Slapeloosheid (124 meningen)
Onrust (1 mening)

21-02-2016 | Vrouw | 30
ADD
Ik lig vaak in de nacht alles te overdenken in bed, met name door mijn ADD. Als ik er dan vroeg uit moet, of als ik nachtdienst heb gehad, neem ik 1 zo'n liquid cap en val binnen 10 minuten in slaap ipv na 4u, ik slaap daarna ook lekker 'nuchter' door!

16-11-2017 | Man | 31
Posttraumatische stressstoornis (PTSS)
PTSS, behandeld met EMDR.

25-09-2015 | Man | 31
temazepam (10mg)
Ongelofelijk hoe makkelijk sommige mensen hier over denken. Je zou echt zo snel mogelijk moeten stoppen met deze rotzooi en de werkelijke problemen aanpakken die je slapeloosheid veroorzaken. Dit medicijn is erg verslavend en moeilijk om mee te stoppen. Ik heb dit middel ongeveer 2,5 tot 3 jaar gebruikt wegens een angststoornis, ik had de 10 mg tabletjes. Door deze tabl[lees meer...]etjes werd ik minder gespannen en kon daardoor s'avonds makkelijker in slaap vallen. Ik zal niet ontkennen dat ik deze tabletten nodig had om me enigzins goed te voelen, ik was gewoon verslaafd. Gelukkig ben ik er nu er 5 maanden vanaf maar dat was wel afzien soms. Ik heb het veel te snel afgebouwd, in 4 weken had ik het afgebouwd omdat ik er helemaal klaar mee was, maar dit was achteraf veel te snel. En dat zonder hulp. Tijdens het afbouwen viel het wel mee maar ik had echt last van ontwenningsverschijnselen zoals hartkloppingen (in rust), hoofdpijn, angstgevoelens, diarree, slecht slapen. Op het moment is mijn ontlasting nog steeds niet goed maar dat heeft even de tijd nodig. Ik voel me nu veel fitter, energieker, kan weer helder nadenken, en ik slaap ook weer lekker. Mijn tips zijn als je gaat stoppen is bouw het rustig af, praat er over met naaste mensen/vrienden, zoek professionele hulp en ga lekker sporten! Dat heeft mij echt geholpen, ook al was ik hartstikke moe ik ging altijd lekker sporten.

16-01-2015 | Man | 31
temazepam
net 5 keer 10mg ingenomen en kan nog niet slapen..wat een flut spul.. geef mij voortaan maar een joint..

11-10-2013 | Vrouw | 31
Stress
Hallo iedereen raar om mijn verhaal zo te doen, maar wil het toch kwijt en misschien dat anderen dit ook meemaken. Ik ben 31jr en een vrouw en ik gebruik nu ongeveer 4 mnd 10 mg temazepam en gebruik het tegen alle regels in overdag. En het werkt prima voor mij. Ik heb ook geen bijwerkingen en heb zoveel energie erdoor en mijn libido is ook weer helemaal terug. Ik heb met[lees meer...] het 2de al heel lang last. Ook heb ik geen behoefte om meer te nemen. Door stress door mijn oude werkgever heb ik op advies van mijn huisarts dit voorgeschreven gekregen met de bedoeling om dit voor het slapen te gebruiken, maar doordat ik zoveel stress had en wel goed sliep ben ik het overdag gaan gebruiken en ik voel me er stukken beter door dan al die jaren voorheen. Ik ben van mezelf een heel rustig persoon en mijn bloeddruk is zo laag dat zelfs de huisarts zei dat als ik zo doorga dat ik nooit hoge bloeddruk zal krijgen. Maar voor mijn gevoel mis ik bepaalde stofjes wat mijn oude huisarts ook een keer heeft gezegd wat temazepam weer aanvult. Ik heb echt alleen maar positieve dingen te melden ik ben niet suf, heb meer libido, kan beter functioneren overdag, slaap goed en ik ben vrolijker. Ook kan ik beter nadenken over alles. Ik wil ook niet dat men denkt door mijn bericht dat dit een wondermiddel is want medicijnen werken op ieder lichaam anders, maar misschien dat iemand dit ook ervaart

06-05-2020 | Man | 32
temazepam (20mg)
Ik.ben eeen bijzonder gevial. Dat geen medicatie maar behoren werkt met een lage dosering. Maar temazepam awel. Maar maar krijg het niet voorgeschu. Waasrdoor ik altijd bet op de zwarte markr mowr kopen

05-05-2018 | Man | 32
temazepam (10mg)
Voor mij een wondermiddel, slaap de nacht door. De nacht voelt wel alsof het niet is gebeurd. Geen dromen, gewoon een donkergat etc.

23-05-2017 | Man | 33
temazepam (20mg)
Ik ben zeer tevreden over Temazepam, na wilde feesten van langer dan 2 dagen kan ik soms de slaap niet vatten. Echter met Temazepam val ik in slaap als een roosje. Ook in combinatie met GHB, lachgas, MDMA, speed, XTC en alcohol werkt het echt perfect. Aanrader voor een ieder die niet in slaap kan komen na lange zware feestjes.

