Ervaringen met Temazepam

temazepam

gestrest zweten hartklopping depressie versuft ataxie

Slapeloosheid (142 meningen)
Onrust (1 mening)

09-02-2024 | Man | 46
temazepam (10mg)
Problemen met inslapen en doorslapen. Ook vaak nachtelijk worden door veel plassen, en hyperactiviteit Kreeg na wat moeite van de huisarts toch een middel. Na alternatieven te hebben geprobeerd. Zoals kammilehoning thee, Passieflora complex, valeriaan. E.d. en Me lorazepam prolepha 2,5 s,nachts te gebruiken. Het middel wat ik kreeg was temazepam, alleen geen tabl[lees meer...]etten. Gebruik was 1 per nacht en 1 nacht niet, Apotheker had alleen generieke liquid caps in een grote pot. Vroeg heeft u geen tabletten. Maar daar was heel moeilijk aan te komen Volgens de apotheker, alle slaap medicatie pil vorm stond in na bestelling Op het potje wat ik meekreeg stond het merk geprint centra farm bv. 1ex na 2 uur wat vermoeid/duf/slaperig. Dus dacht werkt wel. Maar na een paar uurtjes al weer wakker, ook weer hyperactiviteit. Dag niet gebruikt 2ex voelde ik het effect bijna meteen wat vermoeid/duf/slaperig Dus gaan slapen, en weer problemen met het doorslapen. Wel moe maar hyperactief. Dus bij mij werkt deze medicatie niet. Had in het verleden apotex tabletten die werkte wel. Maar dat is nu overgenomen door aurobindo en die werken niet. Geven bij mij alleen buikloop, maar voor de rest geen werking Op het brein. Wellicht zijn er andere die dit middel ook gebruiken, en dezelfde Klachten hebben of andere.

19-03-2019 | Vrouw | 46
temazepam (20mg)
Veel pillen voorgeschreven gehad van mijn huisarts, maar deze hielpen even en dan na een aantal weken weer hetzelfde probleem, niet kunnen slapen. Dit probleem speelt al ruim 10 jaar. Nu al een jaar Temazepam 20mg, slaap er echt goed op, ook bij dagelijks gebruik. Voor mij de oplossing en eindelijk weer een nacht slapen! Het laatste jaar ook veel minder moe overdag. Geen[lees meer...] bijwerkingen waar ik tegenaan loop

11-02-2024 | Man | 48
temazepam (10mg)
Temazepam 10 mg recept gekregen tegen slapeloosheid. Had temazepam al eerder gehad tegen slpeloosheid. Dus dacht ok. Bij de apotheker pakte hij een grote standaard pot. En deed de hoeveelheid in een klein potje. Erop staat temazepam geprint erop centra farm. Maar zijn doorzichtige liquid caps. Werking bij mij is contra voor wat het bedoeld was. Tegen slapeloosheid.[lees meer...] Maar je kan beter zeggen voor slapeloosheid. Weliswaar ik wordt wel moe slaperig +-1 uur na inname En kan gaan inslapen., maar doorslapen niet. Krijg nare dromen, waar ik wakker van wordt. En dan is me hoofd ook te hyper wakker om nog Verder te slapen. Dus voor mij niet tegen slapeloosheid. Zeker geen doorslaper. Iemand anders hier met dezelfde klachten Van dit ptodukt en merk.

28-11-2018 | Vrouw | 48
temazepam (20mg)
Afgelopen augustus voor de tweede keer niet leverbaar geweest. Ik heb het idee dat de werking minder is geworden. Er werden capsules voorgeschreven, maar die werken bij mij pas na ongeveer 3 uur. Toen kreeg ik oxazepam, dat werkt helemaal niet voor het inslapen. De arts weigerde mij om diazepam voor te schijven en dat terwijl het medicijn Temazepam in Tsjechië niet te kri[lees meer...]jgen is en toen ik mijn medicijn een keer vergeten was mee te nemen op vakantie, ik diazepam kreeg, wat bij mij veel beter hielp, zelfs maar 10 gram.

29-07-2018 | Vrouw | 48
temazepam (10mg)
Je valt er lekker van in slaap maar je moet wel voldoende slapen anders ben je brak !

