Ervaringen met Diclofenac

diclofenac

Rugklachten (34 meningen)
Jicht (17 meningen)
Lage rugpijn (15 meningen)
Gewrichtspijn (13 meningen)
Spierpijn (6 meningen)
Slijmbeursontsteking (4 meningen)
Hoofdpijn (3 meningen)
Kiespijn (3 meningen)
Menstruatiepijn (3 meningen)
Clusterhoofdpijn (0 meningen)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

11-02-2021 | Vrouw | 47

18-11-2020 | Vrouw | 55
diclofenac (75mg)
Kiespijn
Haalt alle kiespijn weg, dat is heerlijk, maar hou rekening met buikkrampen en vol onprettig gevoel later op de dag. Dit gevoel houdt lang aan. Bij mij tot de volgende ochtend. Ontlasting gaat ook moeilijker.

30-08-2020 | Vrouw | 45
Chronisch pijnsyndroom
Diclofenac (zetpil) is goed voor ontstekingspijn en menstruatiepijn. ik moest er meteen van poepen en poepte het medicijn meteen weer eruit. Waar het WEL goed voor werkt is voor zware menstruatiepijnen bij mij dan en dan ga na het het inbrengen (anus) een uurtje liggen.

14-08-2020 | Vrouw | 63
Lage rugpijn
Bij regelmatig gebruik last van duizeligheid

23-07-2020 | Vrouw | 31
diclofenac (25mg)
Menstruatiepijn
Gekregen tegen pijn van plaatsen koperspiraal. Hielp niet tegen de pijn maar werd er wel zwaar depressief van. Na 8 uur klaarde mijn uitkijk op het leven binnen een halfuurtje weer op. Denk dat het toen was uitgewerkt.

05-04-2020 | Vrouw | 52
Peesontsteking schouder
Na tramadol,waar ik intens ziek van werd, Naproxen en Ibuprofen eindelijk iets dat werkte. Nu kan ik weer redelijk slapen zodat mijn lichaam kan werken aan het herstel. Beetje misselijk en nog lichte pijn maar dat is me liever dan niet kunnen slapen van de pijn.

12-03-2020 | Vrouw | 48
diclofenac (75mg)
Ziekte van Bechterew
De ene maagzweer na de andere, iedere keer opnieuw en ze bleven het, ondanks mijn protest, keer op keer voorschrijven. Nu zijn mijn maagproblemen dus chronisch geworden, maar mijn heupen zijn nog even lustig ontstoken, alsook mijn onderrug. Ik moest eerst een hele tijd verschillende soorten ontstekingsremmers gebruiken voor ik in aanmerking zou komen voor de inspuitingen [lees meer...]met immuuntherapie.Het heeft niks uitgehaald, maar mijn maag is intussen wel naar de vaantjes. Mij krijgen ze zo gek niet meer.

02-01-2020 | Vrouw | 56
Artrose

27-10-2019 | Vrouw | 32
Lage rugpijn
Ik heb al een tijd lage rugklachten. En gebruik daarom dyclofynac 50 mg als de pijn.te erg wordt. Het gekke is,dat het de ene keer heel.goed werkt eb de andere keer juist weer niet. Dit kan per dag verschillen. Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?

15-10-2019 | Vrouw | 30
diclofenac (12,5mg)
Tandvleesontsteking
Voorgeschreven gekregen via de tandarts, terwijl het eigenlijk vrij verkrijgbaar is via de drogist. Om de 6 uur 2 tabletjes van 12,5mg. Deze pijnstillers zouden ongeveer de 6 uur werkzaam moeten zijn, helaas ook deze pilletjes zijn bij mij binnen 3 uur weer uitgewerkt en werken niet naar behoren.

31-08-2019 | Vrouw | 37
diclofenac (50mg)
Door mijn rug gegaan. Ik kon niets meer alleen plat liggen. Begonnen met diclofinac en de dag erna was de pijn aanzienlijk minder en kon ik al wat meer. Alleen erg moe.

14-08-2019 | Vrouw | 38
Niersteen / -stenen
Als pijnstiller tegen de pijn van nierstenen twee maal een prik in mijn been gekregen. Deze werkt goed. Daarnaast zetpillen (100 mg). Dat was een drama.. De darmpijn was minstens zo erg als de pijn van de nierstenen. Ik hield niets meer binnen, spugen en ontlastingsincontinentie. Overgestapt op morfine.

19-07-2019 | Vrouw | 52
Artrose - gewrichtsaandoening
Blijkbaar ben ik nu allergisch voor diclofenac.. Had het een lange tijd niet gebruikt.

18-07-2019 | Vrouw | 28
Pijn (algemeen)
Langdurig gebruik voor pijn in spieren, gewrichten en pezen. Geen last van bijwerkingen, ook niet in het begin van gebruiken. Werkt goed als pijnstilling, heel blij met het effect.

04-07-2019 | Vrouw | 69
diclofenac (25mg)
Gewrichtspijn
1 tot 2 dagen gebruikt. Op vakantie veel bijwerkingen.

08-05-2019 | Vrouw | 36
Amandelontsteking