Ervaringen met Flucloxacilline

flucloxacilline

Wondroos (49 meningen)
Infectie (wond) (37 meningen)
Bacteriële infectie (33 meningen)
Ontsteking in de borst (12 meningen)
Krentenbaard (10 meningen)
Oorontsteking (9 meningen)
Keelontsteking (3 meningen)

02-06-2020 | Vrouw | 42
Acne/puistjes
Hydradentis supprativia. Ik kwam voor een ontsteking in me linker lies. Na 5 dagen gebruik kuur. Komt er weer een ontsteking opzetten in rechter lies. Terwijl de kuur nog bezig is. Na contact met doktersassistent zegt de assistente ja maar het werkt ook niet op bestaande infecties. Die zijn te veel ingekapseld. Het is om nieuwe ontstekingen te voorkomen. Waarom k[lees meer...]rijg ik deze kuur dan?

16-08-2019 | Vrouw | 18
flucloxacilline (500mg)
Schimmelinfectie gekregen nadat ik gestopt was met mijn kuur. De kuur heeft én niet geholpen, én alleen maar bijwerkingen gegeven.

05-11-2018 | Man | 53
flucloxacilline (500mg)
Ik slik het omdat er een onsteking zit in mijn penis. In 2016 heb ik een pyronie operatie gehad, en blijkt dat er op de blijvende hechting(en) een bacterie zit. Ik kan nog niet erg veel over de afname vertellen maar wel een bijwerking. Ik had na de eerste inname van de 1e pil, 2 uur later een opgezette buik en maag. Ik weet niet of dat nog verdwijnt, maar misschien iemand [lees meer...]met de zelfde ervaring???

20-10-2018 | Vrouw | 25
Wondroos
Meteen de eerste dag al misselijk erdoor. Vooral na inname en paar uur daarna met eten last. Na paar happen eten kotsneiging. Werkt voor de wondroos goed maar zou het niet nog is willen hebben. Ook gevoelig voor een migraine aanval.

22-07-2018 | Man | 58
flucloxacilline (250mg)
Wondroos
Preventief begonnen met het slikken van Flucloxacilline. Ik voelde een wondroos in mijn rechteronderbeen opzetten. Onderbeen werd warm en in voelde een algehele malaise opkomen. Meteen gestart met de kuur. Na drie dagen was het effect van de Flucloxacilline al merkbaar. Zwelling nam af. Na vijf dagen (20 capsules) kreeg ik enorme huiduitslag op schouders, rug en armen. Jeu[lees meer...]k is niet te harden. Koude douches helpen voor even. Straks maar weer langs de huisarts.

13-07-2018 | Man | 32

24-01-2024 | Vrouw | 66
Slijmbeursontsteking
ondanks inname met veel water pijn in slokdarm en maagstreek

13-11-2023 | Vrouw | 32
Ontsteking in de borst
Middel moet vaak worden ingenomen. Heb veel last van brandend maagzuur / een pijnlijke slokdarm gehad. Ook na het drinken van veel water. Eetlust is verdwenen. Bij het geven van borstvoeding verandert de ontlasting van de baby ook flink. Met moeite de kuur afgemaakt. De borstontsteking is wel verdwenen.

19-10-2023 | Vrouw | 55
flucloxacilline (1000mg)
Wondroos
na knie operatie had ik een na bloeding, op de hechtingen deze heeft nog 6 dagen na de OK dag gelekt en toen was het dicht en werd dezelfde dag dik, warm, zeer rood op de wondgebied waar de lekkage was. had ook wat koorts. was natuurlijk in weekend en heb thuis lopen koelen, dacht dat het bij de na weeen van de operatie hoorde. maandag gebeld met arts en direct getart met [lees meer...]met fluxapen na controle been want het was wondroos. port d'entre de nalekkage wondje/hechting.Ben flink een paar dagen ziek geweest en met de AB eerste dagen slapen, moe, energieloos . De AB met waneer eten en niet is even flink uitvogelen en opletten.. Nu na 10 dagen 6 x 1 gram ben ik terug gezet naar 4 x 1 gram. het is verbeterd maar nog niet weg. voel mij wel stukken beter. so far so good

15-09-2023 | Man | 47
Wondroos
Ik had van de een op de andere dag. Een rode, warme, dikke knie. Na een bezoek aan ha. Bleek dit een fikse ontsteking te zijn. Dus een kuur van 10 dagen en deze werd nog 5 dagen verlengt. 4xper dag 500mg. Capsules zijn wat aan de grote kant, maar slikken wel goed weg. Ik kreeg wel last van overmatig maagzuur, dunne ontlasting en hoofdpijn. De laatste twee klachten zijn na[lees meer...] stoppen vd kuur helaas nog aanwezig en worden volgens huisarts door de antibiotica nog steeds veroorzaakt. De ontsteking is gelukkig over.

05-07-2023 | Vrouw | 65
Wondroos
Ik gebruik de antibiotica nu inmiddels 8 dagen, eerste dagen veel last van brandend gevoel in keel en slokdarm, sinds ik de capsules met véél water inneem heb ik geen last meer van het brandende gevoel.Verder doet het medicijn wat het moet doen.

16-06-2023 | Vrouw | 44
Krentenbaard
Ik kreeg na een steeds terugketende krentenbaardinfectie een kuur flucloxacilline voorgeschreven. 4 maal daags 500 mg. Na een aantal dagen kreeg ik 's nachts ernstige slokdarm/maagpijn. Na contact met de huisarts kreeg ik er een maagbescherm8ng bij. De laatste dagen van de kuur geen pijn meer gehad, maar wel continue misselijk geweest. Het timen van de inname vond ik ni[lees meer...]et heel vervelend (4 x daags minimaal een uur vóór of 2 uur na het eten)

22-05-2023 | Vrouw | 19
Bacteriële infectie
Ik gebruik het sinds 5 dagen en merk geen verschil. Ik heb in de nacht en soms ook overdag veel last van maagpijn en buikpijn. Vervelender dan ongesteldheid klachten. Voel me ook heel zwak.

14-05-2023 | Vrouw | 70
Infectie (wond)
Vanaf dag 1 hele dag erge hoofdpijn en na 3 dagen gevoel van flauwvallen. Deze klachten had ik nog nooit eerder gehad.

26-10-2022 | Vrouw | 41
Acne/puistjes
Puistjes op benen en billen die maar niet weggingen. Na medicatie verminderde dit snel en zichtbaar. Om 7,12,18 en 23u slikte ik. Nadeel: zo laat en vroeg op de dag mag je niet meteen (weer) gaan liggen. 7dagen 4x per dag slikken. Op de laatste dag merkte ik een vervelende bijwerking: schimmelinfectie.

24-08-2022 | Man | 66
Wondroos
Gestart met medicatie toen de wondroos al 10 dagen flink bezig was. Na 24uur groot effect. Na 4 dagen bultjes en jeuk.