Zopiclon

Zopiclon

Bojan Nikolik (27-04-2015)

14-08-2018

Drugsverslaving

Ik gebruik zoplicon als ik stress heb even rustig wil worden Volgende dag vergeet ik de stukjes wat er gebeurd was maar in het algemeen vind ik het gewoon fijn want je slaapt diep als ik wakker ben ben ik wel erg suf maar ik kannetg chagerijnig zijn kan vel reageren maar als ik bijkom is er niks meer aan de hand .ben een sporter dan sla ik mijzelf erdoorheen met een goe[lees meer...]d ontbijt en vitamine pillen. Maar top ben tevreden! Pas wel op de hoeveelheid die je neemt als 2 inneemt werkt het al binnen 20 min zorg dat je bed ligt anders ga je lui en ouwehoere bellen naar mensen haha ! Dus lekker innemen en slapen xx
12-05-2018

Zopiclon (zopiclon)

Ik slik al edn aantal jaren zopiclon 2x per week vanwege het niet kunnen slapen,met hoge uitzndering 3x per week. Maar ik heb een erg gevoelige maag en deze mini tabletjes zijn ZEER bitter,ook veroorzaken zij een erg droge mond. Let hierop mensen want die droge mond heeft mij 2 jaar geleden AL mijn tanden gekost!!! Toen slikte ik ze tijdens een zeer heftige periode dagelij[lees meer...]ks. Maar wat ik nu merk,en daar ga ik Maandag mijn huisarts over bellen.....ik word er KOTS misselijk van, tot brakens toe...maar dit nieuwe doosje met pillen is volgens mij van een andere frabricant!!! Er zit iets bij waar ik niet tegen kan en de pilletjes zijn NOG bitterder dan voorheen😨 seieuze ellende voor mij en mijn gevoelige maag!
11-05-2018

Posttraumatische stressstoornis (PTSS)

Ik slik nu Zopiclon al meer dan 4 maanden. Hiervoor slikte ik de maand December en halve maand January Quetiapine, Wat is dat troep zeg maar gelukkig had ik in die maanden geen last van vuurwerk. Zopiclon slik ik omdat ik PTSS heb na mijn uitzending Iraq in 2003. Ik vind deze pillen een goede combinatie met wat ik al slik op een dag. Dankzij deze pillen slaap ik de he[lees meer...]le nacht door maar daar integer moet ik echt bij komen in de ochtend en auto rijden zit er ook niet meer in voor mij.
13-04-2018

ADHD

Door mijn heftige adhd heb ik insomnia. Ik heb totaal geen rem in mijn hersenen en soms word ik heeelemaaal gek van denken de hele dag en nacht. Het stopt nooit
09-04-2018

Zopiclon (zopiclon)

Toen mijn vader 3 jaar geleden kwam te overlijden werkte de temazapam niet meer bij mij. Sinsdien heeft mijn dokter Zopiclon mij gegeven en dat werkt prima. Heb net wel gelezen dat ik er metaal achtige smaak in me mond kon krijgen en dat klopt. Ik heb verder geen klachten ik slaap prima nu
09-04-2018

Zopiclon (zopiclon)

heb altijd lormetazapam gehad nooit geen klachten nu niet meer verkrijgbaar en op zopicolon gezet[ onvoorstelbaar dat ze dit voorschrijven]
03-02-2018

Zopiclon (zopiclon)

Je slaapt er lekker op maar wat een troep. Overdag ben je een zombie. Kan amper op mijn benen blijven staan. Heel erg last van sufheid en duizelig...kan helemaal niets meer. Ben 44 maar voor mij zwaar bejaard
30-01-2018

Zopiclon (zopiclon)

Fijn slaapmiddel, voor als je echt een goede nacht wilt maken, kalmeert, en maakt slaperig. Echter wel bij uitzondering gebruiken, verliest bij veelvuldig gebruik zijn kracht
30-01-2018

Zopiclon (zopiclon)

Omdat Lormetazepam (Lormetazepam Mylan) opeens uit de handel was genomen sinds januari 2018, schreef mijn huisarts Zopiclon 7,5 mg voor, omdat ik al jaren een (in)-slaapmiddel gebruik. De Zopiclon geeft bij mij vervelende bijwerkingen. Een bijwerking is bekend, staat ook in de bijsluiter, een vieze bittere, metaalachtige smaak in de mond, zowel 's nachts waardoor ik onrust[lees meer...]ig sliep en overdag. De smaak is niet weg te krijgen. Daarbij kreeg ik ook weer last van verkramping van de slokdarm. Heb ik jaren geleden ook gehad bij het gebruik van Amitriptyline, een pijn die naar de kaken, keel en borst uitstraalt, je denkt aan een hartinfarct op dat moment, vreselijke ervaring. Om die reden contact opgenomen met huisarts en hij heeft aangeraden meteen te stoppen met dit medicijn. Nu 2 Diazepam gaan gebruiken om af te kunnen gaan bouwen van het gebruik van de Lormetazepam. Ze doen de mensen wat aan door ineens uit de handel nemen van Lormetazepam zonder aankondiging vooraf aan huisartsen en apotheken.
29-01-2018

