Ervaringen met Flucloxacilline

flucloxacilline

vermoeidheid

Wondroos (49 meningen)
Infectie (wond) (38 meningen)
Bacteriële infectie (33 meningen)
Ontsteking in de borst (12 meningen)
Krentenbaard (10 meningen)
Oorontsteking (9 meningen)
Keelontsteking (3 meningen)

24-01-2024 | Vrouw | 66
Slijmbeursontsteking
ondanks inname met veel water pijn in slokdarm en maagstreek

24-08-2022 | Man | 66
Wondroos
Gestart met medicatie toen de wondroos al 10 dagen flink bezig was. Na 24uur groot effect. Na 4 dagen bultjes en jeuk.

14-05-2020 | Vrouw | 66
Wondroos
Voor de 6de keer wondroos aan mijn borst. Voor het eerst dat ik problemen ondervind van deze AB. Een tijdje na innemen van capsule krijg ik een zeer vervelend, branderig gevoel in mijn slokdarm. Gaat soms over na water drinken, soms niet. Is ook niet bij elke capsule.

03-12-2020 | Vrouw | 68
Bacteriële infectie
Ik werd op 9 november j.l. geopereerd aan carpaal tunnelsyndroom en na 3 dagen zoveel pijn in mijn hand dat ik ter controle terugging naar Osaka ziekenhuis in Zwolle, vonden dat ik meer moest oefenen en vervolgens na 2 dagen weer met spoed naar ziekenhuis, waar in totaal 3 dagen achter elkaar onder narcose de hand is schoongemaakt want er zat een zeer ernstige infectie in [lees meer...], vervolgens 8 dagen aan het infuus en daarna naar huis met dit medicijn, Nu is het 3 december en nog niet helemaal genezen en heel veel pijn maar het gaat de goede kant op

17-10-2021 | Vrouw | 69
Infectie (wond)
Heb een wond op de arm, die is gaan ontsteken. Huisarts dacht aan lymfevat ontsteking. Ontsteking werd al snel minder maar ben erg ziek van deze antibiotica. Heb PDS, dus al heel gevoelige darmen. Neem extra probiotica. Veel hoofdpijn, misselijk , algehele malaise en vreselijk moe. Bel morgen de huisarts, wil hier mee stoppen, ook al is het effectief.

25-05-2020 | Vrouw | 69
flucloxacilline (500mg)
Kreeg dit middel voor 10 dagen voorgeschreven omdat ik een vreemde bobbel op mijn onderarm had die in anderhalve week tijd enorm gegroeid was en rood eruit zag. Dit middel werkte effectief op de ontsteking rondom de cyste (dit is wat ik dénk dat het is) en over 2 dagen kan ik de dokter weer bellen hoe e.e.a. gewerkt heeft. De ontsteking is weg, doch de bobbel van ongeveer[lees meer...] 5 cm. doorsnee is gebleven....Hij voelt hard aan. De plek is iets kleiner geworden, maar je ziet hem en voelt hem nog steeds goed. Vervelende bijwerking in de vorm van maagkrampen en diarree, ook 's nachts!! DIt trad op na een paar dagen innemen. Had de neiging te gaan stoppen, maar ik maak de kuur toch maar af (10 dg. dus)

13-04-2020 | Vrouw | 69
Wondroos
Dolblij met het medicijn. Wondroos aan oor al na twee dagen duidelijk minder. Vooral in coronatijd heel blij dat ik er zo snel vanaf was. Ik ben gevoelig voor wondroos, was al de derde keer, ik weet hoe ernstig het kan worden.

22-11-2018 | Vrouw | 69
flucloxacilline (500mg)
Pijn ging niet over,voet bleef opgezet,rood

14-05-2023 | Vrouw | 70
Infectie (wond)
Vanaf dag 1 hele dag erge hoofdpijn en na 3 dagen gevoel van flauwvallen. Deze klachten had ik nog nooit eerder gehad.

22-04-2023 | Man | 76
flucloxacilline (500mg)
Inname om na val mogelijke trombose in been te voorkomen: onderhuidse bloeding en flinke zwelling op scheenbeen, plaatselijk rode glans op de huid. Inname vereiste goede planning, verder geen probleem. Geen bijwerkingen ondervonden, d.w.z. de steeds terugkerende neusklachten (verstopt, snot) zijn ook bijna 4 maanden lang verdwenen. 🙂

30-09-2022 | Vrouw | 77
Infectie (wond)
direkt na 1e inname, gevoel dat pil niet zakte, zuurbrande n, misselijk, geen eetlust, nam pil in met veel water, thee, of lauwe melk, dit laatste hielp n beetje........... ben de 3e dag 1 witteboterham gaan eten met alleen boter, dit voorkwam alle bovenstaande klachten.

21-12-2021 | Vrouw | 78
Infectie (wond)
moet doorlopend naar het toilet (diaree) en ben misselijk en moe

21-06-2022 | Man | 79
Bacteriële infectie
Vier keer per dag 1000 mg. Werkzaamheid is bij mij onvoldoende. Geen bijwerkingen of maagbezwaren ondervonden.

05-12-2019 | Vrouw | 81

13-01-2021 | Vrouw | 82
Wondroos
Mijn moeder is 82 en heeft 2x per jaar wondroos, voeten of benen en ook af en toe gezicht helemaal. Dit is een geweldige kuur(10dg 3x 500mg), meestal na 3-4 dagen resultaat. Enigste nadeel dat je goed aan de tijden moet houden, 1 uur voor of 2 na eten. Soms lastig bij ouderen mensen.

02-08-2021 | Vrouw | 83
Infectie (wond)
Infectie, cellulitis, in hand en pijn na 2 dagen duidelijk minder, geplande ditterbehandeling moest helaas uitgesteld worden