ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 2 van 7

26-08-2017

Oxazepam (oxazepam)

Ik neem oxazepam om mijn angst te overwinnen. Dit medicijn helpt zeer goed om deze te onderdrukken en uiteindelijk hopelijk de angst te overwinnen. Ik neem 1x tablet 10mg per dag en aangezien het verslavingsgevoelig schijnt te zijn ook dagen over te slaan als ik mij goed voel.
17-08-2017

Oxazepam (oxazepam)

Vorig jaar een heftige periode met angst en depressie doorgemaakt. Deze medicatie heeft mij geholpen de scherpe randjes eraf te halen. Na een half uur begon het te werken en het hielp mij om alles weer even te kunnen relativeren. Ik was erg bang voor de verslaving, maar heb het op aandringen van de huisarts en psycholoog, 2 maanden lang 4x dgs ingenomen en vervolgens in ee[lees meer...]n keer mee gestopt. Geen problemen mee gehad. Dit is nu een jaar geleden. De periode dat ik het dagelijks meerdere malen innam merkte ik wel duizeligheid en soms wat afwezig. Als ik dan ging zitten en het gevoel over me heen liet komen, ging het na een paar minuten beter.
19-07-2017

Oxazepam (oxazepam)

Ik gebruikte eerst oxazepam tegen de paniekaanvallen en angst. Helaas heeft dit een uur inwerktijd nodig, en een paniek aanval kan tot max 90 minuten duren is mij door de dokter verteld, maar ze was even vergeten dat dat medicijn niet snel genoeg werkt op het moment dat ik een paniekaanval krijg. Voor een examen of iets waar je van te voren rekening mee kan houden en gespa[lees meer...]nnen bent, daar kun je je op voorbereiden door het op tijd in te nemen. Maar bij mij werkt het niet op tijd als ik een paniekaanval krijg/heb.
14-07-2017

Chronische depressie

na een helse ervaring erg in een neer gaande spiraal terecht gekomen
26-06-2017

Stress

Hielp goed. Innemen wanneer nodig helaas was dit soms meer als dan voorgeschreven. Net zoals vorig jaar was dit hetzelfde maar het toch weer geprobeerd met Oxazepam. Nu op de seroquel overgestapt en dit werkt beter voor mij, iets vlakker in mijn hoofd. Oxazepam mag geslikt worden voor eventuele bijwerkingen bij de sertraline maar vanwege de seroquel doe ik dat niet.
05-06-2017

Oxazepam (oxazepam)

Oxazepam werkt relatief snel waardoor ik het ook tijdens het opkomen van een paniekaanval in kan nemen en er baat bij heb. Ik vind dat prettiger dan de hele dag preventief versuft te zijn.
04-05-2017

Oxazepam (oxazepam)