Zopiclon (zopiclon)

Het middel werkt echt prima om te slapen...om de dag 1 pil. 1 dag bijna niet slapen en met de pil 6 uurtjes. Maar ik ben zo duizelig als het maar kan en zie alles wazig. Omdat het middel goed werkt ga je als je de avond niet mag gebruiken toch de hele tijd denken zal ik er 1 pakken om toch te slapen. Maar kan mij gelukkig sterk houden. Maar ipv uitgerust te worde ben ik n[lees meer...]et een zombie ...Mijn lichaam doet het maar mijn hoofd zweeft
18-11-2017

Zopiclon (zopiclon)

Na jarenlang nauwelijks geslapen te hebben, slaap ik al 2 jaar heerlijk met zopiclon. Als ik zorg dat ik minimaal 7 uur slaap heb, heb ik geen bijwerkingen. Na 2 jaar ook nog geen dosisverhoging nodig gehad. Het duurt alleen iets langer eer het werkt, maar als je dat weet is dat ook geen probleem neem je hem iets vroeger. Een enkele x als ik erg onrustig ben neem ik overd[lees meer...]ag een halve, ik val dan niet in slaap maar wordt wel rustig. Heb door de jaren heen van alles geprobeerd, zopiclon is voor mij een grote uitkomst.
13-11-2017

Zopiclon (zopiclon)

Ik gebruik af en toe een kwart pilletje per keer. Ik doe met 30 tabletten ruim drie jaar, dat is dik over de max gebruiksdatum, maar de werking blijft hetzelfde. Toen ik nog werkte nam ik alleen als ik het gevoel had dat ik niet goed zou slapen en het nog geen 22:00 uur was, omdat ik om zes uur weer op moest. Thans maakt het niet zoveel, uit omdat ik met pensioen ben en du[lees meer...]s kan uitslapen zolang ik wil.
03-11-2017

Overspannen/burn-out

Ik heb een halve tot maximaal een hele per keer genomen. De pillen zijn door de helft heel erg bitter, ik nam ze daarom met wat fris en een koekje. Het is een goed middel voor kort gebruik, het werkt snel en voldoende, maar uiteindelijk word je er afhankelijk van en neemt de werking af. De dag erna was ik zo suf als wat en had helemaal geen energie, werd pas echt wakker al[lees meer...]s het alweer tijd was om naar bed te gaan (en dus de volgende dosis te nemen). Ik ben na ongeveer 3 weken gestopt met dit middel.
15-09-2017

30-08-2017

Zopiclon (zopiclon)

Zoals met alle middelen: gebruik ze niet als je verslavingsgevoelig bent. wat ze ook zeggen, als je een slechte slaper bent is het natuurlijk verleidelijk pillen steeds vaker te nemen. Zelf ben ik begonnen ze op reis te nemen: nachtvluchten of bij grote tijdsverschillen/jetlag. Maar steeds vaker nam ik er ook een als ik een belangrijke dag heb de volgende dag, ik echt goe[lees meer...]d wil slapen. En geef je eenmaal aan toe, dan heb je heel veel belangrijke dagen ;-). Waar ik in '96 begon met 10 per half jaar, gebruik ik er nu 10 per maand. Ook te maken met de overgang, die slapeloosheid versterkt. Maar sinds 2 jaar met de huisarts afgesproken dat niet meer mag worden en nu houd ik me daar ook aan. Een halve pil doet me amper (meer) iets maar op een hele slaap ik nog altijd 6 uur als een blok en dat is toch heerlijk. Jammer dat er zo weinig goed onderzoek is, of op lange termijn kwaad kan.
03-08-2017

Zopiclon (zopiclon)

Doordat ik aripiprazol slik voor psychoses heb ik slapeloze nachten. Toen kreeg ik zopiclon voorgeschreven en ben ik die gaan slikken 7,5 mg. Door de zopiclon ben ik 0,5 á 1 kilo per dag afgevallen. Eerst had ik overgewicht 79 kilo, daarna toen ik met de zopiclon moest stoppen woog ik 59 kilo, zo snel in zo'n korte tijd (21 dagen). Ik leefde toen heel gezond. De arts had g[lees meer...]een verklaring. Sinds ik die medicijnen niet meer slik, heb ik weer een goed gewicht opgebouwd.

Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum