flucloxacilline

Wondroos (37 meningen)
Infectie (wond) (26 meningen)
Bacteriële infectie (22 meningen)
Oorontsteking (9 meningen)
Ontsteking in de borst (9 meningen)
Krentenbaard (7 meningen)
Keelontsteking (3 meningen)

07-06-2020 | Vrouw | 65
Slijmbeursontsteking
Begint te helpen na 8 dagen. Moet het 10 dagen nemen.

02-06-2020 | Vrouw | 42
Acne/puistjes
Hydradentis supprativia. Ik kwam voor een ontsteking in me linker lies. Na 5 dagen gebruik kuur. Komt er weer een ontsteking opzetten in rechter lies. Terwijl de kuur nog bezig is. Na contact met doktersassistent zegt de assistente ja maar het werkt ook niet op bestaande infecties. Die zijn te veel ingekapseld. Het is om nieuwe ontstekingen te voorkomen. Waarom k[lees meer...]rijg ik deze kuur dan?

25-05-2020 | Vrouw | 69
flucloxacilline (500mg)
Kreeg dit middel voor 10 dagen voorgeschreven omdat ik een vreemde bobbel op mijn onderarm had die in anderhalve week tijd enorm gegroeid was en rood eruit zag. Dit middel werkte effectief op de ontsteking rondom de cyste (dit is wat ik dénk dat het is) en over 2 dagen kan ik de dokter weer bellen hoe e.e.a. gewerkt heeft. De ontsteking is weg, doch de bobbel van ongeveer[lees meer...] 5 cm. doorsnee is gebleven....Hij voelt hard aan. De plek is iets kleiner geworden, maar je ziet hem en voelt hem nog steeds goed. Vervelende bijwerking in de vorm van maagkrampen en diarree, ook 's nachts!! DIt trad op na een paar dagen innemen. Had de neiging te gaan stoppen, maar ik maak de kuur toch maar af (10 dg. dus)

14-05-2020 | Vrouw | 66
Wondroos
Voor de 6de keer wondroos aan mijn borst. Voor het eerst dat ik problemen ondervind van deze AB. Een tijdje na innemen van capsule krijg ik een zeer vervelend, branderig gevoel in mijn slokdarm. Gaat soms over na water drinken, soms niet. Is ook niet bij elke capsule.

13-04-2020 | Vrouw | 69
Wondroos
Dolblij met het medicijn. Wondroos aan oor al na twee dagen duidelijk minder. Vooral in coronatijd heel blij dat ik er zo snel vanaf was. Ik ben gevoelig voor wondroos, was al de derde keer, ik weet hoe ernstig het kan worden.

28-03-2020 | Vrouw | 19
flucloxacilline (500mg)
Ik gebruik dit medicijn voor een ontsteking in mijn lies nadat ik daar een bultje weg heb laten snijden. Deze heelt dus niet goed en het lijkt onstoken. Heb de kuur nog niet volledig afgemaakt, ben nog bezig. Ik weet niet of ik er mee door ga. Het word niks beter en ik heb alleen maar nare bijwerkingen.

05-12-2019 | Vrouw | 81

16-08-2019 | Vrouw | 18
flucloxacilline (500mg)
Schimmelinfectie gekregen nadat ik gestopt was met mijn kuur. De kuur heeft én niet geholpen, én alleen maar bijwerkingen gegeven.

11-08-2019 | Vrouw | 36
Oogontsteking
Alles begon met een pukkeltje op de rand van mijn ooglid. Ontstoken oog/talgklier met gevolg driedubbel dik oog. Eerst antibioticazalf gekregen voor in oog, maar het was te sterk. 5 dagen nu deze antibiotica en moet er nog 2. Hij slaat goed aan en daar ben ik wel tevreden over. Je moet hem 1 uur voor de maaltijd en 2 uur na de maaltijd innemen. Voor mij is dit echt een d[lees meer...]ingetje. Heb moeten puzzelen en wekkers gezet. Ik merk nu sinds dag 4 zo'n beetje dat ik op sta met een bepaalde zwaarte in mijn lijf en ben daarbij heel duizelig. Wordt er gewoon apathisch van. Weinig kracht. Ik ga wel door, moet wel, maar ik ben er niet helemaal bij. Ook last van maagzuur en heb het idee dat ik verhouden wordt met keelontsteking,wat me sterk lijkt aangezien ik antibiotica slik. Maar goed.

11-05-2019 | Vrouw | 19
flucloxacilline (500mg)
NOOIT MEER! Wat een verschrikkelijke antibiotica. Ik heb een abces bij mijn lies/schaamstreek ze hebben die losgesneden en mij dit voorgeschreven na de eerste tablet al gelijk misselijk braken hoofdpijn duizeligheid en je nog meer ziek voelen, ik ben er mee gestopt dat mocht van de dokter als de klachten aan bleven houden moest ik terug naar het ziekenhuis waarschijnlijk[lees meer...] word ik dan opgenomen. Nooit meer dit medicijn en raad het iedereen af!!

04-05-2019 | Vrouw | 61
Wondroos
Ik had een pijnlijke neus na een verkoudheid, ik dacht hooikoorts. Maar na een bezoek aan de huisarts bleek ik wondroos te hebben. Na 2 dagen medicijnen werd mijn gezicht roder en dikker. Daarna zijn de klachten snel afgenomen en na een week bijna geheel verdwenen. In combinatie met paracetemol was de pijn goed te onderdrukken.

14-01-2019 | Vrouw | 29
Wondroos
Na 4 dagen ziekenhuis(kreeg daar antibiotica via infuus) ivm wondroos in het gezicht, thuis verder gegaan met de flucloxacilline. 4x daags 500mg. De wondroos nam snel af. Enige minpunt, soms misselijk.

24-12-2018 | Vrouw | 21
Eczeem
Door een voorgeschreven zalfje werd mijn exceem op mijn onderbeen alleen maar erger en ging ontsteken. Medicijn werkt redelijk, het wordt steeds minder rood. Alleen in vlagen enorm misselijk en hoofdpijn.

22-11-2018 | Vrouw | 69
flucloxacilline (500mg)
Pijn ging niet over,voet bleef opgezet,rood

20-10-2018 | Vrouw | 25
Wondroos
Meteen de eerste dag al misselijk erdoor. Vooral na inname en paar uur daarna met eten last. Na paar happen eten kotsneiging. Werkt voor de wondroos goed maar zou het niet nog is willen hebben. Ook gevoelig voor een migraine aanval.

19-10-2018 | Vrouw | 50
flucloxacilline (500mg)
Voorgeschreven vanwege atheroom cyste in borst. Was pijnlijk en gezwollen. Het medicijn werkt maar kreeg na eerste dag inname een migraine aanval. Voor de rest hele tijd misselijk en hoofdpijn. De wond van de borst is wel aan het genezen. Ik hoef dit middel maar een week te nemen. Gelukkig want vier keer per dag twee uur voor inname niet eten en een uur na inname ook niks [lees meer...]eten is nogal een gepuzzel met tijd en wel mogen eten. Is niet handig.