ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 2 van 7

25-04-2018

Oxazepam (oxazepam)

Gekregen tegen paniekaanvallen... alles werd alleen maar erger.. ruim 4 weken dood en doodziek op de bank gelegen... kon niet meer lopen, staan, had geen coördinatie meer, en was de hele dag duizelig.... toen ik de dosis van 10mg wilde halveren naar 5 Mg... Werd de ellende alleen maar groter.. heftige spierspasmes volgde en stopten niet meer.... hierdoor 4 dagen in het Z’h[lees meer...]uis gelegen.... puur vergif voor mij :-(
08-04-2018

Posttraumatische stressstoornis (PTSS)

Het helpt mij de angsten van ptss onder controle te krijgen en als ik het tijdig inneem is de kans op dissociaties kleiner.
22-03-2018

Oxazepam (oxazepam)

Voorgeschreven na een traumatische ervaring. Vooral als ik op bed lag had ik last van angst en paniek aanvallen en kon er niet of slecht van slapen . Slapen is nog niet 100% maar de paniek aanvallen waren zeer goed controleerbaar met de oxazepam de eerste dagen 3 maal per dag genomen daarna alleen 2 een uur voordat ik ging slapen . Laatste week nog maar 1 in de avond
15-03-2018

Nervositeit

Na heftige levenservaringen en verlies van dierbaren heeft oxazepam me geholpen om rustiger te worden.
14-03-2018

Oxazepam (oxazepam)

Tja, wat moet ik er over zeggen.... Gebruik het nu 9 a 10 weken ofzo, eerst 4 keer per dag (om de 6 uur) en nu sinds twee nachten Seroquel 25mg want slapen kon ik niet op de Oxazepam, ook niet op Diazepam, en ook niet op Temazepam... Sla de oxazepam van de nacht nu over omdat de Seroquel zijn werk dan doet. Neem overdag nog 3 tabletjes Oxazepam van 0,5mg... Hoop over te [lees meer...]kunnen gaan op een ander angstremmend middel of Seroquel XR (verlengde afgifte) en daardoor de Oxazepam af te kunnen nouja durven bouwen. Ik ga niet adviseren om het wel of niet te gaan gebruiken maar wel dat ik er van baal dat ik me er zo afhankelijk van voel.... Verschrikkelijke periode achter de rug, trauma, stress, angst, depressie.... stapelgek en apatisch geworden van angst, letterlijk...... En dan opgenomen worden in een crisisziekenhuis... Ook niet heel tof geweest.... Door de gebeurtenissen daar ben ik het preventief gaan slikken. AL met al, het heeft me door een afschuwelijke periode heen geloosd maar ik durf het huis niet meer uit zonder. In iedere tas en iedere jaszak zitten tabletjes... Geestelijk zwaar verslavend dus..... Haat liefde verhouding geworden.
07-03-2018

Oxazepam (oxazepam)

Al jaren last van paniekaanvallen en hyperventilatie.. Dit beinvloede mijn werk en priveleven enorm. Via diverse artsen en psychiaters medicijnen gekregen maar Oxazepam lijkt voor mij het beste te werken. Alleen ze schrijven voor mij niet genoeg voor zodat ik genoodzaakt was om op andere manieren aan het medicijn te komen. Ik gebruik nu over de hele werk dag 3 halfjes van[lees meer...] 50MG en hiermee kom ik de dag prima door en ik kan me zelfs beter concentreren hierdoor. Ik ben veel rustiger, maak me niet zo druk meer en ik maak ook minder fouten. Ik ben alleen bang wat de langetermijn effecten zullen zijn.. Ik durf eigenlijk niet meer zonder dit medicijn :(
15-02-2018

Oxazepam (oxazepam)

Door huisarts voorgeschreven 2x10 mg ineens om beter te slapen. Werkt wel, maar soms al na enkele uren wakker. Overdag zeer neerslachtig gevoel, lijkt op een kater.
05-02-2018

Pagina 2 van 7

Mirena (2052) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (456) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (445) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (365) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!