Slapeloosheid (25 meningen)

Diazepam bij spierkramp

Bojan Nikolik (27-05-2015)

20-01-2016 | Vrouw | 18
diazepam (5mg)
Gebruik het voornamelijk vanwege het moeilijk in slaap komen en dan ook daadwerkelijk doorslapen. Ik vind diazepam erg fijn spul, overdag kan ik er soms nog wat suffig van zijn en erg traag van begrip. Ik kan nu wel goed doorslapen en sneller in slaap komen. Ook word ik er heel rustig van en ontneemt het mijn stress/angstgevoelens.

26-12-2015 | Vrouw | 80
Onrust
Als ik onrustig ben of niet kan slapen gebruik ik maar 1 kwart van het tablet van 2 Mg En dat helpt mij al, ik gebruik nooit een heel of half tablet. Ik doe altijd het tablet in vieren delen en dan in een heel klein lenspotje.

08-10-2015 | Vrouw | 35
diazepam (10mg)
Diazepam is tot nu het enige middel in combinatie met melatonine dat er voor kan zorgen dat ik lekker kan slapen. Bovendien heeft het middel vanwege de lange geleidelijk aflopende werkzaamheid geen problemen als je het 1 of 2 dagen gewoon niet neemt. En in situaties van spanningen en onrust kan het heel erg nuttig zijn. Het middel is totaal niet giftig en de spookverhalen [lees meer...]die rondzwerven op internet zijn volgens mij slechts beperkt waar. Dit in tegenstelling tot andere benzo's waar wel heel snel afhankelijkheid kan optreden.

31-07-2015 | Vrouw | 50
diazepam (2mg)
Goedendag heeft er iemand ervaring met het gebruik van diazepam en gliclazide ? Ik hoor graag van jullie.

21-07-2015 | Vrouw | 24
diazepam (2mg)
ik slik nu sinds 15-7 deze medicijnen tussen 5 en 6 innemen 1 pil van 2 mg, 's avonds werkt die prima, maar overdag voel ik me alleen maar depressiever tot aan zelfmoord gedachtens toe, kreeg deze medicijnen om rust in me hoofd te krijgen overdat is dat helaas niet het geval. nu nog 1 weekje doorbijten en dan weer naar de huisarts voor afspraak van hoe nu verder of eventue[lees meer...]el extra of anderen medicatie.

14-06-2015 | Vrouw | 44
diazepam (10mg)
Ik ben hypermobiel , dwz dat mijn arm makkelijk uit de kom schiet. Een aantal jaren lang heb ik dit gevoel dat mijn rechter schouder uit de kom gleed want ik kon die niet op zijn plek houden. Dus dit was topsport om te doen, de hele godsganselijke dag zat ik te bewegen om die arm maar goed in de kom te houden. Door Diazepam verdwijnen deze klachten en kan ik wel normaa[lees meer...]l functioneren. Ik zou gek worden als ik weer dat terug zou krijgen wat ik destijds anderhalf jaar heb gehad.

28-05-2015 | Vrouw | 46
Fibromyalgie

30-04-2015 | Vrouw | 43
Nekklachten
Vanwege ziekte van Pfeiffer lig ik veel. Ik heb nu heel erg last van mijn nek. Kan 's nachts bijna niet slapen. Niet echt handig als je Pfeiffer hebt. Internist schreef Diazepam voor als spierverslapper. Nou helaas, het werkte bij mij niet. Werd weer na 1,5 uur wakker van de nekpijn. Verder zo duf als een konijn de hele dag. Wat mij betreft: eens maar nooit weer!

25-03-2015 | Vrouw | 56
diazepam (10mg)
Hallo, Ik gebruik al jaren Diazepam maar me huisarts wilde t niet meer voorschrijven. Nu bestel ik me medicijnen lekker online . ben er dik tevreden over! Heeft iemand dat wel is meegemaakt? Dat artsen je van je medicatie afhalen terwijl je het echt nodig hebt?

13-03-2015 | Vrouw | 47
Trillen

16-02-2015 | Vrouw | 40

14-02-2015 | Vrouw | 66
diazepam
Na een ernstig auto-ongeval in 2001 heb ik dagelijks ernstige hoofdpijn, waardoor ik helemaal niet functioneer(de). In de loop der jaren heb ik veel medicijnen geprobeerd, maar of het werkte niet of ik had teveel bijwerking. Welke medicijnen ik geprobeerd heb kan ik me niet herinneren (geheugen ernstig beschadigd). Helaas kan ik daar niet helpen aan een volledig beeld. [lees meer...] Maar diazepam was het enige dat me echt hielp, maar als een zombie door het leven gaan was noch voor mij noch voor de huisarts een optie.

30-06-2014 | Vrouw | 36
diazepam
Ik gebruikte diazepam bij angst en paniekaanvallen. dit heeft een tijdje voldoende gewerkt. Op een moment werkte het niet meer. Ik stelde ook steeds uit om er een te nemen omdat ik wist dat het een verslavende werking heeft. Op het laatst werd ik er niet meer rustig van maar eerder benauwd en onrustiger.

10-03-2014 | Vrouw | 22
Nekklachten
Iedere beweging die ik maakte deed zoveel pijn dat ik er misselijk van werd en 's nachts deed ik geen oog meer dicht. Ibuprofen, warmtecompressen, warmtegels asl Tantum etc. hielpen niet. Daarom toch naar de huisarts gegaan die concludeerde dat een spier in mijn nek volledig verkrampt was en vast zat. Om de pijn te verlichten en me te helpen slapen heeft hij Diazepam PCH 5[lees meer...] mg voorgeschreven. Ik moet zeggen dat het echt een paardenmiddel is want sinds ik de Diazepam vlak voor het slapen neem, slaap ik als een os. Het heeft helaas wel behoorlijke bijwerkingen. Zo ben ik overdag erg suf, reageer ik heel langzaam (autorijden is daarom echt niet verantwoord) en val ik halverwege de dag in slaap. Daarnaast heeft mijn korte termijn geheugen er flink onder te lijden; in vertel dingen vaak 2 of 3 keer en als ik naar boven loop om iets te pakken ben ik halverwege de trap al vergeten wat ik ook alweer wilde pakken. Verder kan ik me moeilijk concentreren en ben ik met vlagen erg duizelig en misselijk. Maar het is het dubbel en dwars waard want ik slaap tenminste weer.

18-08-2013 | Vrouw | 49
diazepam
Kort daarvoor een spondylodese-operatie gehad.L4-L5 met cage.De hele rechterkant van mijn rug,onderrug, lende en onder de schouder gaf een constante pijn.5 mg diazepam gekregen en alleen 's nachts innemen.Zelf 2 in genomen want het hielp niet echt.Nog steeds last.Moet toch weer ff terug naar de huisarts.

17-08-2013 | Vrouw | 37
diazepam (10mg)
werkt veel beter en fijner dan de baclofenalhoewel ik erg bedacht ben op afhankelijkheid, heeft als voordeel ook het angstdempend effect moest laatst een vervelende ingreep ondergaan en nam voor de ingreep 1 tabletje diazepam en ik gelukkig bj de diazepam geen vervelende bijwrkingen aleen hebberige mensen in mijn omgeving die opeens ook last hebben van kra mp en dan om een[lees meer...] tabletje diazepam vragen. Hoe brutaal krijgen ze mooi niet wel het teefoonnummer an een huisarts

Thyrax Duotab (867) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (585) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (432) - Antibiotica - penicillines breedspectrum