Ervaringen met Temazepam

temazepam

gestrest zweten hartklopping depressie versuft ataxie

Slapeloosheid (143 meningen)
Onrust (1 mening)

01-11-2021 | Vrouw | 86
temazepam (10mg)
Na temazepam 4 x gebruikt te hebben om de dag 1 capsule, is er tijdens de nacht erge jeuk ontstaan terwijl ik het juist ingenomen had voor slapeloosheid. Door de erge jeuk ben ik nu juist wakker. Ik zal hierdoor het niet meer innemen

12-11-2020 | Man | 24
temazepam (10mg)
Ik ben werk op onregelmatige tijden, waarbij het vaak voorkomt dat ik snachts werk waarbij het resulteert in overdag slapen. Omdat ik soms 7 nachtdiensten achter elkaar draai en overdag soms moeizaam kan slapen kreeg ik op advies temazepam voor zo nu en dan in te nemen om een dag goed te kunnen slapen. Ik heb in totaal ongeveer 6 x een temazepam 10mg ingenomen buitenom dat[lees meer...] ik er goed op sliep (8 uren) was ik zeker tot 12/15 uren na inname suffig. Sinds het gebruik van de temazepam is mijn normale nachtrust abnormaal slecht ik ben vaak vanaf 03:00 klaarwakker en dan savonds weer extreem moe ookal rek ik dan tot 23:00 alvorens te gaan slapen ik blijf halverwege de nacht wakker worden. Mijn eetlust is afgenomen, misselijk bij het eten. Terwijl ik goed kan en moet eten om op gewicht te blijven. Ik had al van veel collega's gehoord dat temazepam enorm verslavend en zeer veel bijwerkingen had. Maar omdat het geadviseerd word en je het minimaal gebruikt verwacht je geen of nauwelijks bijwerkingen maar niets is minder waar. Mijn advies, gebruik dit middel niet, zoek naar oorzaken waarom je niet kan slapen en probeer die op te lossen ipv temazepam te nemen. Of besprek andere medicatie ipv temazepam. Ik slik verder geen medicatie, geheel blanco qua voorgeschiedenis, en voor zover ik weet kerngezond.

29-12-2019 | Vrouw | 55
temazepam (20mg)
Na een ongeluk waardoor ik veel pijn had sliep ik slecht. Daarom iom de huisarts begonnen met temazepam. Na 2 weken had ik al het gevoel niet meer in slaap te kunnen vallen zonder pil. Ook werd ik ‘s nachts angstig wakker. Daarna erg onrustig. Enorme spierpijn in mijn benen. Spiertrekkingen. Grieperig gevoel. Darmklachten. Één en al ellende. Het slapen ging steeds slechter[lees meer...]. Uiteindelijk helemaal niet meer. Na 2 maanden in 1 keer gestopt en alle klachten verdwenen. Ook het slapen ging daarna steeds beter.Een erg slechte ervaring dus.

26-05-2019 | Man | 25
temazepam (20mg)
Hey Ik zit hier met slaap probleme te lang ik drink vaak alcohol rook soms wat wiet dat brengt mij zelfs niet in slaap verslaafd aan alcohol of drugs ben ik niet nu neem ik elkedag 20 MG van die temazepan nu 3 dage ofso ik slaap maar te kort zou ik 40 Mg neme ik denk zelf niet dat het werkt Ik heb wel zware probleme bij mij werkte dat soort medicijne als lorazepam w[lees meer...]el beter Ik nam 2.5 mg van dat het werkt ook zyprexa olanzapine werkt ook maar Stress en bullshit komt bij mij er bij ik denk soms ik zit in een hele diepe put en ik kom er niet meer uit het wens je het beste hoop dat je hier iets aan hebt

20-02-2019 | Vrouw | 63
temazepam (10mg)
het gebruik van temazepam, deed helemaal niets. Ik heb het nog een keer geprobeerd, maar wederom geen resultaat.

05-04-2018 | Vrouw | 62
temazepam (20mg)
Met alle slaapmiddelen beperkte werking bijwerkingen zijn tot suïcide toe komt pas na 2 maanden gebruik, maar dat heb je ook als je nooit slaapt dus willens en wetens worden er medicatie gemaakt die ernstige bijwerkingen hebben, natuurlijk of alternatieve middelen werken ook niet n slaapsysteem wat lang niet werkt kun je niet zomaar herstellen.

25-03-2018 | Vrouw | 30
temazepam (20mg)
De eerste paar keren gebruik sliep ik prima in. Wel wat vermoeid overdag, maar niet vervelend. Nu sinds twee dagen verschrikkelijk veel nachtmerries en veel wakker worden. Ik word er verschrikkelijk angstig en onrustig van.

06-12-2017 | Man | 60

18-11-2017 | Vrouw | 48
temazepam (20mg)
werd er suf van, ook volgende dag, maar sliep nog steeds niet.

16-11-2017 | Man | 31
Posttraumatische stressstoornis (PTSS)
PTSS, behandeld met EMDR.

04-09-2017 | Vrouw | 61
temazepam (20mg)
Ik kan alleen met zwaar slaapmiddel inslapen, bijwerkingen ernstig: wazig, depressief, suïcide, concentratieproblemen, erg droge mond, geeft gaatjes tandhalzen, droge huid, eczeem, instabiele beweging, snel vallen, gif opslag organen.

23-08-2017 | Vrouw | 28
ADD
ik gebruik het al 7 jaar en werkt niet meer

05-05-2017 | Vrouw | 66
temazepam (10mg)
Door de misselijkheid na inname en hoofdpijn, waarna ik moest overgeven, daar ik addisson patiënt ben en afhankelijk van hydrocortison, heb ik solo cortef bij moeten spuiten om te voorkomen in het ziekenhuis te belanden. Heb dit aangegeven bij apotheek welke mij een ander merk (Sandoz) heeft beloofd. Onze waarnemend huisarts was niet genegen om een nieuw recept uit te schr[lees meer...]ijven. Dus wachten tot onze huisarts terug is.

12-02-2017 | Man | 18
temazepam (10mg)
ik nam ze een paar dagen in, maar werd steeds om t uur wakker, te draaien in bed, lag wel comfortabeler er door maar sliep niet sneller.

07-01-2016 | Man | 54
temazepam (20mg)
Kreeg het middel voorgeschreven via een psychiater, maar al vanaf het allereerste begin werkte dit niet bij mij. Heb weleens een week wakker gelegen met alle nadelige gevolgen van dien.

04-07-2015 | Vrouw | 45
temazepam (20mg)
heb t voor t eerst ingenomen maar ben nog de helenacht wakker