flucloxacilline

Wondroos (41 meningen)
Infectie (wond) (30 meningen)
Bacteriële infectie (23 meningen)
Oorontsteking (9 meningen)
Ontsteking in de borst (9 meningen)
Krentenbaard (7 meningen)
Keelontsteking (3 meningen)

25-03-2018 | Vrouw | 50
Infectie (wond)
Dit middel wil ik nooit meer. Na 2 dagen kreeg ik een onrust in benen en lijf. Vreselijk gevoel. Snachts niet kunnen slapen en naarmate ik slikte voelde ik me al zieker. Dit nooit meer. Geen trek in eten. Zitten liggen en lopen ga maar door! Ook 4 x dus en dan of 2 uur na of 1 uur voor t eten! Maargoed t eten smaakte me al minder dus dat werd wat makkelijker!

17-10-2021 | Vrouw | 69
Infectie (wond)
Heb een wond op de arm, die is gaan ontsteken. Huisarts dacht aan lymfevat ontsteking. Ontsteking werd al snel minder maar ben erg ziek van deze antibiotica. Heb PDS, dus al heel gevoelige darmen. Neem extra probiotica. Veel hoofdpijn, misselijk , algehele malaise en vreselijk moe. Bel morgen de huisarts, wil hier mee stoppen, ook al is het effectief.

23-05-2021 | Man | 36
Bacteriële infectie
Doordat ik bulten op mijn hoofd en gezicht kreeg. Heb ik deze antibiotica voorgeschreven gekregen. Ik zit nu op de 6de dag, moet nog 4 dagen. Ik heb wel het idee dat het werkt, maar NOOIT MEER! Op lege maag innemen, uur niet eten, 2 uur voor de volgende tablet niks eten. En de bijwerkingen! Pffff duizeligheid, misselijkheid, suf voelen, maagpijn, maagzuur, s[lees meer...]lokdarm branderig gevoel, zeer droge huid, extreme jeuk op rug en onderarmen .

19-03-2021 | Vrouw | 56
Infectie (wond)
Vanwege een nagelriemontsteking (nijnagel) Flucloxacilline 500 mg gekregen, 4x daags 1 capsule. Na 2 dagen globus gevoel gekregen, het gevoel dat de capsule in de keel blijft steken. Dat gevoel is niet meer weggegaan, het wordt steeds heviger. Door dit gevoel ook misselijkheid en vaak vanuit de keel boeren.

28-02-2021 | Vrouw | 38
Gistinfectie van de huid
Roodheid en deel van de zwelling van mijn voet afgenomen. Na 10 dagen deze kuur nog steeds pijn en de roodheid niet geheel verdwenen.

03-12-2020 | Vrouw | 68
Bacteriële infectie
Ik werd op 9 november j.l. geopereerd aan carpaal tunnelsyndroom en na 3 dagen zoveel pijn in mijn hand dat ik ter controle terugging naar Osaka ziekenhuis in Zwolle, vonden dat ik meer moest oefenen en vervolgens na 2 dagen weer met spoed naar ziekenhuis, waar in totaal 3 dagen achter elkaar onder narcose de hand is schoongemaakt want er zat een zeer ernstige infectie in [lees meer...], vervolgens 8 dagen aan het infuus en daarna naar huis met dit medicijn, Nu is het 3 december en nog niet helemaal genezen en heel veel pijn maar het gaat de goede kant op

28-06-2020 | Vrouw | 56
flucloxacilline (500mg)
Ontsteking in de lies waar ik nauwelijks last van had maar die moest wel verdwijnen dús deze kuur. Nou voortaan vraag ik gelijk hoe de kuur werkt want deze inname methode al onhandig. Zelfde tijd, drie maal daags om de 8 uur. Twee uur ervóór niet eten, een uur erná niet eten. Nou went dit wel maar wel goed opletten. Het meest vervelend was dat in mijn geval vlák na inname [lees meer...]mijn borstbeen/slokdarm een brandend gevoel gaf, ruim een uur lang. Soms meer soms minder. En het lijkt een beetje alsof de capsule bleef hangen. Brandende gevoel het meest vervelend. Nu nog vandaag en morgen te gaan. Ontsteking zeker flink gekrompen maar niet weg. Nooit meer dit antibioticum voor mij.

