerkingen zoals duizelig, zweten, braak neigingen en trillen[lees meer...]de handen. hopelijk krijg ik binnen een kort een Tens en dan hoef ik minder medicijnen in te nemen.
26-09-2012

Zaldiar (paracetamol / tramadol)

Ik gebruik sinds 2 jaar Zaldiar. Ik heb al 9 jaar erge migraine en heel veel spierpijn. Hiervoor gebruikte ik paracetemol met codeinefosfaat. Het hielp helemaal niet. Ik heb 7 jaar lang pijn geleden. Mn arts heeft daarna Zaldiar voorgeschreven. Aan het begin nam ik 2 pillen per dag hielp goed en had geen neiging om meer te nemen. Behalve op dagen als ik echt heel veel hoo[lees meer...]fdpijn had nam ik 1 pil extra. Bijwerkingen heb ik nooit gehad. Ik reed elke dag auto. Na een auto ongeluk moest ik 6 keer per dag 1 pil slikken. Maar mijn pijn ging nt weg. Dus ik ging meer en meer slikken. Nu slik ik wel tot 10 pillen per dag en 2,3 pillen tegelijkertijd. Is heel verslavend en gevaarlijk maar ik kan echt nt anders.......
20-09-2012

Artrose - gewrichtsaandoening

Eindelijk, na 4 jaar, iets gevonden dat helpt, 2xzaldiar 375+2x brufen 800 Retard, 's morgens en 's avonds. Niet suf, enkel wat brandend maagzuur af en toe.
16-09-2012

Rugklachten

rugklachten onder schouderbladen na airco in hotelkamer Griekenland. Diclofenac uiteindelijk gebruikt zonder resultaat. Na bezoek eigen huisarts Zaldair als medicijn. Kuur afgemaakt; (bijna) geen pijn meer. Tevreden!
12-09-2012

werkt snel
25-08-2012

Zaldiar (paracetamol / tramadol)

ik gebruik nu sinds eergister zaldiar. gister werd ik met hele erge misselijkheid wakker en braakneigingen. de hele dag niks gegeten omdat ik simpelweg helemaal geen eetlust had. vanochtend weer wakker geworden met misselijkheid. toen naar mijn moeder gestapt en die had nog maagbeschermers. vanochtend gelijk ingenomen met mijn zaldiar en dat werkt wel. het werkt wel tegen [lees meer...]de pijn maar de bijwerkingen zijn niet om gelukkig van te worden..
09-08-2012

Zaldiar (paracetamol / tramadol)

2 dagen geslikt na operatie aan enkel. 1e dag 4 pillen, 2e dag 2. 2 dagen erg veel pijn aan enkel gehad, en als die niet meer te verdragen was een pil genomen. In het begin werkte de pil zeer effectief, pijn ging weg, en enige bijwerking was superhigh zijn en zweten. Bij laatste pil ging het erg fout, ik zag dingen die er niet waren, erge opvliegers, zeer grote pupillen, [lees meer...]hoofdpijn, paniekaanvallen, onrustig, teveel energie in lichaam. Ben gaan koelen, suikerklontjes gegeten, cracker met kaas op, ademhalingsoefeningen gedaan, gemediteerd. Toen ik eindelijk rustig werd gaan slapen, en nooit meer een pil gepakt. Overgestapt naar paracetamol. En nog nooit zo geschrokken geweest. Kan niet snappen dat mensen deze pil dagelijks en jaren slikken. Staat in bijsluiter niet verslavend, maar de 2 dagen naar inname vette afkickverschijnselen gehad, en ik heb deze pil maar 2 dagen geslikt.
06-08-2012

Zaldiar (paracetamol / tramadol)

Ik gebruik normaal Tramadol voor andere problemen maar daar de werking niet genoeg was om de pijn van de krampen in de voeten te onderdrukken kreeg ik Zaldiar voor geschreven zodat ik weer iets zou kunnen lopen. Meteen na inname van de eerste tablet begonnen de problemen. Verschrikkelijk opgezette benen en vingers, pijnlijke handen, beenspieren die zeer pijnlijk zijn. Tr[lees meer...]amadol verdraag ik heel goed, maar deze toevoeging met Aspirine er in kan ik blijkbaar niet verdragen en de combo werkt niet bij mij. Meteen mee gestopt.
02-08-2012

Artrose - gewrichtsaandoening

Ik gebruik Zaldiar nu 2 jaar en ben er zeer tevreden over,ik heb veel last van mijn voeten en door de zaldiar kan ik nu een beter lopen met minder pijn,de pijn is niet helemaal weg,maar nu valt er mee te leven.
17-06-2012

Zaldiar (paracetamol / tramadol)

ik gebruik nu Zaldiar pas ene paar dagen, nadat ik bijna alle andere medicijnen gebruikt heb, maar die niet helpen (arthrotec, paracetamols, ontstekingsremmers, paracetamols met codeïne etc. etc.). Ik heb zeer hevige pijn aan mijn knie waardoor ik niet naar school kan, ongeveer 15 minuten slaap per dag. heb al heel veel onderzoeken gehad maar er is geen oorzaak uit gekomen[lees meer...]. Men dacht eerst dat ik het allemaal in mijn hoofd had, dus moest ik ook naar een psycholoog, daar is niks uit gekomen. Nu heb ik dus Zaldiar gekregen, maar heb veel bijwerkingen, ik ben heel verward, heb hoofdpijn, voel me slap, en hallucineer zelfs een beetje. Dus tot nu toe, heeft het niet veel effect, maar men zegt dat ik er aan moet wennen. Hoop dat het snel veranderd.

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (539) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (497) - Antibiotica - penicillines breedspectrum