Ervaringen met Cetirizine Tabletten

Verkoudheid (3 meningen)
Netelroos (2 meningen)

06-03-2013 | Vrouw | 45
Hooikoorts
rotmiddel, maakt depressief. vervanger voor zyrtec

07-02-2013 | Vrouw | 33
Hooikoorts
ik gebruik dit middel al jaren en bevalt me prima.laatst griep gehad en middel niet ingenomen. na 2 dagen merkbaar door niesbuien, droge neus en harde korsten in neus

25-01-2013 | Man | 50
cetirizine
Vertraagt de reactie van het lichaam op katten enorm: kun je ook eens (kort: 2 uren) op bezoek bij een kattenliefhebber!

19-01-2013 | Vrouw | 40
Hooikoorts
Al vanaf mijn jeugd hooikoorts. Van alles geprobeerd zoals spuiten, homeopatisch geneesmiddelen. Ceterezine heeft mijn lente en zomer periode in positieve zin veranderd.

10-07-2023 | Man | 42
Hooikoorts
Ik had dezelfde klachten maar ben cetirizine blijven slikken omdat het hielp bij ergere klachten qua hooikoorts en jeuk en mijn slaapkwalitiet flink verbeterde (stop ik dan ga ik erg heftig dromen, waardoor ik ook weer moe en suf wakker word) Wel heb ik gemerkt dat wanneer ik 's morgens beweeg (10km hometrainer) en extra Magnesium en Vitamine B12 neem ik geen suf/moehei[lees meer...]d klachten meer heb gedurende de dag.

09-06-2023 | Vrouw | 62
cetirizine (10mg)
Ik gebruik het omdat ik erg allergisch ben voor insectensteken zoals muggen en horzels en daar enorme zwellingen en jeuk van krijg, met als gevolg kapot krabben en beschadigde en soms zelfs geïnfecteerde huid. In vakanties neem ik het in zodra ik geprikt wordt. Jeuk en zwelling zijn dan lang zo erg niet, dus ik heb het altijd bij me.

03-06-2023 | Vrouw | 68
Netelroos
Jarenlang (10) al netelroos en met gebruik citrizine is het voor 95 % genezen. Toch ontstaat er nog steeds nieuwe uitslag. Deze zijn kleiner en genezen sneller.

12-06-2022 | Vrouw | 32
Werkt goed!

07-12-2021 | Vrouw | 33
Huisstofallergie
Ik heb het bijna een jaar gebruikt. Geen last meer van allergie en geen bijwerkingen. Nu probeer ik te stoppen. Dit veroorzaakt nauwelijks de symptomen die ik eerst had door huisstofmijt allergie. Maar nu krijg ik wel last van jeuk over heel mijn lijf. Als ik dan toch weer een pilletje slik, verdwijnt de jeuk weer. Nu kijk ik of ik het medicijn rustig af kan bouwen.

26-06-2019 | Vrouw | 31
Hooikoorts
Na jarenlang desloratadine en livocab had dit weinig werking meer. Werkt gewoon na een tijd nemen niet meer denk ik ofzo. Werkt prima, nog wel wat last van kriebel in de neus of oor. Maar overall ontzettend blij weer gewoon naar buiten te kunnen! Gebruik het nu 4 dagen, klein beetje moe soms maar absoluut niet erg. Ik koop hem bij de Kruidvat.

20-04-2019 | Vrouw | 48
Hooikoorts
Ik lees dat levocetirizine minder bijwerkingen geeft en dat ervaar ik ook zo maar de effectiviteit is bij mij nihil. Cetirizine maakt mij inderdaad slaperig maar werkt bij mij beter. Het werkt direct en langduriger. Ik heb al sinds mijn 8ste hooikoorts. Ik heb sinds mijn jeugd van alles geprobeerd. Homeopatisch tot aan prikken. Maar ieder jaar hoopte ik weer dat ik mij a[lees meer...]lles verbeeld had totdat het voorjaar aanbrak. Een paar jaar geleden getest en helaas voor alle pollen, bomen en grassen ben ik allergisch .

25-03-2019 | Vrouw | 48
Hooikoorts
Binnen enkele uren na inname tablet veel minder last van jeukende ogen, niesen en loopneus door hooikoorts. Heb de afgelopen paar dagen vrijwel geen hooikoortsklachten meer gehad. Ben tevreden over cetirizine.

26-11-2018 | Man | 52
Longkanker
Door de longkanker krijg in immunotherapie. Het medicijn wat ik krijg toegediend heet pembrolizumab. De zeldzame bijwerking van een loopneus maar dan de hele dag was bij mij van toepassing. Na het slikken van Cetrizine heb ik daar geen last meer van.

04-08-2018 | Vrouw | 51
cetirizine (10mg)
Ik gebruik dit al vele jaren. Heb tnt geen bijwerkingen ervan ervaren. Mijn klachten zijn onder controle

02-07-2018 | Vrouw | 17
cetirizine (10mg)
Ik heb cetrizine via de aphotheek gekregen. Zodra ik word gestoken door een mug onstaat er een grote schrijf, die onwijs jeuken en pijnlijk zijn. Sinds ik cetrizine neem is de jeuk en pijn heel erg verminderd. Wel word ik wat moe en sufjes als ik het net ingenomen heb, maar dit is goed te doen en gaat 2 uur na iname weer langzaam weg. Ik kan dit middel dus zeker aanbevelen[lees meer...]!

09-04-2018 | Vrouw | 12
Allergische reactie