18-11-2017 | Vrouw | 48
temazepam (20mg)
werd er suf van, ook volgende dag, maar sliep nog steeds niet.

21-11-2023 | Vrouw | 50
temazepam (10mg)
Voor korte tijd helpende maar niet voor lange tijd

12-05-2021 | Man | 50
temazepam (20mg)
In tegenstelling tot een hoop andere, vind ik dit prima spul ! Ja je voelt je een beetje suf na afloop ,maar thats all ! Heb vanochtend zelfs 20 push-ups gedaan, zo uitgerust voelde ik mij. Je moet wel een beetje sterk zijn voor dit spul want het is een paardemiddel. Dit middel is niet geschikt voor mentaal en fysiek zwakke mensen. Maar ben je een sportman zoals[lees meer...] ik die een paar uur slaap tekort komt, neem het gerust en je slaapt als een roos.

23-03-2015 | Man | 50
temazepam (10mg)
Twee jaar last gehad van extreme slapeloosheid, zeker in tijden van stress. Neem nu een half tabletje van 10 mg en slaap goed. Wel vroeg wakker, maar ben al een gelukkig man met 5 tot 6 uur slaap.

02-03-2024 | Vrouw | 52
temazepam (20mg)
Ik heb dit middel 9 nachten gebruikt ivm zware slapeloosheid en nog ergere slapeloosheid door PMS tgv oestrogeendominantie na een dag intermittend vasten. Ik slikte avond en nacht 3 keer capsule om de slapeloosheid eronder te krijgen voor mijn menstruatie en 2 dagen erna. Elke 3 nachten slikte ik een nacht niks. Het werkte afdoende om de ergste slapeloosheid eronder te kri[lees meer...]jgen. Ik dacht dat ik zo kon stoppen, vanwege korte gebruiksduur, maar dit was niet zo. Na 1 nacht begonnen heftige onttrekkingsverschijnselen in de vorm van zweten, eerste nacht en op de derde nacht het hoogtepunt: hele nacht wakker. Daarna ging het snel beter. Bij langer gebruik dan twee weken in normale dosering en week of langer hoge dosering langzaam afbouwen is mijn advies.

22-05-2021 | Man | 52
temazepam (20mg)
Het zou een slaapmiddel zijn. Inmiddels er van overtuigd dat ik iets anders moet gaan vragen. Het doet werkelijk niets bij me. Alleen het brak zijn voel ik.

11-07-2021 | Man | 53
Bipolaire stoornis
Ik kreeg dit medicijn voorgeschreven als extra hulpmiddel bij slaaptekort in een manische fase. Echter, inslapen is bij mij gelukkig van nature zelden een issue. Het probleem is de korte slaapduur. Als ik voor het slapen gaan dit slaapmiddel inneem, slaap ik hooguit 1 of 2 uur langer. Inname na vroeg ontwaken een aantal keren geprobeerd, dat leverde mij wel een aantal [lees meer...]extra uren slaap op. Maar dus bovengenoemde bijwerkingen Conclusie: Ik gebruik ze zelden.

21-01-2019 | Vrouw | 53

26-07-2016 | Man | 54
Bovenmatige slaperigheid

07-01-2016 | Man | 54
temazepam (20mg)
Kreeg het middel voorgeschreven via een psychiater, maar al vanaf het allereerste begin werkte dit niet bij mij. Heb weleens een week wakker gelegen met alle nadelige gevolgen van dien.

29-12-2019 | Vrouw | 55
temazepam (20mg)
Na een ongeluk waardoor ik veel pijn had sliep ik slecht. Daarom iom de huisarts begonnen met temazepam. Na 2 weken had ik al het gevoel niet meer in slaap te kunnen vallen zonder pil. Ook werd ik ‘s nachts angstig wakker. Daarna erg onrustig. Enorme spierpijn in mijn benen. Spiertrekkingen. Grieperig gevoel. Darmklachten. Één en al ellende. Het slapen ging steeds slechter[lees meer...]. Uiteindelijk helemaal niet meer. Na 2 maanden in 1 keer gestopt en alle klachten verdwenen. Ook het slapen ging daarna steeds beter.Een erg slechte ervaring dus.