melatonine

Moeheid (2 meningen)

Bojan Nikolik (03-04-2015)

09-09-2015 | Vrouw | 18
melatonine (3mg)
gebruik het vaak voor het slapen gaan en word uitgerust wakker wat ik zonder melatonine niet doe. zonder val ik ook amper in slaap en ben ik vaak en veel wakker

09-09-2015 | Man | 14
melatonine (1mg)
Mijn zoon gebruikte het. Werkt prima is er nu tijdens vakantie mee gestopt en heeft het niet meer nodig. Niet 'verslavend'.

24-08-2015 | Vrouw | 75
melatonine (2mg)
ik krijg erge nachtmerries van de tablet en word erg zwetend wakker.

23-08-2015 | Man | 18
melatonine (1mg)
Onlangs ben ik melatonine gaan gebruiken van het merk "sleepz," maar tot op dus heden nog niet veel gemerkt van het effect. Van jongs af aan heb ik al slaapproblemen, heb nogal een heftige jeugd gehad waarin mishandeling plaatsvond en nog andere verschillende schokkende dingen, heb ook verschillende medicijnen geprobeerd op voorschrift van mn psychiater, maar tot nog toe h[lees meer...]eeft niks effect gehad op het gebied van inslapen, elke nacht lig ik tot zo'n zeker 5 a 8 uur wakker eer dat ik inslaap, melatonine heeft me er niet bij geholpen ondanks dat ik de dosering verhoogd heb, een keer zelfs tot 30 x 1,0 mg tabletjes op een nacht..

24-07-2015 | Man | 63

15-07-2015 | Man | 73
melatonine (5mg)
Ik gebruik al vele jaren melatonine 5 mg time-release. Dit middel heeft bij mij zéker een positieve invloed op inslapen en slaapkwaliteit. Let op, het wordt soms gezien als een slaaptablet, maar dan heb je te hoge verwachtingen. Zie het als een slaaphulp en begin er niet te jong mee. (>50-55 jaar) Als je een serieus slaapprobleem hebt dan is melatonine geen oplossing.

24-06-2015 | Vrouw | 14
melatonine (3mg)
Niet kunnen slapen. Met zo´n pilletje slaap je zo.

14-06-2015 | Vrouw | 58
Afslanken - overgewicht
het middel op zich werkt totaal niet heb alleen pijnlijke bijwerkingen.

08-06-2015 | Man | 19
melatonine (5mg)
Werkt goed! Kan hier weer door slapen en op tijd opstaan in de ochtend.

09-05-2015 | Vrouw | 45
melatonine (5mg)
Al heel mijn leven slaap ik slecht. De laatste jaren zeer slecht. Om de vijf minuten wakker. Slaap eigenlijk niet. Melatonine 3 mg eerst geprobeerd. Werkt niet. Omdat in Nederland niet hoger als 3mg (nu maar 1 mg), zonder recept, verkrijgbaar was, in het buitenland Melatonine 10mg gekocht. Ook geen effect. Heb geen stress of wat dan ook. Ben gewoon een moeilijke slaper. [lees meer...]Wil ook niet aan de medicijnen van een dokter, omdat je op den duur steeds meer nodig hebt en verslavend kan werken. Bij mij helpt er niets, dus moet er maar mee leren leven, ben ik bang. Of iemand toch nog tips??

09-04-2015 | Man | 11
melatonine (3mg)
beide zonen nu 10 en 11 jaar nemen al bijna 2 jaar elke avond 3 mg melatonine, waardoor ze makkelijker slapen binnen 15 min en smorgens uitgerust zijn en fit in de klas zitten (beide speciaal onderwijs adhd met kenmerken ass) dyslectie, dyscalculie en aggressie, uitbarstingen).

09-04-2015 | Vrouw | 18
melatonine (3mg)
Ik gebruik dit middel al bijna een jaar lang elke dag om in slaap te komen. Het werkt vrij snel (na ongeveer een half uur). Ik heb al mijn hele leven chronisch slaaptekort (mede dankzij ADD) en voor mij is dit echt een uitkomst. Soms word ik nog wel 's nachts wakker maar dan val ik gelukkig wel vrij snel weer in slaap. Ik begon met gewone tabletten maar smelttabletten we[lees meer...]rken voor mij een stuk sneller, gelukkig smaken ze niet vies dus dat is mooi meegenomen!

21-03-2015 | Vrouw | 49
melatonine (1mg)
Iedere keer als ik Melatonine inneem, word ik nachts vaak wakker. De volgende dag blijkt het alsof ik spierpijn/nekpijn heb. Een soort ontstekingspijn in mijn gewrichten. Ook heb ik de dag daarna een soort depressieve stemming. Ik neem Melatonine niet regelmatig en maar 1 mg en toch reageert mijn lichaam heel heftig daarop.

02-03-2015 | Vrouw | 18
melatonine (1mg)
Ik kan moeilijk in slaap komen en gebruik daar melatonine voor. Melatonine zorgt ervoor dat ik mij ook daadwerkelijk moe voel en in slaap kan komen. Het is wel belangrijk dat je na inname rustig naar bed gaat en evt wat leest, maar geen tv meer kijkt of zoiets dergelijks.

01-03-2015 | Vrouw | 17
melatonine (3mg)
Ik val snel in slaap door de melatonine, maar ik ben de volgende ochtend nog heel erg moe. Net als de rest van de dag. Ook vind ik het lastig dat ik de soort die ik nu heb 3 uur van te voren zou moeten innemen.

11-02-2015 | Man | 19
melatonine