02-06-2020 | Vrouw | 42
Acne/puistjes
Hydradentis supprativia. Ik kwam voor een ontsteking in me linker lies. Na 5 dagen gebruik kuur. Komt er weer een ontsteking opzetten in rechter lies. Terwijl de kuur nog bezig is. Na contact met doktersassistent zegt de assistente ja maar het werkt ook niet op bestaande infecties. Die zijn te veel ingekapseld. Het is om nieuwe ontstekingen te voorkomen. Waarom k[lees meer...]rijg ik deze kuur dan?

16-08-2019 | Vrouw | 18
flucloxacilline (500mg)
Schimmelinfectie gekregen nadat ik gestopt was met mijn kuur. De kuur heeft én niet geholpen, én alleen maar bijwerkingen gegeven.

05-11-2018 | Man | 53
flucloxacilline (500mg)
Ik slik het omdat er een onsteking zit in mijn penis. In 2016 heb ik een pyronie operatie gehad, en blijkt dat er op de blijvende hechting(en) een bacterie zit. Ik kan nog niet erg veel over de afname vertellen maar wel een bijwerking. Ik had na de eerste inname van de 1e pil, 2 uur later een opgezette buik en maag. Ik weet niet of dat nog verdwijnt, maar misschien iemand [lees meer...]met de zelfde ervaring???

20-10-2018 | Vrouw | 25
Wondroos
Meteen de eerste dag al misselijk erdoor. Vooral na inname en paar uur daarna met eten last. Na paar happen eten kotsneiging. Werkt voor de wondroos goed maar zou het niet nog is willen hebben. Ook gevoelig voor een migraine aanval.

22-07-2018 | Man | 58
flucloxacilline (250mg)
Wondroos
Preventief begonnen met het slikken van Flucloxacilline. Ik voelde een wondroos in mijn rechteronderbeen opzetten. Onderbeen werd warm en in voelde een algehele malaise opkomen. Meteen gestart met de kuur. Na drie dagen was het effect van de Flucloxacilline al merkbaar. Zwelling nam af. Na vijf dagen (20 capsules) kreeg ik enorme huiduitslag op schouders, rug en armen. Jeu[lees meer...]k is niet te harden. Koude douches helpen voor even. Straks maar weer langs de huisarts.

13-07-2018 | Man | 32

10-04-2018 | Man | 68
Blaasontsteking
Ik heb een blaasontsteking veroorzaakt door een staffilococ. In het verleden heb ik een sepsis van de staffilococ gehad.

28-04-2022 | Vrouw | 65
Infectie (wond)
Bij inname veel last van keelpijn en gevoel dat de capsule blijft hangen in de keel. Gelukkig gebruik ik maagbeschermer OMEPRAZOL dus geen last van mijn maag. Werkt goed maar inname 4 x per dag is lastig te verdelen. Na 10 dagen nog steeds brandend gevoel in mijn keel.

19-02-2022 | Vrouw | 54
Wondroos
Door onbekende oorzaak kreeg ik ineens wondroos in mijn gezicht. Omdat ik het niet kende misschien wat laat naar huisarts gegaan ( 3 dagen nadat de verschijnselen begonnen). Ik kreeg een kuur voor 10 dagen, 3x daags 2x 500gr dus best heftig. Innemen van deze capsules was al een drama, ze bleven hangen in me keel maar met heel veel water kreeg ik ze weg. Na 48 uur zag ik we[lees meer...]l heel duidelijk verschil. Zwelling en pijn werden rap minder maar dat werd vervangen door lichte misselijkheid de hele dag door en hoofdpijn. Vooral snachts en smorgens was de hoofdpijn wel heel heftig. Zie je met 3x daags maar eens aan een eetschema te houden #not dus. Ik probeer 7-3-11 aan te houden. Dit medicijn doet zijn werk goed maar door die bijwerkingen hoop ik het nooit meer te hoeven slikken.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (587) - Anticonceptie - eenfase