28-02-2015 | Vrouw | 33
temazepam (10mg)
Helaas sta ik langere tijd (ruim een jaar) onder grote spanning en ga gebukt onder een vorm van extreme stress, een erg onrustige periode in mijn leven. (Hoog cortisol) Slapen is daarin een groot probleem geworden. Maar een mens heef nou eenmaal slaap nodig om te kunnen functioneren. Naast een gezond eetpatroon, ademhalingsoefeningen, vitaminepillen, voldoende beweging, bu[lees meer...]iten zijn en toch proberen de hoeveelheid stress binnen de perken te houden. Temazepam neem ik zo nodig. Als het mij echt te gek wordt. Vaak neem ik dan twee nachten achter elkaar dit medicijn. Ik slaap er heerlijk op. Al ben ik vaak al weer vroeg wakker, meestal pak ik zo wel 5 uur slaap achter elkaar. En dat is heerlijk!

09-02-2015 | Vrouw | 33
temazepam (10mg)
Ik word elke nacht 3 keer wakker. Ik slaap niet veel uren achter elkaar en ik kan niet in diep slaap vallen. Ik moest een halfje van 10 innemen, maar ik doe 20 mg in een keer en verrassing! nog steeds hetzelfde probleem. Conclusie de pillen werken niet.

21-11-2018 | Man | 35
temazepam (20mg)
Goed inslaap medicijn. Ik gebruik dit incidenteel in stressvolle periodes. Ik slaap dan bijvoorbeeld 2-3 nachten niet of nauwelijks en de 4e nacht neem ik dan 20mg temazepam en slaap door de vermoeidheid icm dit medicijn als een roosje. Ipv dat het allemaal erger wordt en het niet slapen een obsessie wordt. De huisarts is akkoord met dit gebruik. Doe ongeveer 5-6 maand[lees meer...]en met 1 pakje van 30 capsules. Doe dit al een aantal jaar op deze manier.

30-10-2014 | Vrouw | 35
Onrust
Door hyperalerte geest/stress, angst, burn-out ben ik steeds slechter gaan slapen. Op het laatst lukte het nagenoeg niet meer. Na flink overleggen met de huisarts pas 20 stuks Temazepam 10 mg gekregen. Kreeg dit pas mee nadat ik hem had weten te overtuigen slechts 3 nachten een tablet te nemen en daarna weer 7 nachten niet. Het middel werkt bij mij prima, vooral bij insla[lees meer...]pen; waar het voornamelijk ook voor bedoeld is. Ik slaap dan een uur of 4 à 5 en daarna nog een uur of 3 achter elkaar. Dat is enorme winst in vergelijking met hoe ik in de afgelopen 5 maanden had geslapen! Het feit dat ik ze nu in huis heb, voelt ook prettig voor me. Geen last van bijwerkingen verder zoals suf- of moeheid.

08-10-2014 | Man | 35
temazepam
Door veel te veel stress had ik last van extreme slapeloosheid. De huisarts gaf mij een kuur voor 2 weken mee van 10mg capsules. De eerste nacht werkte het goed, ik sliep voor het eerst sinds tijden 7 uur door. Kenmerkend was diezelfde nacht een bizarre droom die voor mijn gevoel wel 72 uur lang duurde. De volgende dag ging prima, beetje nog onder de indruk. De tweede nach[lees meer...]t sliep ik ook binnen een uur in, je voelt je slap worden en moe en valt zonder het te merken weg. Weer die nare en heftige dromen. De dag daarop voelde ik me niet scherp en kon niet helemaal helder nadenken, dit duurde ongeveer tot 21:00. En wederom die nacht dromen die lang duren en beangstigend zijn. Die dag daarop was het concentratieniveau al helemaal om te huilen. Katerig, alsof je veel sterke drank gedronken hebt, moe, suf en lusteloos. Ook eetlust neemt af. Maar wat mij het meeste tegenstond was het depressieve gevoel zonder aanleiding. Ik neem het niet meer, liever moe maar helder van slapeloosheid dan met mist in je kop rondlopen. Uiteraard werkt het middel voor een ieder anders, echter lees ik hier zeer herkenbare verhalen. Een enkele keer bij nood is het wellicht te doen.

27-12-2020 | Man | 36

24-09-2018 | Man | 36
temazepam (10mg)
Ik had 's nachts veel problemen met slapen en niks werkte. Heb melatonine geprobeerd en andere slaapmiddelen, maar hoorde een vriend over dit middel. Toch besloten om het maar te bestellen op proef, omdat mijn dagelijkse leven er echt op achteruit ging. En ben echt blij dat ik heb besteld, want eindelijk slaap ik weer goed en gelukkig ook niet echt last van bijwerkingen.

13-12-2014 | Man | 37
Tinnitus
De 10mg helpt voor mij nauwelijks met inslapen en kan er maximaal 5uur slaap uit slepen. Uur eerder innemen en naar bed betekent voor mij ook echt een uur eerder wakker en niet meer verder kunnen slapen.

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (533) - Antibiotica - penicillines breedspectrum