lorazepam

Onrust (5 meningen)
Epilepsie (1 mening)

10-12-2019 | Vrouw | 52
lorazepam (1mg)
Na 20 jaar bromazepam 3 mg te hebben gebruikt, 6 keer per dag de helft, was deze niet meer te krijgen.. Overgegaan op lorazepam 1 mg waarvan ik er 4 keer een halve slik door de weeks en in het weekend 3 keer een halve, heb ik mijn leven weer terug! Inmiddels slik ik het nu 5 maanden en ben 10 kilo afgevallen. Dit was ik aangekomen van de bromazepam.kortom,voor mij niks and[lees meer...]ers meer

07-11-2019 | Vrouw | 54
lorazepam (2,5mg)
Doordat ik 6 jaar geleden het een en ander heb meegemaakt, heb ik PTSS, ik was erg angstig en kon helemaal niet meer slapen. Mijn HA heeft mij toen Lorazepam voorgeschreven 2,5 mg en er ging een wereld voor mij open. In het begin slikte ik er 2x 2,5 mg voor het slapen gaan, nu 6 jaar later zit ik op 1.25 mg. Lorazepam is het enigste wat bij mij werkt en voel mij er heerlij[lees meer...]k bij, goed slapen, geen angst meer. Maar oppassen met autorijden want het kan je reactievermogen verminderen. Ik probeer het nog verder af te bouwen en als dat niet lukt dan zeg ik lang leve Lorazepam.

03-11-2019 | Vrouw | 29
lorazepam (1mg)
Na een hectische periode gevolgd door een traumatische ervaring, heb ik twee maanden lang driemaal per dag lorazepam (1mg) geslikt en dit heeft mij heel goed geholpen. Dit medicijn wist, i.c.m. de steun van naasten, mijn spanning te verlichten en mijn suïcidale gedachten te onderdrukken. Sufheid was een prettige bijwerking in mijn geval: de doodswens was (en is) er nog[lees meer...] steeds, maar zelfmoord plegen kostte onder invloed van lorazepam gewoon teveel moeite. Waarom moeite doen als je ook lethargisch op de bank kunt liggen? Daarnaast kwam ik de deur meer uit dan voorheen, wat direct weer ophield na het stoppen met dit medicijn. Vanwege mijn angst voor gewenning – ik keek steeds op de klok in de hoop dat ik mijn volgende 'pammetje' alweer mocht slikken – heb ik zelf besloten om te stoppen. De spanning kwam terug, dus enkele weken later ben ik op advies van mijn psychiater begonnen met een ander medicijn (geen benzodiazepine) waar ik ook heel tevreden over ben. Nu heb ik lorazepam slechts voor incidenteel gebruik in huis, maar vanwege het feit dat je na inname drie dagen lang niet mag autorijden, heb ik hier tot op heden nog geen gebruik van gemaakt.

18-10-2019 | Vrouw | 29

18-10-2019 | Vrouw | 29

15-10-2019 | Vrouw | 29

27-09-2019 | Vrouw | 47
Oogmigraine
Je krijgt interesse verpleegsters, dokters als je 't 6 jaar slikt zonder verslaafd te worden.

18-08-2019 | Vrouw | 62
lorazepam (1mg)
Na 30 jaar Bromazepam gebruik 2x dgs 6 mg is het middel plotsklaps niet meer in de handel. niet kunnen afbouwen (had geen bijwerkingen) Resultaat Heftige angstaanvallen (functioneren niet mogelijk alleen achter de tafel zitten)Start Lorazepam 2x dgs 1 mg. Direct een droge mond, depersonalisatie en derealisatie. Word er wel kalm van maar is bocht. Morgen weer iets anders pr[lees meer...]oberen in overleg met de arts. Fijn bedankt farmaceutische industrie! Boos

08-08-2019 | Vrouw | 75
Zenuwachtigheid
Onze zoon van 25 werd door iemand Anders doodgereden, 30 april 1993, ons leven was kapot en onze andere kinderen ook,de oudste nu 53 ook aan de tabletten citolapram.Mijn man gebruikt ook 3 keer daags 1 Mg maar wil graag autorijden hij kan beter met dan zonder lorazepam,, veel gemoedelijker

30-07-2019 | Vrouw | 53
lorazepam (2mg)
ik ben zeer tevreden met Loramezapan 2 mg elke avond 1 en 1 trazolan en ik slaap er nog steeds goed van. ongeveer 4 jaar in gebruik en werk nog steeds heel goed

15-07-2019 | Vrouw | 51
Overspannen/burn-out
Dit middel doet de helft niet wat Lorazepam apotex 2,5 mg wel bereikt

15-07-2019 | Vrouw | 51
Overspannen/burn-out
Lorazepam Apotex 2,5 mg hielp mij om nog wat te slapen. Na herstel sliep ik er pria op en kon ik zelf de tablet halveren om een nacht te slapen. Nu Lorazepam Prolepha 2,5 mg gekregen ( bepaald zorgverzekeraar) en helaas doet dit nog niet de helft van de Lorazepam apotex. SLaap nu hooguit paar uurtje en dan nog veel even wakker.

11-06-2019 | Vrouw | 25
lorazepam (1mg)
Ivm slapeloosheid en overprikkeling bij hsp en autisme dit medicijn. Elke avond 0.5mg. Ik slaap er heerlijk op, sochtends wel wat suf. Wat me wel zorgen baart is dat er gewenning kan optreden. En zomaar stoppen lukte niet, toen sliep ik zeer slecht.

10-05-2019 | Vrouw | 58
lorazepam (1mg)
Sinds 2 maanden gebruik ik 1,5 Mg p.d vanwege angst en paniek bij burn out. Heb gelukkig niet hoeven ophogen maar wil nu graag minderen. Ben daar best wat huiverig voor ( heb gegoogeld en had dat natuurlijk niet moeten doen) Verder heeft het me goed door de ergste tijd heen geholpen. Enige is dat ik een wat ‘wattig’ gevoel in mijn hoofd heb maar dit kan ook met de bu[lees meer...]rn out te maken hebben.

12-12-2018 | Vrouw | 53
lorazepam (1mg)
We zijn 5 jaar geleden verhuisd naar een plaats waar ik me absoluut niet gelukkig voelde. Ben daarbij in de menopause. Slapeloosheid is toen begonnen. Neem dagelijks 1mg bij het slapen gaan. Is zeer effectief, maar zou er heel graag mee stoppen omdat ik gelezen heb dat het een verhoogd risico op dementie geeft.

25-11-2018 | Vrouw | 43
lorazepam (1mg)
Ik heb PTSS Gebruik het indien nodig maar op dit moment 3 x per dag. Ik zorg er voor dat ik het niet te lang gebruik ivm afhankelijkheid. Maar wat zou ik graag willen dat ik dit gewoon structureel kan slikken! Het is een wonder! Met lorazepam kan ik functioneren! Enige echte probleem is dat je eigenlijk niet mag autorijden. Ik vraag me alleen af wat gevaarlijker is. Ik zon[lees meer...]der lorazepam achter het stuur of met.....