flucloxacilline

Wondroos (37 meningen)
Infectie (wond) (27 meningen)
Bacteriële infectie (22 meningen)
Oorontsteking (9 meningen)
Ontsteking in de borst (9 meningen)
Krentenbaard (7 meningen)
Keelontsteking (3 meningen)

16-10-2016 | Man | 38
Wondroos
Ik heb deze kuur gekregen omdat in wondroos in mijn arm had. Na vier dagen duidelijk effect en verbetering. Helaas na 10 dagen niet alles over en een verlenging van 10 dagen was nodig. Totaal geen last van bijwerkingen gehad.

31-08-2016 | Vrouw | 35
Bacteriële infectie
Vanaf maandag gestart met deze kuur ivm een ontsteking van de nagelriem. Nu dus de 3e dag. Vanaf gister last van hoofdpijn, diarree en veel maagpijn vanmorgen. Net naar de huisarts gebeld en mag er omeprazol bij nemen. Hopelijk helpt dit. Nagelriem lijkt al wel rustiger en loost geen pus meer.

21-07-2016 | Vrouw | 20
Wondroos
Slik de capsules 4 keer per dag 10 dagen lang en dit al voor de 2e keer aangezien ik binnen een korte periode 2 keer wondroos heb gekregen. Heb totaal geen last van alle bijwerkingen zoals vele zeggen te hebben. Alleen heel soms wat misselijk, maar dat is ook zo weer over. De antibiotica werkt heel goed en al heel snel.

11-06-2016 | Vrouw | 68
Wondroos
Was eigenlijk heel tevreden over het verloop van het herstel met behulp van de Flucloxacilline. Wat inname betrof: beetje lastig en een gepuzzel qua maaltijden. Wat ik er wel aan over gehouden heb zijn zeer pijnlijke kuiten. Kan nog geen 20 stappen lopen en moet al stoppen zodat de pijn wegtrekt. Was voor mijn wondroos aanval niet het geval. Tenniste 3 x in de week nu [lees meer...]kan dit niet meer. Maandag naar fleboloog, ben benieuwd. Ik geef de Flucloxilline de schuld. Zijn er meer mensen met deze ernstige klacht?

18-05-2016 | Vrouw | 53
Complicatie na operatie
Na een ingreep moest ik preventief dit medicijn 3 x per dag innemen. Gevolg was een allergische reactie op het medicijn. Darmontsteking, hoge koorts en aanhoudende hoofdpijn.

15-05-2016 | Vrouw | 61
flucloxacilline (500mg)
Ik herken helemaal niets van de bijwerkingen die anderen beschrijven. Ik heb geen diarree, geen maagpijn, misselijk of andere ongemakken. Het op tijd innemen ervaar ik ook niet als lastig. Ben nu met de 5e dag bezig en voel me uitstekend. Vriendin van mij heeft wondroos in ernstige mate en zat er de hele aan met haar handen. Zij had natuurlijk van alles aangeraakt in huis[lees meer...] en op de een of andere manier heb ik het ook opgelopen. Gelijk de eerste dag dat ik 2 plekken ontdekte in mijn gezicht naar de huisarts gegaan die flucloxacilline voorschreef maar me verzocht te wachten met innemen omdat ze niet zeker was wat ik heb, ik moest afwachten of het erger werd. De volgende dag zag ik er een plek bij dus ben gelijk begonnen met het innemen. Na 4 dagen toch nog een vaag plekje erbij. Ik hoop de de lelijke plekken snel genezen, want zo kan ik niet werken.

31-03-2016 | Man | 50
Infectie (wond)
Bijwerkingen: buikpijn, diarree, vochtophoping, pijn aan de wond op mijn voet.

10-03-2016 | Man | 55
Bacteriële infectie
Huiduitslag ontstond dag na afronden van de kuur met dit medicijn. Volgens huisarts zou dat toeval zijn.

04-03-2016 | Man | 24
Ontsteking in de borst
Voorgeschreven gekregen na een huidontsteking op mijn borst na een onderhuids puistje. 4 maal daags 7 dagen. Even plannen qua tijdstippen, met wat dicipline goed te doen. Ik slikte om 7u, 13u, 19u en tussen 24u-1u. Ontsteking verdween na een dag of 3 en ondanks de waarschuwingen absoluut geen last van bijwerkingen. Prima spul.

14-02-2016 | Vrouw | 22
Bacteriële infectie
Helaas sloeg de kuur niet aan en moest ik overstappen naar een ander antibioticum. Had alleen last van brandend maagzuur, verder nergens last van. Gebruikt voor geïnfecteerd eczeem, met als symptoom bultjes op benen en rug.

09-02-2016 | Vrouw | 65
flucloxacilline (500mg)
medicijn slaat tot nu toe niet aan! vervelende bijwerkingen: misselijkheid en maagklachten.

03-12-2015 | Man | 46
Wondroos
Naar aanleiding van een wondroos aanval dit medicijn gaan slikken. Het is een beetje uitrekenen, wanneer je moet eten en wanneer je daarna je medicijnen pas mag slikken, maar dat was voor mij geen probleem. 10 dagen lang elke dag 2 x 2 capsules ingenomen. Weinig bijwerkingen, tenzij het koorts is, maar dat kan ook ergens anders aan liggen. Al na enkele dagen begon ik het e[lees meer...]ffect te merken en zag ik de dikte van mijn voet afnemen en ook het warme gevoel begon steeds minder te worden. Wel veel afgevallen in die weken, maar ook goed kunnen eten en weinig last van diarree. Vandaag de laatste dag, dus benieuwd hoe het na morgen gaat.

25-10-2015 | Man | 65
Wondroos
Na drie dagen treedt verbetering op. Wel vervelend dat je rekening moet houden dat de medicatie op een nuchtere maag dient te worden ingenomen. Blijf de eerste dagen in de buurt van het toilet!

21-10-2015 | Man | 32
Oorontsteking
Heb al 2 weken een ooronsteking, 1e kuur sloeg niet aan was 2 Ab kuur in 1 ofzo. Nu heb ik dus Flucloxacilline 500 mg. Vanaaf ben ik precies 3 dagen bezig, heb veel last van maag- en darmklachten, rommelt de hele dag door.. Innametijden is ff wennen, maar lukt aardig. Hopelijk is vanaf morgen de verbetering te voelen, das normaal 3 dagen.

12-09-2015 | Man | 48
Eczeem
Ik had voor het eerst van mijn leven last van eczeem. Het verspreidde flink over mijn lichaam en enkele wonden had flink opengekrabd, zodat ze waren gaan infecteren. Ik kreeg van de dermatoloog flucloxaclilline voorgeschreven. Het hielp ontzettend vlug. Ik ben nu 2 a 3 dagen bezig met de kuur en zowel de onstekingen als de eczeem smelten als sneeuw voor de zon. Ik kan nu w[lees meer...]eer jeukloos slapen. Last van bijwerkingen heb ik totaal niet. Het enige nadeel vind ik wel dat ik 4x per dag 1 capsule 1 uur voor of 2 uur na het eten moet innemen, liefst met gelijke tussenpozen. Dat is een flink geplan met eten.

14-08-2015 | Man | 77
Schimmelinfectie van de huid
Goed in te nemen. Geen bijwerkingen. redelijk effectief