Ervaringen met Lorazepam

18-10-2019 | Vrouw | 29

15-10-2019 | Vrouw | 29

27-09-2019 | Vrouw | 47
Oogmigraine
Je krijgt interesse verpleegsters, dokters als je 't 6 jaar slikt zonder verslaafd te worden.

18-08-2019 | Vrouw | 62
lorazepam (1mg)
Na 30 jaar Bromazepam gebruik 2x dgs 6 mg is het middel plotsklaps niet meer in de handel. niet kunnen afbouwen (had geen bijwerkingen) Resultaat Heftige angstaanvallen (functioneren niet mogelijk alleen achter de tafel zitten)Start Lorazepam 2x dgs 1 mg. Direct een droge mond, depersonalisatie en derealisatie. Word er wel kalm van maar is bocht. Morgen weer iets anders pr[lees meer...]oberen in overleg met de arts. Fijn bedankt farmaceutische industrie! Boos

08-08-2019 | Vrouw | 75
Zenuwachtigheid
Onze zoon van 25 werd door iemand Anders doodgereden, 30 april 1993, ons leven was kapot en onze andere kinderen ook,de oudste nu 53 ook aan de tabletten citolapram.Mijn man gebruikt ook 3 keer daags 1 Mg maar wil graag autorijden hij kan beter met dan zonder lorazepam,, veel gemoedelijker

30-07-2019 | Vrouw | 53
lorazepam (2mg)
ik ben zeer tevreden met Loramezapan 2 mg elke avond 1 en 1 trazolan en ik slaap er nog steeds goed van. ongeveer 4 jaar in gebruik en werk nog steeds heel goed

15-07-2019 | Vrouw | 51
Overspannen/burn-out
Dit middel doet de helft niet wat Lorazepam apotex 2,5 mg wel bereikt

15-07-2019 | Vrouw | 51
Overspannen/burn-out
Lorazepam Apotex 2,5 mg hielp mij om nog wat te slapen. Na herstel sliep ik er pria op en kon ik zelf de tablet halveren om een nacht te slapen. Nu Lorazepam Prolepha 2,5 mg gekregen ( bepaald zorgverzekeraar) en helaas doet dit nog niet de helft van de Lorazepam apotex. SLaap nu hooguit paar uurtje en dan nog veel even wakker.

11-06-2019 | Vrouw | 25
lorazepam (1mg)
Ivm slapeloosheid en overprikkeling bij hsp en autisme dit medicijn. Elke avond 0.5mg. Ik slaap er heerlijk op, sochtends wel wat suf. Wat me wel zorgen baart is dat er gewenning kan optreden. En zomaar stoppen lukte niet, toen sliep ik zeer slecht.

10-05-2019 | Vrouw | 58
lorazepam (1mg)
Sinds 2 maanden gebruik ik 1,5 Mg p.d vanwege angst en paniek bij burn out. Heb gelukkig niet hoeven ophogen maar wil nu graag minderen. Ben daar best wat huiverig voor ( heb gegoogeld en had dat natuurlijk niet moeten doen) Verder heeft het me goed door de ergste tijd heen geholpen. Enige is dat ik een wat ‘wattig’ gevoel in mijn hoofd heb maar dit kan ook met de bu[lees meer...]rn out te maken hebben.

12-12-2018 | Vrouw | 53
lorazepam (1mg)
We zijn 5 jaar geleden verhuisd naar een plaats waar ik me absoluut niet gelukkig voelde. Ben daarbij in de menopause. Slapeloosheid is toen begonnen. Neem dagelijks 1mg bij het slapen gaan. Is zeer effectief, maar zou er heel graag mee stoppen omdat ik gelezen heb dat het een verhoogd risico op dementie geeft.

25-11-2018 | Vrouw | 43
lorazepam (1mg)
Ik heb PTSS Gebruik het indien nodig maar op dit moment 3 x per dag. Ik zorg er voor dat ik het niet te lang gebruik ivm afhankelijkheid. Maar wat zou ik graag willen dat ik dit gewoon structureel kan slikken! Het is een wonder! Met lorazepam kan ik functioneren! Enige echte probleem is dat je eigenlijk niet mag autorijden. Ik vraag me alleen af wat gevaarlijker is. Ik zon[lees meer...]der lorazepam achter het stuur of met.....

01-10-2018 | Vrouw | 77
lorazepam (1mg)
Verschrikkelijk... Mijn moeder veranderde van een levendige vrouw naar een kasplantje de heledag niet meer praten op de bank niet meer eten... Werkelijk een kastplantje... Meteen ermee gestopt.

10-07-2023 | Man | 55
lorazepam (1mg)
Afkicken afschuwelijk, ook met taperingstrips. Eerst mislukte poging zonder taperingstrips. Zeer verslavend. Ik snap niet hoe de ggz dit middel langer als 2 weken kan voorschrijven en niet op de risico s wijst. Bijwerkingen worden door behandelaars gebagatelliseerd. Onverantwoord! Tijdens Afkicken vooral laatste fase waarin ik nu zit slopend. 0,05 mg afbouwen per week e[lees meer...]rvaar ik als zeer moeilijk

08-05-2023 | Man | 26
lorazepam (2,5mg)
Ik wil graag voor de lezers die afbouwen met lorazepam en een hart onder de riem steken. Ik ben bij het crisis centrum van GGZ terrecht gekomen en tegen een opname gezeten. Ik ben toen gestabiliseerd met: - 50MG quetiapine korte afgifte voor het slapen - 50MG quarantaine lange afgifte voor overdag - 40MG Citalopram - 7,5 MG Lorazepam Ik heb de lorazepam 2 ma[lees meer...]anden vol gebruikt en had nog wat last van angst en spanning maar besloten om te gaan afbouwen. Week 1: 2,5MG 's ochtends, 1,25MG 's middag en 1,25MG 's avonds. Dit was zeker te merken en je spanning zal toenemen en dit lijkt op je angst en paniek stoornis maar dit is het niet, ECHT WAAR. HOUDT DIE GEDACHTE VAST. Week 2: overgegaan naar Diazepam. 5MG 's middags en 15MG 's avonds. Deze overgang is zwaar, na een paar dagen toch besloten naar de 30MG te gaan. Dit heb ik 4 dagen gedaan om weer even wat stabieler te worden. Week 3: ik ben aan het afbouwen met 2MG per dag. Dit houd in dat ik nu, na één week al op 16MG diazepam zit en het is echt goed vol te houden. De spanning blijft wat hangen maar onthoudt echt, dit zijn ONTWENNINGSVERSCHIJNSELEN! Week 4: ga ik nu in en ga verder met 2MG afbouwen per dag. Dit betekend dat ik in 8 dagen dus van de Diazepam af ben en volledig medicijn vrij. De beide quetiapine,s ben ik in één x mee gestopt na een maand en de Citalopram zal ik nog even houden. Je kunt dus succesvol en snel afbouwen, het zal mij in een maand lukken zoals het nu lijkt. Houdt alsjeblieft vol en blijf vooral sterk in je hoofd dat dit de medicatie is en niet je stoornis! Ik hoop dat ik mensen in de afbouwperiode een beetje heb kunnen helpen door dit verhaal te delen. Succes allemaal en you can do this!💪🏼

11-04-2023 | Man | 23
Psychose
Bij mij is het vandaag de 1 e dag dat ik hem inneem 2x perdag neem ik 1 mg in na hoeveel tijd moet dit medicijn werken Na hoelang wachten heeft dit medicijn lorezepam geholpen na hoeveel dagen of weken?