Ik slik nu al tijdje oxazepam (van juni) Juni. Zware tijd achter de rug. Gingen verhuizen. Ik zelf heb adhd, borderline, fibromyalgie, cvs, hvs, acs, paniek en angststoornis en ptss. Ik heb 5 kinderen, de 3 oudste hebben ook van alles oa. Adhd, autisme en een heeft een hersentumor. Een verhuizing brengt voor iedereen spanning en stress mee, maar vooral hier. Mijn vriend he[lees meer...]eft ook autisme en kon dus niks hebben als kids overprikkeld waren enz. Ik kon lichamelijk niet veel in huis doen (deed het toch anders kwam nooit wat af. Vriend werkte elke dag tot 6, voor ie thuis en gegeten had was half 9 had ie vaak al geen zin meer) maar ja mijn lichaam trok t niet dus ik kreeg mee last eerste week dat we er echt woonde had mijn vriend zo’n bui . Niks was goed. Ik lag op bed met veel pijn. Was niet goed en nou ja landing negatief er over door de pijn en stress en stress van de kinderen opvangen. Schoot ik in hyperventilatie, daardoor werd mijn vriend helemaal overspoeld want wist niet wat te doen. Had nog nooit zo aanval mee gemaakt. Dus pakte hij zijn tas en ging er vandoor liet mijn achter met me ademhaling. Ik kwam steeds moeilijk op adem ik werd spierwit(zei dochter). Ik shakte. Ze was pas 5 maar belde 112 mama kan niet ademen, ze kende adres nog niet. Ik kon t niet uit spreken, dus dochter moest lang blijven hangen om te traceren, waar tel vandaan kwam. Ondertussen buren( die ik dus net 2@3 weken kende) buurvrouw bleef bij me hoofd staan wist ook niks te doen. Ik shakte en trilde. Blijkbaar eng gezicht. Viel regelmatig weg ambulance was er snel maar door het vertrek van me vriend werd t erger. En ook de angst buurman belde hem meerdere keren. Via fb hij zei keihard kom niet voor ze normaal is!! En stapte in trein. Broeders hebben 3 kwartier van alles geprobeerd lachgas en zuurstof enz. Niks hielp. Ik werd bleker en viel steeds verder weg. Dus ik moest mee. Buurman heel boos me vriend gebeld, dat hij gvd nu huis moest komen dat ik mee genomen werd. Maar ja autist die niet weet wat te doen en hem iets verplichte werkt niet dus hij kwam niet. In zh ook nog minstens uur bezig geweest met alles. Kon met moeite uitleggen dat vriend stem meestal ff helpt dus arts belde. Nou ging niet van harte maar ik kon iets wat praten( hoelang ik over een zin deed was niet normaal). Kon vertellen over hvs en diazepam slikte voor spieren. ( en nog veel meer maar dat kon ik niet zeggen en hadden ze op mijn kamer al allemaal gevonden) ze gaven me een pilletje zou snel helpen. Ik in paniek geen tramadol of iets aub. Ik werk heel heftig op bijwerkingen. Bij tramadol ga ik hallucineren dus vriend gebeld. Ik zei alleen maar chocolade cake hij wist genoeg en legde arts uit wat er evt gebeuren kan als ze niet goed aan slaan. Maar in tegendeel het werkte. Kwartier later viel ik letterlijk weg. Ik was in eens ontspannen en ademhaling was heel rustig zo rustig dat ze meerdere keren en plekken controleren moesten. Vanaf die dag krijg ik ze voor geschreven 3a4 per dag. Doe ik niet alleen als nodig is maar nu heb ineens super last van bijwerkingen. Ik voel me heel raar emoties blokt ie idd maar ik heb geen honger of dorst. Ik ben onrustig koud en veel lucht rondom /in borstkas. Ik vergelijk het vaak met high gevoel. Als t dan uit werkt, zweet ik me kapot en ben ik super gespannen. Ik kan ook absoluut niet slapen met dit op dus kan zo zijn dat ik nachten wakker ben. Sinds sept heel veel stress door arrestatie ex. en bijkomende problemen in mijn gezin (waren al uit elkaar) en nam bijna elke dag oxa in. Maar in eens kwamen alle emoties er door. Ik huilde ik was bang schreeuwde en liep weg bij belangrijke afspraken, hartkloppingen waar ik echt ziek van werd dus kreeg ook pillen voor hart erbij. Sindsdien werkt t tégen hartkloppingen en soms iets wat extra emoties te blokken. Ik hoor meer mensen zeggen zo raar te voelen, maar sommige niks en sommige die meer mg hebben ook nergens last van? Iemand ook ervaring?
17-04-2017

Oxazepam (oxazepam)

Ik gebruik al jaren Oxazepam van Sandoz en Centrafarm, naar behoefte en zonder verslavend effect. Kreeg ineens Oxazepam van Accord, kleine tabletjes zonder gleuf dus niet gemakkelijk te breken. Ik merk helemaal niets van deze Oxazepam, doet zijn werk niet! Het lijkt wel een placebo.
Pagina 2 van 7

Mirena (2031) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (831) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (435) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (433) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (358) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!