Ervaringen met Zopiclon

bittere smaak Misselijk rusteloos

Bojan Nikolik (27-04-2015)

12-04-2024 | Vrouw | 54

bittere smaak Misselijk

Zopliclon 7,5 mg nieuw gekregen vanwege niet leverbaar Temazepam . ( gebruik voor slapeloosheid ). Gebruik ik zonodig als ik een aantal nachten niet geslapen heb om bij te tanken Ingenomen goed in slaap gevallen, ook heerlijk geslapen. Maar werd wakker met vreselijke bittere smaak in mijn mond, nu begin van de middag nog last van. Verder licht misselijk en niet zo fit. [lees meer...]Dus zelf niet tevreden hierover. Temazepam voldoet mij zeer goed , jammer dat dit tegenwoordig niet verkrijgbaar is

28-05-2023 | Vrouw | 76
zopiclon (7,5mg)
Slecht geen nacht doorgeslapen 4 uurtjes maximum Heel wisselend bij inslapen Maar andere pillen zijn helemaal.niets. Van diazepam overgestapt dit middel.helpt niets. Waarom wordt er niets gevonden wat niet verslavend is jezelf blijft en kan slapen

29-01-2024 | Vrouw | 54
zopiclon (7,5mg)
Zoplicon Sandoz is uit de handel gehaald! Het enige merk wat echt werkte. Nu zijn er allemaal nieuwe merken die totaal geen effect hebben! En wij mensen maar betalen! Schandalig ! Maanden wachten op een nieuwe merk van zoplicon Teva en weer geen effect! //// RED. MijnMedicijn.nl - Let op: deze mening is aangepast, tekst die buiten de context valt, is verwijderd)./////

24-01-2024 | Man | 40
zopiclon (3.75)
Begin hier niet aan. Na een week ben je verslaafd. Ik heb dit middel 12 dagen gebruikt(10vhalve tabletjes) en daarna gestopt. De eerste paar dagen voel jij je heerlijk uitgerust maar na een dag of 5 krijg je smiddags al cravings en hartkloppingen, je lichaam schreeuwt om de tablet. Na het stoppen kreeg ik vreselijke angst, hartkloppingen en slaapverlamming bij inslapen. J[lees meer...]e gaat door een hel!

15-12-2023 | Vrouw | 45
zopiclon (7,5mg)
Ik heb veel slaapmedicatie geprobeerd maar niets hielp. Nu Zoplicon 7.5mg maar weer niet erop geslapen. Beetje suf en relax maar meer ook niet. Geen bittere smaak totaal geen bijwerkingen

20-08-2023 | Vrouw | 63
zopiclon (7,5mg)
Veel pijn meer dan 60 jaar. Daardoor slecht slapen pijnstillers werken niet meer. Gelukkig sta ik nog wel positief in het leven. En als ik een goede dag heb kan ik de hele wereld aan .als ik een slechte dag heb dan wil ik niet meer.en dan roep ik kom mij maar halen. Helaas gaan de slaappillen ook steeds minder goed werken. Heb al van verschillende fabrikanten zoplicon [lees meer...]gebruikt. De Teva reager ik helemaal niet op. Weet het niet meer wil heel graag leven en leuke dingen doen en door met leven .maar het ondraaglijk lijden is vaker dan de goede dagen.

29-01-2023 | Vrouw | 72
zopiclon (7,5mg)
Imovane zoals oorspronkelijk was voorgeschreven werkte prima, zonder noemenswaardige bijwerking, (droge mond) Bij het plots veranderen naar Zopiclon ervaarde ik ernstige bijwerking, misselijk/braken na inname. Bang om niet te kunnen slapen een 2e tablet ingenomen. Het vertrouwen in het slaapmiddel verdween volledig, waardoor er weer woelnachten ontstonden en zombie dagen. [lees meer...]Nu weer terug aan Imovane, maar door meerdere artsen gewezen op de afhankelijkheid met advies om te stoppen, weinig vertrouwen of alle pillen wel werken of misschien placebo er tussen zitten. Dus erg jammer, vaker wakker per nacht dus minder uitgerust.

06-11-2022 | Vrouw | 42
zopiclon (15mg)
Het begon eerst best goed, ik voelde me beter alhoewel ik na 6 uurtjes standaard wakker werd. Het rare vind ik ook dat ik in ene weg ben, geen moeheid niks. Zo patsboem weg. Het erste gebeurde na een week of 2, toen kwamen de nachtmerries, echt enge nare ook. Ik kon alles horen en zien. Ik werd gemarteld voor mn eigen ogen, dat is nu al 2x gebeurd, ik wist me te kunnen [lees meer...]ontsnappen. Maar deze troep slik ij nooit meer. Ik lig nu doodsbang op mn bed.